כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ReBride - שמלות כלה עם נסיון!

ReBride - שמלות כלה עם נסיון!

שמלות כלה
טלפון:0772047081
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
adar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עינת המקסימה היא בדיוק הבן אדם שיעוזר לך למצוא את שמלת החלומות!! תמיד זמינה, נעימה, ידעה להתאים לי שמלות שקלעו לטעם והעדפות שלי ובסופו של דבר למצוא את השמלה שחלמתי עליה.הייתה סבלנית ונעימה גם כששיגעתי אותה.היה כל כך כיף למצוא שמלה של מעצבת שאני אוהבת במחיר מאוד נגיש! ממליצה!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמלת כלה - Rebride - היה לי חצי שנה מסגירת האירוע ועד החתונה למצוא שמלה. מהרגע הראשון הצבתי עובדה שאני קונה שמלה יד שנייה, מהסיבה שאני לא מוכנה לשלם ככ הרבה לשמלה חד פעמית, וגם אידיאולוגית - צמצום קניות ויד שנייה. הקצבתי לעצמי עד 3 חודשים לפני האירוע למצוא כזו ואם לא אצליח רק אז אני אלך לסטודיו של מעצב.רציתי שמלה אחת קלילה ונוחה לכל האירוע, שלא תחייב אותי להחליף לשמלה שנייה, רציתי להיות נוכחת באירוע שלנו וליהנות. הגעתי לRebride של עינת ספרא. היתרון של ריברייד זה שיש שם שמלות בכל מיני סגנונות ומעצבים כמו אלון ליבנה, ענבל רביב ועוד - שאת כולן אפשר למדוד במקום אחד ולקנות במחיר שפוי! השמלה שלי היא תפירה אישית של כלה (אם את פה, תודה!).תופרת לתיקונים - אסתר בצמרות ת״א.
הצג עוד

Gayane   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי באפריל 2023 ומאז ניסיתי למכור בעצמי את שמלת הכלה שלי, היה לי ממש חבל שהיא תשב אצלי בארון כשהיא במצב מושלם ויכולה לשמח ולגרום לעוד כלה להרגיש נסיכה, כמו שהיא גרמה לי להרגיש.פירסמתי בכל מיני קבוצות של כלות ושמלות יד שנייה ולא ממש קיבלתי תגובות. החלטתי להביא את השמלה לעינת, כי ידעתי שרק צריך שכלה תמדוד את השמלה ותתאהב בה כמו שאני התאהבתי בה.ובאמת באותו יום שהבאתי את השמלה לסטודיו, הגיעה כלה שרכשה אותה!ההתנהלות מול עינת היתה יעילה מאוד, התהליך מאוד פשוט והתשלום על השמלה מתקבל מהר מהרגע שמתבצעת המכירה.מיזם מהמם וירוק, ששמחתי לתמוך בו :)
הצג עוד

Levona   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הלכתי לבדוק רק בRebride כי מאוד התחברתי לקונספט והחיבור עם עינת היה מעולה, היא התאימה לי שמלה שישבה מהמם והתאימה בדיוק לאירוע שישי צהריים שלנו! הכל עם עינת זרם ותיקתק והשמלה גרפה ים מחמאות! ממליצה בחום רב!!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
המקום הראשון שהגעתי אליו, ובאותו היום כבר יצאתי עם השמלה . כל ההתנהלות עם עינת פהייתה נעימה ונינוחה. עינת מקסימה ומדהימה, האווירה איתה פשוט כיפית, היא יודעת להתאים ולהגיד את הדבר הנכון לכל אחת, משקיעה ועושה מאמצים עבור כל אחת. כמות המחמאות שקבלתי על השמלה היא אין סופית, היא ללא ספק השמלה הכי מושלמת שיכולתי למצוא, ואין מה להשוות למחיר המקורי שלה אצל המעצבת. עינת תודה על הגשמת חלום, על חוויה שלא אשכח בחיים, לא יכולתי למצוא שמלה שיותר מתאימה לי מזו.
הצג עוד

