כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אביגיל ערמון לוי Avigail Armon Levy

אביגיל ערמון לוי Avigail Armon Levy

איפור כלות
טלפון:0544384408
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נוי ומיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אביגיל היא סופר מוכשרת ומקצוענית. התהליך התחיל בשיחת התייעצות והיכרות. היא נתנה לי עצות על איך לדאוג לעור הפנים לפני האירוע. מבחינת ההתנהלות שלה - החתונה הייתה בשישי בבוקר מה שאומר שאביגיל הייתה צריכה להגיע מאוד מוקדם. היא הייתה רק איתי באותו היום, היא אפילו הגיעה לפני הזמן כדי לא לאחר או להיות בלחץ. העבודה שהיא עושה נותנת לך להרגיש הכי יפה שיש, היא מדגישה את היופי שבך ולא מנסה לשנות אותך. האיפור היה מושלם וטבעי מבלי שנראתי עם טונות של איפור עליי. אביגיל נתנה אנרגיות קלילות, נעימות ומרגיעות עם המון חום, זה ממש מנחם ומרגיע את כל הלחץ שלפני החתונה ואפילו עזרה לי בדברים שלא רק היו קשורים לאיפור. הכי ממליצה עליה!
הצג עוד

Eliya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי 2 ניסיונות איפור כושלים הגעתי לאביגייל בחשש רב וידעתי שהגעתי הביתה. ההשקעה, הקול הנעים, החיוך, הפירגון והאהבה שהיא מפיצה לא משאירים מקום לשאלות, היא מתנה. אביגייל מאפרת בחסד למי שאוהבת את המראה הטבעי והאיפור שלה לא זז מילימטר! מעבר לכך כבונוס היא הצילה(!) לי את השיער אחרי שהספר(טעות גדולה) סירב לתת לי חומר לשיער כשהוא התעקש שאין בכך צורך. אם המלאכית הזו לא הייתה מביאה לי סרום לשיער הייתי מבלה את החתונה עם חשמל סטטי לא סביר בשיער. אהבה גדולה!
הצג עוד

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב קשה לתאר את אביגיל, צריך להכיר אותה בשביל להבין את גודל הדבר.. אביגיל היא בדיוק מה שכלה צריכה ליום הזה, היא מביאה איתה קלילות וצחוק, והרבה מקצועיות. בבוקר ההתארגנות ביקשתי מאביגיל לשנות כמה דברים ולמרות שהתנגדה מעט לדעתי היא הלכה איתי עד הסוף, אחרי שיצאנו לצילומים חזרתי אליה וביקשתי שתעשה לי את מה שהיא רצתה ונוכחתי לגלות שהיא יודעת מה הכי טוב! אביגיל כיפית ומדהימה, נותנת את האיזון המושלם ❤
הצג עוד

Nelly   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא הרבה אנשים מצליחים לייצר אווירה נעימה כיפית ורגועה ביום כזה מלחיץ! ואביגיל עשתה זאת בצורה מדהימה! האיפור היה מדהים וגרף מלא מחמאות! לא האמנתי שאני אוכל להראות כל כך זוהרת ועם זאת עדין מראה עדין כיאה ליום שישי! בנוסף האיפור והשיער שהיא והצוות המקסים שלה שעשה למלוות שלי היה יוצא דופן! הן היו הכי יפות במסיבה! פשוט תודה תודה תודה!!!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אביגיל מקסימה, קלילה, מצחיקה, נעימה ויודעת להרגיע היטב. היא מסוג הספקים שבהחלט תרצו סביבכן ביום החתונה העמוס וגדוש ההתרגשות. אביגיל איפרה אותי, את אחותי ואת אמא שלי - את כולנו ברוגע, בנינוחות, בחיוך וצחוק וכולנו יצאנו הכי מרוצות שאפשר מהתוצאה :) האיפור לא זז במהלך כל היום, לא נדרשה אף נגיעה ושום תיקון, וזה דבר כל כך חשוב כי להתעסק עם האיפור זה לא דבר שיש לכלה זמן אליו ביום חתונתה... בקיצור, אביגיל היא ה-מאפרת ליום התארגנות קליל, נעים רגוע ומרגיע!! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אביגיל הייתה בחירה מושלמת לבוקר של ההתארגנות לחתונה. הביאה איתה אנרגיות שמחות ומרגיעות, איפרה אותי, את אמא שלי והמלוות בנחת ובמקצועיות, הרגשנו יפות ולא "כבדות" תחת קילו איפור, האיפור החזיק כל היום וכל הערב בלי שהייתי צריכה לגעת בו או לתקן, למרות כל הנשיקות ועוד כמה דמעות של התרגשות. המלצה חמה, היא מקסימה, כיפית, נעימה ואיפרה אותי בדיוק כמו שרציתי
הצג עוד

