כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Andrey Abramov-WeddingPhotographer

Andrey Abramov-WeddingPhotographer

צלמי סטילס
טלפון:0525682971
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
קודם כל וואו, אנדריי הוא אחד הספקים הכי טובים שבחרנו לאירוע שלנו, הוא יצירתי ומקצועי, איש מקצוע מצויין שגרם לאווירה טובה והקליל את היום, ידע להוציא אותנו בצדדים היפים יותר שלנו.יצאו תמונות מדהימות, באיכות מטורפת ובידיוק מה שחיפשנו ורצינו ליום החתונה שלנוצלם מס' 1. ממליצה בלב שלם.
הצג עוד

daniel   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אישתי חיפשה צלם שלא רק יתעד את היום שלנו - רצינו צלם תותח שמצלם ברמה הגבוהה ביותר וכמובן שיהיה גם חיבור טוב ואווירה טובה - וזה בדיוק מה שקיבלנו!
הצג עוד

Meytar   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
תקשיבו טוב, אנדריי זה אין דברים כאלה בעולם.עזבו את התוצאה- שזה כבר אפשרות לראות בעמוד האינסטגרם שלו.היחס האישי, הצחוקים, זה שהוא יודע בדיוק איך למקם אתכם ולהוציא אתכם במיטב שלכם.היה כיף ברמות, מקצוען אמיתי.ואם כן אפשר מילה על התוצאה- אמאלללהה ואבאלה!!!
הצג עוד

tzofia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני אפילו לא יודעת איך ומאיפה להתחיל להודות לך, אין מילים שבאמת יצליחו לתאר את ההערכה שלי כלפיך. מהרגע הראשון שפניתי אליך כדי לשריין אותך ועד לרגע שעזבת אותנו עם ריקוד ברחבה. הוויב שלך כצלם וכבנאדם בכלל הוא פשוט פרייסלס, אנחנו בני מזל שיצא לנו ליפול עליך בתור הצלם סטילס שלנו. באף חתונה שהייתי בה, מכל ששת האחים הנשואים שלי לא היה כזה סדר ותקתוק בצילומי משפחה. עשית פשוט עבודה יסודית וגם המשפחות והחברים ראו זאת ולא הפסיקו להרים לנו על כך שמצאנו צלם כל כך מיוחד. אני מאחלת לך שרק תצליח ושתחווה סיפוק אמיתי מהעבודה קודש שאתה עושה, ושהוויב הטוב שאתה מקרין על זוגות ביום המיוחד שלהם יזכה אותך באושר אמיתי בחזרה. אז תודה תודה תודה
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אנדריי היה פשוט מדהים! עוד מהארגונים לפני החתונה עזר לנו והמליץ על מקומות התארגנות, הייתי אורחת בכמה חתונות שהוא צילם ופשוט אהבנו אותו מאוד! ביום של החתונה היה בוויב טוב וכייפי ופשוט עשה לנו את היום 😁 היה לנו כיף להיות איתו כל היום!! זרם איתנו ועם הבקשות שלנו וכמובן צילם תמונות מדהימות ומהממות! באיכות מעולה היינו מרוצים מאוד וגם מהאלבומים, ממליצים בחום!!!! 😍
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
קבענו תאריך ליום המאושר, תאריך שמלכתחילה היווה בעיה בגלל הדרישה שלו, היה לנו קושי רב למצוא ספקים זמינים ולכן היה צורך בחיפוש אינטנסיבי. פניתי לאנדריי שאמר שהתאריך פנוי, לאחר וידוא מספר פעמים אנדריי חזר ואמר שמשריין לי את התאריך ושניפגש כיומיים אחרי לחתום על החוזה, שוב מדגישה לדבריו- התאריך שלי! באותו הרגע הפסקתי לחפש צלמים. לאחר 3 ימים כיומיים לפני היום בו קבענו להיפגש ולחתום, אנדריי הודיע בהודעה שקיבל הפקה גדולה שלא יכול לסרב לה ומבטל אותנו. מיותר לציין את האכ\זבה שחשנו אחרי שהיה לנו כל כך קשה למצוא ספקים זמינים בתאריך הרלוונטי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up