כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תומר גול

תומר גול

צלמי וידאו
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל תומר הגענו אחרי שראינו והיינו איתו בחתונה של אח של בעלי. חיפשנו המון צלמי וידיאו, ובסוף מצאנו את עצמנו חוזרים לתומר באמת כי פשוט אהבנו ברמות את הצילום ואת העריכה שלו, והיה כל כך כיף איתו (כאחים של, כן?) שהיה לנו ברור שאין ברירה וצריך ללכת עם תומר. לא טעינו, וזו הייתה "ברירה" מדהימה! עוד לא קיבלנו את הסרט, אבל רק מהאווירה המטורפת, מהצחוקים והשטויות שהוא עשה איתנו לאורך כל הצילומים והיום בהתארגנות, והשמח שהוא עשה על הרחבה לכל האורחים - רק על כל אלה, ועל הנשמה הטובה שהוא שווה לקחת אותו! לא יכולים לחכות כבר לסרט שלנו, אבל עוד לפני שקיבלנו אותו, אין לנו ספק שהוא יהיה מושלם!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צלם וידאו ובן אדם שכל אחת צריכה לידה ביום החתונה. הוא מרים, מצחיק ומשחרר. ואחרי שקיבלנו את הסרטון ראינו גם כמה רגעים קטנים ומרגשים הוא תפס וכמה מקצועי הוא. ממש התבאסתי על איך שנראיתי בחתונה, ואיכשהו בסרטונים שהוא שלח הוא גרם לי להרגיש טוב עם עצמי. בקיצור, הוא גאון ואסור לכם לפספס אותו.
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את תומר פגשנו בפעם הראשונה בחתונה של חברים, וכבר שם ראינו שמדובר במישהו שאנחנו חייבים לחתונה שלנו! לאורך היום תומר מביא אווירה נעימה, מצחיקה ומשחררת, ובתור מישהי שממש לא אוהבת שמצלמים אותה, תומר גרם לי להשתחרר אחרי זמן ממש קצר ולהרגיש ממש נינוחה קיבלנו פידבקים מדהימים גם מהאורחים על הצלמים ואין יותר מרוצים מאיתנו!!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לתומר הגענו דרך המלצה של איתמר דובק. בתור עורכת וידיאו חובבת, זה משהו שהיה לי מאוד חשוב. העבודות של תומר הן מהיותר יפות שראיתי - גם ברמת הצילום וגם ברמת העריכה. אמנם לא קיבלנו עדיין את הסרט ואת הקליפים הערוכים, אבל מהצצה בחומרי הגלם ומהחוויה שלנו עם תומר עד וביום החתונה, אני יכולה להגיד שהוא פשוט אלוף.
הצג עוד

Danny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על תומר מקרובת משפחה שלי, תומר מקצוען אמיתי, עשה לנו סרטונים בסגנון שביקשנו והוסיף את הטאץ' שלו. עשה עריכה ושלח לנו תוצר סופי מושלם!
הצג עוד

danielvidal43   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל היה לנו איתך יום חתונה מושלם ודאגת לנו למזכרות הכי יפות שיש!! תומר הזמין אותנו אליו להכיר, וכבר אז הבנו כמה הוא ואשתו מדהימים! ווידא שאנחנו באותו ראש לפני האירוע ומה חשוב לנו. אשתו היא העורכת סרטים והיא כלכך מוכשרת!! ביום האירוע תומר הגיע עם חיוך ועשה לנו רק אווירה טובה וכיף ביום שלנו;) הצילום כמעט לא הורגש מבחינתנו, הכל הרגיש טבעי כי תומר ידע איפה בדיוק להיות ברגעים הנכונים מבלי להיות מורגש. והתוצאות מדהימות!!! איכות מדהימה, בול הסגנון שלנו, כולל היילייטס שמסכמים את האירוע בצורה מרגשת ובלתי נשכחת וגם קטע מצחיק😂 תודה רבה לתומר ואשתו, זכינו בכם!! ממליצים עליכם בחום לכל החברים שלנו❤️❤️❤️
הצג עוד

Oran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תומר גול האיש, הזקן והאגדה, מקצוען אמיתי, עשה פשוט עבודה מעולה, הקליפים שקיבלנו ממנו אחרי האירוע זה הדבר הכי טוב שקרה לנו!! מעבר למקצועיות גם היה תענוג שליווה אותנו ביום המאושר בחיינו
הצג עוד

Koral   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צלם וידיאו מקצועי ברמה אחרת! יודע לעשות אווירה כיפית במהלך כל היום (עם חתן שלא אוהב להצטלם) ידע להצחיק ולהרים לנו בכל הזדמנות ! אלוף האלופים
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מעבר להיותו צלם מקצועי ביותר, הוא גם אמן, יודע לתפוס את הרגעים הקטנים והכל כך חשובים. הוא אשיות מדהימה והיה לנו כיף להעביר איתו את היום המאושר שלנו. מומלץ בחום!

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סגרנו סטילס עם אפי יוספי המדהים! הוא אמר שידאג לצלם וידיאו עבורנו מתוך 3 מומלצים. את תומר הכרנו לראשונה ביום החתונה. מקצועי, מצחיק, טבעי. גרם לנו להרגיש בנוח, עזר לנו להשתחרר, תיעד את הרגעים הקסומים שלנו. עבד בסנכרון מהמם עם אפי, נתנו פידבקים אחד לשני ואנחנו הרווחנו תמונות מדהימות בזכות שיתוף הפעולה הזה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up