galiburko   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אביגיל מושלמת. בחורה מהממת, זורמת, קלילה ומקצועית ברמה אחרת. העלימה לי את "פוביית האיפור" (הקשה) שלי והייתה חלק מהחברות ביום החתונה! אביגיל הקשיבה בדיוק לרצונות שלי והיה חשוב לה שארגיש הכי אני ביום הזה. לא הפסקתי לקבל מחמאות (ועדיין לא...) על האיפור והשיער והכי חשוב שאני הרגשתי הכי יפה בעולם ביום החתונה שלי בזכות אביגיל. למי שבא לה יום התארגנות קליל וכיפי (ביום שגם ככה הוא מלחיץ) עם תוספת סופר מרימה- זאת אביגיל! בקיצור: ממליצה. ממליצה. ממליצה.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין על אביגיל!!! מהטלפון הראשון ידעתי שאני רוצה את אביגיל לידי ביום החתונה. המקצועיות שמגיעה עם תחושה של רוגע שלווה הם שעושים את אביגיל למדהימה כל כך. היא בהחלט הופכת חלום למציאות. ממליצה ממליצה ממליצה ועוד פעם ממליצה. פשוט מיוחדת ומדהימה
הצג עוד

noadag   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט אין מילים !!אביגיל הייתה מד הי מה !! מהאיפור נסיון עד הכניסה לחופה ! נעימה כל כך ,מרגיעה , נונת מעל ומעבר לאיפור .ממש כמו חברה שמצטרפת ליום המרגש הזה האיפור בכללי הוא ממני והלאה ואביגיל בשנייה הבינה את הראש והאיפור היה בדיוק מה שחיפשתי, עדין ומהממם ! כל החוויה עם אביגיל הייתה מושלמתת ומרוב שכולנו התאהבנו בה ובאיפור שלה גם המלוות ביקשו להתאפר ברגע האחרון ואביגיל בלב שלם ובלי שום מאמץ איפרה גם אותן כל אחת בסגנון שלה שאביגיל הצליחה לפגוע בול !! הכי הכי ממליצה בעולם שאביגיל תהיה אתכן ביום המרגש הזה ,האיפור מדהים והאופי שלה מדהים לא פחות!!
הצג עוד

gili.finkel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אביגיל המדהימה הייתה בחירה פשוט מושלמת! בתור בחורה שלא מתאפרת ביומיום מאוד חששתי שלא ארגיש עם האיפור נוח...אבל כמה זה קל שאביגיל איתך! ברוגע,נועם ועם חיוך ענק, זורמת, טבעית, מדויקת, מקצוענית, זמינה לכל בעיה ושאלה ופשוט קולעת בול..אביגיל איפרה אותי, את אמא שלי ,גיסתי ואחותי ושלחה אותו לאירוע יפות ומאושרות. אני ממליצה בחום לכל אחת שמחפשת להוריד מעצמה דאגה מיותרת מעוד ספק בחתונה..אביגיל תדאג להעביר לך את בוקר החתונה בכייף, בסבלנות, עם אנרגיות טובות ותוציא אותך... הכי יפה בעולם. בלי לחשוב פעמיים..אביגיל היא ה-בחירה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up