כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הקוף המעופף - בלונים לאירועים

הקוף המעופף - בלונים לאירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0723909948
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבלונים של מיטל ברמה אחרת! ביררנו לפני החתונה עם כמה ספקים וסגרנו בסוף עם מיטל, וזו הייתה בחירה שאנחנו ממש שמחים עליה. הבלונים הייחודים והאווירה שהם הוסיפו זה אחד הדברים שהאורחים שלנו הכי זוכרים מהאירוע. נשארו לנפח עד סוף האירוע ועשו לנו מלא שמח!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מה אפשר להגיד בכלל על מיטל? אין אורח אחד שלא ביקש את המספר שלה אחרי החתונה. היא לא פחות ולא יותר עשתה לנו את האירוע! האורחים מהראשון עד האחרון רקדו לבושים מכף רגל ועד ראש עם בלונים מדהימים. היא פשוט עשתה עבודה מכל הלב והנשמה. הריקודים עפו עפו עפו באוויר והכל בזכותה. וזה מעבר לזה שיצאו לנו תמונות מטורפות עם כל הדברים שהיא הכינה. מה לא קיבלנו??? חבילת ג׳ט, כנפיים, מקל לימבו מכוסה בעלי בחיים, מסגרת עם תוכים התאריכים והשמות שלנו, כתרים עם התוכים הספציפיים שלנו!!
הצג עוד

ifat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתה חתונה מושלמת בזכות הבלונים המהממים שלך😍 נהננו מאוד מהכשרון והצבעוניות של הבלונים וכולם בסוף זכרו את הבלונים תודה את נפלאה

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מילים לא יכולת לתאר כמה כייף זה היה ואת הכשרון המטורף של מיטל. ידעתי מהתחלה שברחבת הריקודים בחתונה שלי אני רוצה בלונים בצורות. אל מיטל הגענו במקרה, בהמלצת האולם והמפיקה שלנו, והיא פשוט מושלמת. היה צבעוני, שמח ויפה. היא הגיעה עם 50 או 60 יחידות מוכנות, וברחבה הרכיבה עוד לבקשת הקהל. ביקשנו גם עבור האחיינים את סוניק הקיפוד וחד קרן. הכל היה מושלם. הרים לנו את הרחבה, עשה מצב רוח טוב. בנוסף מיטל ממש מקסימה, והכל היה באווירה ממש טובה - שזה לא פחות חשוב מכל הכישרון המטורף שלה. היה מושלם
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את מיטל ביריד מתחתנים והבנו שמצאנו לעצמנו את האטרקציה שלנו לרחבת הריקודים.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הקוף המעופף- ווואווו ווואווו ווואווו היינו במלא חתונות שהיו בהן אטרקציות בלונים אבל יצירתיות ומקוריות כמו של מיטל אין בשום מקום! הרחבה הייתה כל כך צבעונית שמחה ומקושטת , האורחים ממש התלהבו מהיצירות המיוחדות- מקל לימבו מבלונים, מסגרת פינגווינים מהממת לצילומים, כובעי חתן וכלה נדירים, קשתות מהממות מבלונים ומיליון יצירות מיוחדות ומטריפות! מההתחלה כל ההתנהלות עם מיטל הייתה מאד נעימה ומקצועית, הגיעה ביום האירוע עם מלא מלא בלונים מוכנים והסתובבה בין האורחים ברחבה וצבעה אותה בכל כך הרבה אור וצבע. לא השאירה אף אחד מקופח והמשיכה להכין דברים מהממים תוך כדי האירוע ולחלק למי שהיה חסר. היה מהמם וכולם מאד החמיאו והתלהבו על היצירות אומנות המושקעות והמיוחדות! תודה רבה על הכל :) נטע ונוי
הצג עוד

Gilad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ידענו מראש שלחתונה חייבים להביא בלונים. אחרי שעברנו על הספקים שיש בתחום השוונו מחירים וקיבלנו תמונות מהם, הבנו שחייבים ללכת עם מיטל מהקוף המעופף!! היצירתיות והאיכות של הבלונים שהכינה היו ברמה אחרת מהמתחרים! האמת שזו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו בחתונה!! ביקשתי ממיטל שיהיו המון בלונים של חיות ומיטל עמדה במילה ודאגה שיהיו בלונים מדהימים! והרבה מאוד חיות!! (וגם המליצה שיהיו בלונים שמחים אחרים כי מייצרים נפח ושמחה) בקיצור ממליץ בחום! הרחבה הייתה מפוצצת בצבעים ובשמחה בזכותה!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמנו את מיטל מהקוף המעופף להכין עבורנו קישוטי שולחן ובלונים לרחבה בחתונה. מרוב שהתלהבנו הזמנו אותה להכין קשת כניסה וקישוטי שולחן לאירוע להולדת הבן הראשון ואתמול היא היכנה שער מטורף וקישוטי שולחן מהממים במסיבה להולדת הבן השני שלנו.
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
לקוף המעופף הגעתי דרך האינסטגרם בחיפושים אחרי בלונים לחתונה ,מיטל מכינה דברים מאוד מיוחדים, באמת דברים לא שגרתיים, קשתות , צמידים, כתרים מיוחדות שכל האורחים רצו לקחת הביתה , הכל היה צבעוני ומיוחד, מכינה דמויות באמת לא דברים רגילים ויותר יפה מכולם!!!
הצג עוד

Chai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיטל דרך יריד המתחתנים של "טל משקאות", מה שהקנה לנו 10% הנחה (עלה 1530 אחרי הנחה). אין דרך לתאר כמה זה שדרג לנו את האירוע, כמעט בכל המחמאות שקיבלנו אחרי האירוע (והיו הרבה) הזכירו את הבלונים. התמורה למחיר הייתה נהדרת. מיטל הייתה מקסימה וסופר זמינה, התכתבנו איתה בוואטספ לאורך כמה ימים עד שבחרנו את היצירות שרצינו (אנחנו לקוחות בעייתיים ;) ), והיא גם הייתה מאוד מקצועית וידעה ביום החתונה למצוא את התזמון המושלם ולעשות את ההתאמות הדרושות בהתאם למצב הרחבה. האטרקציה הבאמת גדולה הייתה היכולת שלה לענות ממש על כל בקשה שהגיעה מהאורחים- מחיות אקזוטיות ועד בדיחות פרטיות. מיטל סופר סופר מוכשרת ואנחנו ממליצים עליה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up