כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
5.91 - מתחם אירועים על הים

5.91 - מתחם אירועים על הים

אולמות אירועים
טלפון:0723719215
אתר:591.co.il/
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני שעתיים
100 מתוך 100
איזה מקום מושלם! החל מהמיקום עצמו (5.91 מטר מהים), ממשיך מהעיצוב המהמם שהייתה אחראית עליו שגית מעצבת הבית שעשתה הכל כדי שנהיה מרוצים, האוכל המושלם שהמחמאות עוד ממשיכות להגיע - ועד לאנשי הצוות שגרמו ליום לעבור חלק, תקתקו הכל ודאגו לנו לכל דבר שרק היינו צריכים - וסהר מנהל האירוע במיוחד! לא עזב אותנו לרגע, דאג לכל דבר קטן והיה קרן אור ביום הזה עבורנו!! אוהבים אותך!היה לנו חשוב למצוא מקום באווירה נעימה וקלילה, משהו שיתאים לאופי שלנו ולא יהיה צעקני מידי.בול מה שרצינו וכך היה:)ערן הבעלים של המקום היה תמיד נחמד ונכון לעזור, שרון אשת המכירות שמולה סגרנו והתנהלנו הייתה מקסימה וכולם באמת ראויים לציון!
הצג עוד

Naor   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אמלק - ואוווהגענו לאולם הזה במקרה (התכוונו ללכת לאולם אחר) ואיזה כיף שזה קרה, מהפגישה הראשונה עם ערן (הבעלים של האולם) קיבלנו יחס מדהים. המקום מאוד אסטטי,אוכל ברמה גבוהה, מקפידים על שירות אדיב ואכפתי והנוף פשוט ואוו. גם לבקשות שלנו לאורך התקופה שלפני החתונה האולם היה זמין וקשוב מאוד. תודה רבה בהחלט ממליצים לזוגות נוספים להתחתן במקום הנהדר הזה!
הצג עוד

Ophir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה מתחילים... אני תמיד חלמתי להתחתן על הים ואין לי ספק ש5.91 היא הבחירה המושלמת. מבין כל האולמות הרלוונטים עבורנו מבחינת האיזור זה היה האולם עם ההצעה הכי טובה ולא שוברת את הכיס מבחינתנו שתגשים לנו את החלום! מהפגישה הראשונה באולם עם שרון המושלמת שהייתה שם עבורנו לאורך כל הדרך, נתנו לנו להרגיש כמו בבית, להרגיש שרואים אותנו ומבינים אותנו כזוג, באים לקראתנו ובעיקר בטחון באנשי הצוות בעיניים עצומות. חשוב לנו לציין גם את שאר אנשי הצוות ערן (בעל האולם) וסער (מנהל האירוע לנו מטעם האולם) שהשקיעו המון אנרגיות ומאמצים כדי שנהיה כמה שיותר רגועים ובתוך האירוע ולא נדאג לשום דבר.האולם מדהים ביופיו ככה שלא הרגשנו צורך בכלל להוסיף שום עיצוב, עיצוב אורבני וצבעוני שדומה מאוד לבית שלנו ולכן גם גרם לנו להרגיש הכי בבית בעולם רק ביותר טוב! התמונות האהובות עלינו מיום החתונה היו מהאולם ככה שהן מדברות בעד עצמן!ולחלק הכי חשוב... האוכל! וואו אין לנו מילים בכלל, בפער האוכל הכי טעים בכל אולם אירועים, והקינוחים הכי מטורפים שיש!!! הדבר היחיד שהוריד אותנו מהרחבה זה לאכול מכל הקינוחים, ככה שהם לגמרי שווים את זה! בנוסף, היה לנו חשוב שיהיו מנות טבעוניות טובות כי היו לנו הרבה אורחים טבעונים אז הזמינו אותנו לטעום מעבר לטעימות הרגילות באירוע טבעוני. לא מובן מאליו בעינינו ורק מראה כמה לצוות חשוב לענות על הצרכים ולרצות.היה יום חלומי, קצר, מרגש ומהמם, היינו עושים את אותה הבחירה גם עוד אלף פעמים! האורחים היו מופתעים מהאולם הלא מאוד סטנדרטי הזה (כמובן שאך ורק לטובה, אולם מרענן וחתונה שלא הייתה דומה למה שהן מכירים).מתים להיות מוזמנים לחתונה כאן רק כדי לטעום שוב את האוכל ולהנות מהנוף ואנשי הצוות האהובים!!תעשו לעצמכם טובה ותתחתנו כאן!
הצג עוד