אילאיל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מבחר מטורף של שמלות! מחירים שאי אפשר למצוא וכמובן עינת המהממת שתוך שניה הבינה את הסגנון שלי ובפחות מעשר דק' כבר יצאתי עם השמלה שרציתי !
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ריברייד היה הסטודיו השני שהגעתי אליו בסה״כ אחרי שכבר הצצתי באינטגרם המצוין שלו ושמתי עין על אחת השמלות. איך שהגעתי קיבלתי יחס אישי מדהים, הדרכה וליווי מרגיעים וכמובן שסגרתי את אותה השמלה שכבר נדלקתי עליה... מדדתי חוץ ממנה עוד כמה שמלות מטריפות של מעצבים מהטובים בארץ אבל התאהבתי בראשונה שעוצבה במקור ע״י אלון ליבנה. הרגשתי בה הכי אני בעולם מצד אחד ומצד שני הכי פיה מהאגדות, והכי חשוב - ידעתי שהבחירה בשמלה יד שניה שכולה נלבשה פעם אחת היא הכי אקולוגית, הגיונית ומשתלמת שיש. התופרת של המקום דאגה לעשות לי כמה תיקונים קטנטנים כדי להתאים אותה אליי, הכל היה מהיר, נעים, רגוע וכיף. ממליצה ברמות מכל הלב!!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
95 מתוך 100
קיבלתי המלצות חמות על ריברייד למכירת שמלת כלה. הגעתי לריברייד למכור את שמלת הכלה, ידעתי כבר מהרגע הראשון שאני יכולה לסמוך על עינת ושהשמלה בידיים טובות ותגיע לכלה המדויקת:) עינת עדכנה אותי בכל התפתחות, תרמה מהידע שלה, היתה הוגנת ומקסימה ואני שמחה שעשיתי את הצעד הזה.המחירים בריברייד ככ הוגנים ומאפשרים וזה מחמם את הלב לדעת שיש מישהי שנהנית מהשמלה במחיר שפוי ובמקסימום חוויה❤️תודה על הכל ותמיד בשמחות:)
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני ממליצה להגיע לריברייד בכל מקרה! קודם כל יש שם מגוון עצום של כל השמלות והסגנונות של מעצבים מובילים.. זה עוזר בתור התחלה לראות על עצמך שמלת כלה ולהתפקס על סגנון, כל השמלות במצב טוב מאוד ובמחירים מעולים אחרי שהיו בשימוש פעם אחת.. הגעצי לשם פעמיים בעצמי למדוד להתלבט ולחפש (המבחר כל הזמן משתנה) בסוף לא קניתי את השמלה שם, אבל מכרתי אחר כך שמלה דרך שם!! בקיצור מקום מהמם :)
הצג עוד

Atara   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהתארסנו כל מה שעשיתי זה להסתכל על אין ספור שמלות כלה ומייד ידעתי שאני רוצה שמלת כלה יד שניה, המחשבה על הטיולים ברחבי המדינה למציאת השמלה המתאימה כמעט וייאשה אותי עד שראיתי מישהי בקבוצה בפייסבוק שרשמה ״כדאי לכן לקנות מהר את השמלה שלי אחרת אמכור אותה לרי ברייד״ ומשם הכל היסטוריה.הגעתי לסטודיו של עינת עם ידיעה מאוד ברורה איזה סגנון אני רוצה, וכמובן השמלה הראשונה שמדדתי הייית. האחת שהכי לא התחברתי אליה בהתחלה וגם זו שקניתי וזו שכולן אמרו לי שהיא בול אני וגרפה ים מחמאות.תעשו טובה לעצמכן, לשפיות שלכן ולכיס שלכן ולכו לעינת, יש לה מגוון רחב מאוד של שמלות ותופרת שתעשה תיקונים.קניתי שמלה בשליש מהמחיר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up