כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נגה שמלות כלה

נגה שמלות כלה

שמלות כלה
טלפון:0523107469
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ג'ן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שמחה המעצבת מדהימה, אווירה רגועה, ביתית ופסטורלית שתורמת ממש לאווירה🥰 הראשונה שראיתי, הראשונה שסגרתי 😊 קיבלתי מלגה דרך סטודנטים נישאים 🤗
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
חייבת להמליץ לכם על נוגה שמלות כלה !! תפרתי אצלה שמלה דרך סטודנטים נישאים אין כמו שמחה בעולם!! השירות שלה, הסבלנות, נחת הרוח, החשיבה על הפרטים הקטנים והרצון שהשמלה שלי תצא הכי מושלם ומדוייקת עבורי!! תודה רבה רבה שהכרתי את סטודנטים נישאים וככה פגשתי אותה ממליצה בחום ללכת אליה ובטוחה שתתאהבו בה ובשמלות שלה מהרגע הראשון 🤍🤍
הצג עוד

דורין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשמחה דרך סטודנטים נישאים. שמחה פשוט אישה מקסימה אין עליה, השמלות גם מהממות וגם בתפירה איכותית מאוד, שמחה אישה סבלנית וממש אכפת לה מהכלות שלה שיצאו מרוצות, ולא רק זה שהמחירים שלה מעולים וממש מתחשבים בבני הזוג. אחרי כל מה שעברתי בחיפושים אחר שמלת כלה חזר לי החיוך לפנים. היא עשתה הכל כדי שאצא מאושרת תפרה ושינתה כל דבר קטן בשמלה. אין ספק שזאת הבחירה הנכונה!!! ממליצה מאוד מאוד
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמחה עובדת עם סטודנטים נישאים למרות שהגעתי אליה דרך המלצה בפייסבוק, במקרה אני גם סטודנטית, אחרי שמדדתי שמלות בכמה מקומות הבנתי שאני חייבת אחת שתעבור תפירה/התאמה משמעותית לגוף שלי, לא רציתי להוציא סכומי עתק על שמלה ובמזל גדול מצאתי את שימחה שיחד עם סימה הכינה לי שמלת כלה יפה הכי מחמיאה לגוף שלי.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תודה לנגה שמלות כלה על הליווי הצמוד בעיצוב אישי מ-0 ליצירת שמלת הכלה החלומית שלי, הרגשתי ממש כמו נסיכה! שמלה כמו שרציתי לעצב לעצמי תמיד וקיבלתי עליה ים מחמאות וחברות ומשפחה פרגנו כל הערב וגם אחרי המשיכו לפרגן! מחיר הוגן ושפוי והתוצאה הכי מדויקת בשבילי ממליצה בחום לכלות שרוצות לקבל שירות אדיב, ביתי ובחיוך רחב ולקבל שמלה בעיצוב אישי, זה אפשרי וזה קיים :)
הצג עוד

Yamit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שרות מצויין, שמלה מהממת, מחיר נח מאוד . תודה לאפרת המקסימה שהיית גמישה בכל מה שרק היה אפשר לבקש. שרות סבלני וחם . בחתונה לא הפסיקו להחמיא לי על השימלה אך יותר מזה חשוב שהיתה משולמת בדויק כפי שרציתי

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשמחה בעקבות המלצה של המאפרת שלי, אחרי שניסיתי מספר מקומות וכבר לא האמנתי שאמצא שמלה! המלצה שהתבררה כמושלמת! ושמחה במקצועיות וסבלנות אין קץ עזרה לי להבין בדיוק מה יכול להתאים (בכל זאת.. חתונה בחודש חמישי להריון). נסענו יחד לחפש בדים בנחלת בניימין ומשם הכל כבר היה ממש ממש פשוט וקל עבורי, כבר לא הייתי מוטרדת יותר איך תהיה השמלה ואם אהיה מרוצה. קיבלתי תחושה שאני יכולה לשחרר ולסמוך עליה באמת. שמחה היתה זמינה עבורי לאורך כל התהליך, ורגישה להפליא! קיבלתי מחמאות בלי סוף על השמלה והכי חשוב הרגשתי שקיבלתי בדיוק את השמלה שרציתי, אבל בדיוק.
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמחה המתוקה תופרת ומעצבת שמלות כלה מהממות בכל הסגנונות ובעיצוב אישי. אישיות נעימה ומרגיעה שפשוט כיף להגיע אליה. החליפה לי שמלה ברגע אחרון ממש, כי התחרטתי על הבחירה מכמה סיבות והיא לא הוסיפה לי במחיר, שכבר מלכתחילה היה מהנמוכים והמשתלמים בשוק - עיקרון אישי של שמחה שיודעת כמה הכל יכול להיות יקר בעולם החתונות. השמלה גרפה המון המון מחמאות בשני הווריאציות שלה (צנועה לחופה ויפייפה ועדינה עם גב פתוח וקשירות אחר כך) והרגשתי איתה הכי יפה בעולם!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אליה בינואר עם תכנון חתונה במרץ בגלל הקרונה דחיתי ונלחמנו על להחזיק כל התקופה הזו! היא פשוט דאגה לשמח אותי ולחזק אותי במשך 3 דחיות!!! התחתנתי בסוף ב10.9.2020 היא עשתה לי תפירה אישית ובחיים בחייםם! לא חשבתי שכוכל להרגיש בטוחה ומרוצה מאיך שאני נראת!!! היא עשתה לי עיצוב אישי והקשיבה לכל בקשה שליי! לא שיחררה עד שהייתי הכי מרוצהה!!! אני באמת חעעבת להגיד שאם רוצים להרגיש מהממת במחיר שפוי זה רק אצלה!!
הצג עוד

נוי ומתן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי שמלת כלה בהמון חנויות, אבל המחירים היו נראים לי לא פיירים. דרך "סטודנטים נישאים" הגעתי לשמחה המדהימה מנגה שמלות כלה. שמחה אישה מדהימה עם לב ענק שכבר בפגישה הראשונה כאשר יושבים איתה בסלון ביתה ומשוחחים היא נותנת תחושה חמימה וביתית. שמחה פשוט מגשימה לבנות חלום ומעצבת להן ותופרת להן (בעזרתה של סימה המדהימה) שמלת חלומות במחיר נוח לכל כיס! אני באופן אישי רציתי 2 שמלות ולא אחת מהשמלות שיש לה בסטודיו, אלא רציתי תפירה אישית ושמחה ליוותה אותי צעד אחריי צעד ואף נסענו ביחד לנחלת בנימין בתל אביב לחנות מדהימה ובחרנו בדים ביחד. כל החוויה הייתה מאוד נעימה וזכיתי ללבוש את 2 שמלות החלומות שלי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up