noyassaraf1995   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
5.91 המדהימים והאלופים ! הייתה לנו את החתונה הכי מושלמת בעולם, עם הצוות הכי אכפתי שדואג להכל שהכרתי בחיים. דואגים באמת לכל דבר קטנטן או גדול, פשוט וואו!!!!לא יכולתי לבחור מקום יותר יפה עם שירות ככ טוב שאני לא מפסיקה לקבל מחמאות מהאורחים. המקום הזה הגשים לי חלום להתחתן על הים בשקיעה פלוס להנות מאוכל ברמת מסעדת מישלן. אף אחד מאיתנו או מהאורחים לא מאזור נתניה והיה ללא ספק שווה לעשות את הדרך בשביל המקום הקסום הזהלגמרי נמליץ ונזכור אותו תמיד♥️
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל,לי תמיד היה חלום להתחתן מול הים ואחרי ההצעה כשהתחלתי לעשות סקר שוק גיליתי שזה חלום מאוד מאוד יקר. בסופו של דבר הגדלתי את החיפוש למקומות נוספים שלא סמוכים לים וראינו סך הכל 5 מקומות. מהרגע שדרכנו ב5.91 כבר ידענו שנתחתן שם. היופי של המקום לא משתווה לאף אולם באיזור, החום והיחס האוהב שקיבלנו מהרגע הראשון - ישר הרגשנו בבית! לאורך כל התהליך ועד ליום האירוע עצמו קיבלנו יחס חם ומענה מהיר ואין ספק שהשירות מדהים. אין ספור מחמאות על האוכל - שהוא מטורף והכל טעים ברמות מהבופה ועד לקינוחים שחלק מהאורחים הלכו לוודא שהם באמת פרווה כי היו כלכך טעימים! לא הייתי משנה שום דבר בחווית החתונה שלי והרבה בזכות ערן, שרון, סער וכל צוות האולם.
הצג עוד

Zemer   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
האולם הראשון שהלכנו לראות (וגם האחרון).האולם יפהפה בצורה בלתי רגילה.זוכרים שאומרים שתמיד האוכל טעים בטעימות ובאירוע לא?אז כאן יש מטבח פתוח שרואים את הכלשפים ברמה גבוהה והאוכל היה מדהים באירוע!תודה לערן ולצוות 5.91 שליוו אותנו וגרמו שנהנה מהאירוע באפס דאגות.התחתנו בגן עדן!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל ביחד עם שרון המהממת במשרד, שפשוט עשתה לנו שמח בלב!המשיך עם שגית מעצבת הבית המהממת שקלטה את הוייב שלנו, המשיך לפגישת הפקה כיפית עם ערן בעל המקום והסתיים עם סהר התותח על מנהל האירוע שאפילו לאורחים למים הוא דאג, האמת שכל הצוות פשוט הגשים לנו חלום! החתונה הייתה מושלמת!!! וכל האורחים נהנו מהאוכל ומהשקיעה, פשוט אין מילים🩵 כל האורחים שלנו לא מפסיקים להחמיא לנו על החתונה וכמה שהחתונה הייתה מושלמת והאוכל היה מטורף!
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו כל כך שמחים שבחרנו ב5.91! 😍הייתה לנו חתונה מדהימה עם חופה בשקיעה ולא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על האולם ועל האוכל הטעים!האולם מעוצב מהמם עם נוף לים, האוכל ברמה מאוד גבוהה (קונספט מטבח פתוח) והצוות פשוט מדהים, הם נתנו לנו יחס אישי לאורך כל הדרך וענו על כל הבקשות שלנו.באמת ממליצים מכל הלב להתחתן שם, זו הבחירה הכי טובה שעשינו! ❤️
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
האולם הראשון והיחידי שראינו! התאהבנו בו עוד מהשיטוט באינטרנט. כל ההמלצות שקראנו על 5.91 היו מוצדקות!!! יש לי רק מילים טובות להגיד עליהם! מקום מושלם, אוכל מושלם, שירות מושלם וחוויה מדהימה ונעימה!
הצג עוד

Meytar   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב תשמעו, זה האולם הכי טוב שהייתם יכולים לסגור!!!!!סופר יחס אישיסופר הרגשה של מלך ומלכהגם לפני וגם ובמיוחד ביום האירוע, גם אנחנו וגם ההורים- כרכרו סביבנו כל האירוע ובדקו שהכל בסדר. הכל תקתקכמה מחמאות על האוכל, ועל הנראות של המקום.כל תקלה שהייתה נפתרה תוך 30 שניותערן, סהר ושאר הצוות - אין מילים!!!!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up