כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הדס הולנד איפור ושיער

הדס הולנד איפור ושיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0508711914
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו ושוב וואו! הדס תותחית על, מוכשרת ומקצועית בטירוף. השיער שלי יצא מושלם מעבר לציפיות שלי, והדס היתה נעימה, סבלנית, והכי מקצועית שיש מהרגע הראשון. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את הדס בחרתי כי מאוד התחברתי לסגנון הטבעי, המשוחרר והכי חשוב שלא נראה ששפכו ג'ל, חומר או שמן על השיער. הדס עשתה את התסרוקת שלי, של אחותי ושל אמא שלי והביאה עוזרת לעיבוד השיער של אחותי ואמא שלי. התסרוקת יצאה בול כמו שרציתי, טבעית ועדינה. הדס הייתה מאוד קשובה בהתארגנות והשרתה המון רוגע ומקצועיות. היא קלעה בול בתסרוקת שלי, של אמא שלי ושל אחותי. מאוד ממליצה עליה!
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הדס מוכשרת ומקצוענית אמיתית, מעבר לעיצוב שיער מהמם, מחמיא ויסודי שהחזיק מעמד עד סיום הערב היא נתנה לי את תחושת הביטחון והרוגע שכל כלה רוצה להרגיש ביום חתונתה. ידעתי שאני בידיים הכי טובות ומקצועיות וזה שווה הכל.
הצג עוד

naama   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואאו הדס! אין דברים כאלה, אחת הבחירות הטובות שעשיתי (מלבד החתן..) כל כך נעימה ופשוט סמכתי עליה בעיניים עצומות שתעשה את התסרוקת הכי מושלמת שיש. אין מה להתלבט, רק הדס!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בזה שהאחות של המסרקת שסגרתי איתה החליטה להתחתן ביום של החתונה שלי... היא המליצה לי על הדס, המלצה חמה שהוכיחה את עצמה! הדס מקצועית, מבינה עניין ויודעת מה היא עושה. יש לי שיער שלא לכל אחד קל להבין ולזרום איתו והדס הצליחה להוציא אותו מושלם. לאורך כל הדרך, היא היתה סבלנית וקשובה וביום עצמו תיקתקה את העבודה עד לתוצאה המושלמת!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בן זוג שלי ואני תכננו חתונת בזק בשלושה שבועות, ולמזלי הרב מאוד הדס היתה פנויה לעצב לי את השיער 🙌🏼 עשינו שיחת הכנה בזום, בגלל מעט הזמן שהיה לקראת החתונה, ואפילו מרחוק הדס הבינה בדיוק את מה שאני מדמיינת לעצמי, היתה קשובה ונעימה. ביום החתונה היא הגיעה בדיוק בזמן, והתוצאה הייתה מדוייקת!!!! הייתי כלכך מרוצה! השיער היה יפיפה, כולם החמיאו לי והיו הרבה נשים שבקשו ממני את הטלפון שלה בזמן החתונה. ממליצה בחום רב מאוד
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מאיפה מתחילים?? מהרגע שיצרתי קשר עם הדס בתחילת התכנונים ועד יום החתונה, הרגשתי בכל רגע שאני מתעסקת עם מעצבת שיער מקצועית ברמה גבוהה מאוד, עם ידע רחב והמון רצון לתת לי את השירות הטוב ביותר. הדס השרתה המון רוגע ובטחון וכמובן שחייב גם לציין את הסדר והארגון שלה. הדס משתמשת במערכת ממוחשבת מאוד נוחה וידידותית לשימוש יחד עם זמינות טלפונית לכל בקשה ושאלה. השילוב של השניים נתן תחושה שהדס איתי לאורך כל הדרך. מעבר למקצועיות שלה, הדס גם אישה עם לב זהב, כמויות של סבלנות ומאוד ניכר שהיא אוהבת את העבודה שלה ולכן משקיעה מאמצים רבים לעשות את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר. אין ספק שקיבלתי את ההחלטה הנכונה כשבחרתי את הדס.
הצג עוד

גלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נכנסתי לעמוד של הדס לגמרי במקרה, נדמה לי שפייסבוק הקפיץ לי איזו כלה יפה ורציתי לראות מי איפרה אותה. בין התמונות של הדס זיהיתי תמונה של מכרה רחוקה ושאלתי אותה עליה. אחרי כל השבחים שהיא הרעיפה עליה, התקשרתי להדס כבר למחרת.
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שמעתי על הדס בקבוצות שונות. ישר קבענו פגישת נסיון והיא היתה פתוחה לכל רעיון או שאלה והציעה אופציות שונות. אני לא רגילה להתאפר ביום-יום אבל הדס הצליחה לייצר איפור ושיער עדין, טבעי אבל בכל זאת מורגש ואפילו יותר יפה ממה שתיארתי לעצמי! ביום עצמו, הדס ותמר (שאיפרה את אחותי והמלוות שלי) הגיעו ממש מוקדם והיו סופר מקצועיות ונעימות. במהלך כל ההתארגנות השרו תחושות של רוגע וכייף ותקתקו הכל במהירות ובמקצועיות! במהלך כל הערב האיפור והשיער לא זזו מילימטר והצליחו להחזיק מעמד גם אחרי ערב ארוך (מאוד) של ריקודים (משימה לא פשוטה בכלל!!)
הצג עוד

גפן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לי חשוב מאוד להיראות טבעית ודומה לעצמי ביום החתונה, והתרשמתי מהתמונות בפייסבוק של הדס. כבר בניסיון הדס הבינה מה אני מחפשת ועשתה לי איפור עדין וטבעי, נתנה הצעות נכונות וניסתה איתי בסבלנות מגוון של תסרוקות. האיפור והשיער לחתונה יצאו טבעיים ומחמיאים בדיוק כמו שרציתי וגם אמא והאחיות נראו מקסים. האיפור היה עמיד ומקצועי והדס נתנה לכולנו גם אודם לחידוש במהלך האירוע. הדס נגישה וזמינה, נעימה, מקצועית מאוד ומשרה אוירה רגועה וכיפית ביום החתונה. ממליצה בחום:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up