כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יסמין ורסנו

יסמין ורסנו

שמלות כלה
טלפון:0542483439
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כל המילים שאכתוב כאן לא יספיקו כדי לתאר כמה אני מאושרת שזכיתי לפגוש את יסמין המדהימה! מהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו הבנתי שמדובר ברמה אחרת. יסמין מעצבת נדירה ובעלת טעם וסגנון שובי לב, עם שמלות מרהיבות (ורבות!), נסיכותיות מבדים איכותיים אשר הופכות כל אחת לנסיכה. יסמין היא קוסמת אמיתית, ואין לי מספיק איך להודות על הסבלנות הרבה מאוד שלה כלפיי - ואני ידועה כבחורה לא החלטית במיוחד. יסמין קיבלה הכל בהבנה ובאהבה והתמודדה עם כל הלבטים בגאון, ולאורך כל הדרך נתנה את התחושה כאילו אני הכלה היחידה שלה וכל הזמן שבעולם מוקדש לי. מלבד העובדה שיצאתי ממנה עם שמלת החלומות שהייתה בדיוק מה שרציתי, לא הפסקתי לקבל מחמאות והתפעלות רבה מהאורחים במשך שבועות לאחר החתונה. לצד זאת, השמלה הייתה נוחה, קלילה באופן מפתיע ועמידה - שרדה צילומים, ערב שלם של ריקודים משוגעים וגם ריקוד חתן כלה שכלל תעופה, הרמות, הפלות על הרצפה ועוד שלל דברים. לצד המקצועיות הבלתי מתפשרת והיצירתיות הנפלאה של יסמין, ראוי לציין כי מדובר באישיות מיוחדת ונפלאה שבהחלט זכיתי להכיר. ביום החתונה ולאחריו הרגשתי כאילו יסמין חיתנה חברה טובה, והיא נכנסה ללב לי ואפילו להוריי. אמליץ עליה בחום לכל חברה שתתחתן וכך ממליצה גם לכן באופן חד משמעי ובלי להסס!
הצג עוד

Elizabeth   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מאז שהייתי ילדה קטנה חלמתי על החתונה המושלמת... יום מרגש שכולו חגיגה ושמחה, יום שבו אני ארגיש כמו נסיכה. ונסיכה צריכה שמלה של נסיכות (; מיד לאחר הצעת הנישואין התחלתי לדמיין את שמלת החלומות שלי ויסמין הייתה זאת שהפכה את החלומות שלי למציאות. כבר מהפגישה הראשונה התאהבתי בסגנון שלה ולאחר שמדדתי את כל הדגמים בסטודיו שלה פעמיים ולא הצלחתי להחליט, היא נתנה את ההכוונה המקצועית והחלטנו על כיוון לשתי שמלות! כל התהליך של המדידות ויצירת הדגמים היה חוויה מרגשת ותמיד שמחתי לבוא לפגישות איתה. היא תמיד הייתה קשובה אליי, ידעה לתת את העצה והרעיונות הנכונים, ולכל אורך הדרך הרגשתי שאני בידיים טובות.
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כשהגענו בפעם הראשונה לסטודיו של יסמין כבר הרגשנו אווירה שונה ומיוחדת. יסמין הייתה כל כך לבבית, מבינה, נעימה וזורמת! האווירה הבייתית והשלווה בסטודיו מורגשת מאוד והצבעים הקלאסיים והבהירים במקום נותנים הרגשה של יופי ושלווה. בחירת השמלה הרגישה כחוויה כיפית ומיוחדת ולא מלחיצה ומשתקת! יסמין נתנה לי להרגיש שאני הכלה היחידה שלה, הרגשתי איתה מאוד חופשייה ואפילו שתפתי איתה חוויות ובעיות שהתמודדתי איתם.. אני הרגשתי שהיא חברה קרובה לי ולא מעצבת שמלות כלה שפשוט מחכה שנבחר ונלך... כל זה רק הגביר את ההתרגשות ועשה את היום שלנו ליותר ויותר מיוחד!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
קודם כל, השמלה הייתה מושלמת!! יסמין עיצבה אותה חלומית בדיוק כמו שדמיינתי ואפילו הרבה יותר, קיבלתי אינספור פרגונים ומחמאות. מעבר לשמלה, מהשניה הראשונה היה לי ליווי צמוד להכל! הקשבה, הבנה, הכלה במשך כל התהליך. ביום של החתונה התארגנתי בסטודיו ויסמין עשתה הכל בשביל שיהיה לי פרפקט, דאגה והכינה ואירגנה ואפילו התרגשה יחד איתי 🙂 היום שלי היה מדהים הרבה מאוד בזכותה!
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
במהלך כל התהליך יסמין הבינה אותי ואת הרצונות שלי כאילו היינו באותו ראש ממש. והתוצאה הסופית- מושלמת!!! בדים ברמה גבוהה, תפירה ועיצוב איכותי וזמינות וסבלנות בכל מפגש. נהנתי מכל רגע ואני אפילו אתגעגע אליה!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יסמין מקסימה ונעימה. הבינה את הראש כבר מההתחלה. מקצועית ואמינה. דאגה שהשמלה תצא כמו שחלמתי. שיהיה נח בה ושארגיש במיטבי. הסטודיו שלה נעים ונח להתארגנות ביום החתונה עצמו.
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יחס אישי, האישיות שלה פשוט כובשת! האכפתיות לפרטים הקטנים, הדאגה, האהבה, וכמובן השמלה שהייתה הרבה מעבר למושלמת! תודה על תהליך מדהים, ושמלה מושלמת ❤️💋
הצג עוד

Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ואוו אני לא יודעת איפה להתחיל! קודם כל אציין שמדובר באישיות הכי מיוחדת ויוצאת דופן שיצא לי לפגוש!! ואת זה אני יכולה לומר אחרי שעברתי לא מעט ספקים. עוד מהפגישה הראשונה שהתקימה עם יסמין באווירה הכי נעימה וזורמת שיש ועד המדידה האחרונה כל התהליך התנהל בצורה מדהימה שבו היתי מעורבת בכל פרט בשמלה ויכולה לומר שיסמין עצבה לי את שמלת חלומותי!! היחס של יסמין מאוד אישי, נעים, מרגיע, עם תשומת לב לכל פרט קטן, ואין סיכוי לצאת ממנה עד שהשמלה לא מושלמת מבחינתה :) השמלה גרפה המון מחמאות ועלתה מעבר לציפיות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up