כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גברים באופנה דרך המשי

גברים באופנה דרך המשי

חליפות חתן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמעתי על דרך המשי באמצעות המלצות בגוגל, הגעתי לשם ולא התחרטתי! אליהו עזר לי בצורה יוצאת מן הכלל, רואים שמדובר בבנאדם מקצועי שמנוסה בתחום. שירות נפלא, יחס נהדר לעבודה רצינית. החליפה שהותאמה לי הייתה יפה ומדויקת במידה, היא ישבה עליי אחד לאחד. גם המחיר היה הוגן לגמרי. נהניתי מאוד מחוויית המדידה והרכישה.
הצג עוד

LILACH   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לחנות "דרך המשי" בכפר סבא הגעתי לאחר חיפוש רב במקומות אחרים. כבר בביקור הראשון התרשמתי מאוד מהמבחר העצום של החליפות ומעבר לכך מהשירות המצוין והאדיב של אליהו ורבקה שקיבלו אותי בחיוך והיו קשובים לכל בקשותיי ושאלותיי, בנוסף אליהו נתן לי טיפים מצוינים כמו לבחור חולצה תואמת נוספת אשר תשמש להחלפה לשלב שבו מגיעים לאולם לאחר יום שלם של שהייה בחוץ בצילומים, בנוסף אליהו דאג שתתקיים מדידה נוספת של החליפה מס' ימים לפני האירוע על מנת לבדוק האם יש צורך לתקן את המכנס. בנוסף ישנה אפשרות להתלבש בחנות ביום האירוע ושאליהו ורבקה בודקים שהכל מסודר.
הצג עוד

Itai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנשים מקסימים ומקצועיים, את אליהו קשה לראות ללא חיוך, הייתה חוויה לקנות את החליפה אצלם ואם אני אומר את זה כגבר ששונא לקנות ולמדוד, זה אומר הכל

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחי התחתן בחודש אפריל וקנה חליפה בדרך המשי אצל אליהו. לחתונה שלי היה לי ברור שאני הולך ישירות לדרך המשי. כחודש לפני החתונה הגעתי לאליהו, מדדתי חליפה בצבע שאהבתי. בשביל השקט הנפשי אמרתי שאחשוב על זה, אחרי שעה התקשרתי לחנות כדי שישמרו לי את החליפה (היה יום שישי וכבר מאוחר). ביום ראשון לאחר מכן כבר קניתי את החליפה. אליהו בן אדם כל כך נחמד ואדיב שתמיד נמליץ על החנות שלו - דרך המשי בכפר סבא.
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אבא ואח של תם קנו אצלם את החליפות שלהם.

Ela   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חנות במרכז כפר סבא על וויצמן, מבחר ענק, תיקונים שעושים במקום ותוך יום הביא לנו הכל מגוהץ וגם המחיר הכי טוב שנתקלנו בו.
הצג עוד

Anael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
החוויה בדרך המשי היא מאוד מיוחדת. אלי הוא חייט מאוד מאוד מקצועי, וזה ניכר. הוא יודע להתאים את כל החלקים בעין מאוד חדה, ומבצע את התיקונים בעצמו בחנות תוך יום-יומיים. (הוא קלט שיש הבדל של חצי ס"מ בין כתף ימין לכתף שמאל, וסידר את זה). המחיר סביר לחלוטין, בכל חנות בקניון היינו משלמים הרבה יותר ומקבלים הרבה פחות. בנוסף, קנינו גם נעליים לחתונה במידה 47.5, שזה בהחלט לא מובן מאליו. (יש להם עד מידה 50). החוויה והמחיר היו כל כך טובים, שמעתה החתן יקנה את בגדי האלגנט אך ורק אצלו:)
הצג עוד

Roi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחנות בכפר סבא ופגשתי את אליהו בנאדם מקסים וסבלני שהיה מוכן להראות לי כמה אופציות מבלי לעשות פרצופים שלא באתי עם הכלה( כן, בחנות קרובה עשו פרצוםים ולא רצו להראות כלום) כשצילמתי היה חשוב לו שנתפוס את הצבע הנכון. היה מקצועי ושירותי ובמחיר פצצה! אחרי שהגעתי עם אישתי נסגרנו סופית על הבגדים והוא הכין אותם במהירות הבזק מומלץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up