כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

dj Sagi memi
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שתי חברות טובות שלי ששגיא ניגן אצלן בחתונה אמרו לי שזו הבחירה הכי טובה שאעשה באירוע וכך באמת קרה! שגיא תמיד היה זמין , נעים וכיף,מהר קבענו להיפגש וכבר מהפגישה הראשונה הרגשנו בידיים מדהימות! שגיא קלט את הראש, שם מוזיקה מעולה ונהנינו, יצאנו בתחושה שנמצא איתנו בן אדם סופר מקצועי, קליל וכיפי כמו שאנחנו אוהבים, ושממש מנסה להבין מה הטעם שלנו, איך אנחנו רואים את האירוע ולקח את המשימה ממש ברצינות! המשכנו להיות בקשר כשאנחנו כל הזמן מעלים רעיונות למוזיקה ושגיא התייחס להכל, נפגשנו שוב לפגישה שהרגישה כמו מיני חתונה, מלא מוזיקה מלא שמחה וכיףוהאירוע עצמו היה פשוט מטורף! כבר בחתונה אנשים ניגשו אלינו בלי סוף ואמרו מי זה הדיג׳מי המטורף הזה?! הרחבה הייתה בטירוף כל החתונה, לא נחנו לרגע. קרא את הקהל, התייחס לבקשות שלנו, והכל בשיא המקצועיות והכיף! ברצינות, אין המלצות כאלה !
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את שגיא אני מכיר מאלף מסיבות טובות שנהניתי בהן הוא ניגן! לי היה ברור שרק אותו אני רוצה בחתונה שלי, כל שנשאר היה להכיר אותו לבת הזוג שלי כדי שתבין על מה אני מדבר.מהרגע הראשון היה פה וייב אדיר, מבחירת השירים לכניסה/סלואו/סיום ועד בחירת הסגנון למוזיקת קבלת פנים ושאר הערב.שגיא פשוט ריסק לנו את הרחבה!עכשיו ברור לי שמלא זוגות כותבים את זה על דיג׳יים שנשמעים רע, אבל תקשיבו לי - שומעים את ההבדל כשמדובר בבנאדם שמתקלט במסיבות ולא רק דיג׳יי אירועים.אנשים עפו עליו!
הצג עוד

Koral   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
שגיא…. מתחיל בפול פאוור, ממשיך בפול פאוור ומסיים בפול פוואר! זה ההגדרה לדיגייי האלוף בעולם!!בזכותו הרחבה היתה מלאה עד 3 בבוקר, ידע בדיוק איך לקרוא את הקהל ומה לשים בכל שלב! אין דברים כמוהווווווו, לא הפסיקו להחמיא לי עליו! ומבחינתי זה עשה לי את החתונה להכי טובה בעולם!
הצג עוד

צח   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מקצוען ברמות הכי גבוהות !!! מהתחלה היה לנו ראש שקט ,ידענו שהוא פשוט ישלוט ברחבה וידע לקרוא את הקהל כמו שקרא אותנו .הבחירה הכי טובה שלנו !!!!
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
החוויה משגיא הייתה מדהימה, הוא הקשיב לכל הרצונות שלנו וידע איך לשלב הכל בצורה שתתאים לרחבה ולקהל!בקיצור שיחק אותה ודאג שהכל יעבוד לפי התוכנית.

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
שגיא בחור מדהים ומעבר לבן אשם שהוא, הוא יודע להרקיד אנשים שנים על גבי שנים. אני זוכרת אותו כבר מהדאנס ברים והמסיבות בצעירותי עוד אז היה תותח! עם השנים רק השתבח!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
טוב אז את שגיא אני מכירה שנים, הייתי בחתונות ובמקומות שניגן בהם והיה ברור לנו שהוא ינגן גם אצלנו בחתונה! ברמה שלפני שסגרנו תאריך בדקתי שהוא פנוי.אין על שגיא בעולםםםםם באמתת! הוא יודע לקרוא בול תקהלל, הרים של החיים והיה אמאלהאנשים לא הפסיקו לכתוב לי שהיה מטורף ושמח ברמותת ועפו עליו! ברמה שכמה ביקשו תמספר שלו ישר אחרייאחת הבחירות הטובות שלנו!
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל שגיא הגענו לאחר שראינו אותו בחתונה אחרת, ופשוט ואוו! שגיא ממי, הדיג'יי הראשון והאחרון שפגשנו שפשוט כבש אותנו מהשניה הראשונה עם הוויבים המטורפים שלו והקליטה המקצועית המיידית שלו של מי עומד מולו!עברנו יחד עם שגיא את התהליך של בחירת השירים לחופה ולסלואו ושגיא פשוט הוביל אותנו למה שמדויק לנו!! הוא קלט ברגע את הפנטזיה ומה אנחנו רוצים לשדר בחופה, הציג לנו אפשרויות, ערך שירים בהתאם לבקשות שלנו ופשוט הפך את כל החוויה לכל כך מהנה ומרגשת! מבחינת הרחבה, סמכנו על שגיא להפעיל את הקסמים שלו ולא התערבנו, בזכותו הרחבה הייתה מלאה אפילו במבוגרים שסיפרו לנו שכבר שנים לא רקדו ככה! הוא פשוט קרא את הקהל בצורה פנומנאלית וניגן בדיוק את מה שיחזיק אותו ברחבה! לא רואה סיבה לקחת דיגיי אחר!
הצג עוד

orbashan19   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרבה לפני הפן המקצועי, חשוב לי להגיד ששגיא הוא אחד האנשים המדהימים שפגשתי בחיי.בכל רגע שעבר לקראת החתונה הוא נתן לנו הרגשה שאשכרה איכפת לו ואנחנו לא "עוד סתם אירוע" בשבילו. בנאדם עם לב זהב שכמובן לא נופל בשום צורה גם בפן המקצועי.שמענו את שגיא מופיע בחתונה של חברים לפני 4 שנים וידענו ישר שאותו אנחנו רוצים לחתונה שלנו.שגיא הרים את הרחבה באוויר וידע בדיוק איך להתאים את המוסיקה לכלל האורחים, בזכותו 90% מהחברים לא ירדו מהרחבה 100% מהזמן.בסוף האירוע, כמות האנשים שאמרו לי שהדיג'יי היה ממש מצויין הייתה לא נורמלית ובינייהם גם מנהל האירוע שאמר "מאיפה הבאתם את הדיג'יי המטורף הזה?!"שגיא אם אתה קורא את התגובה, אז שוב תודה על הכללל, אתה באמת אלוף.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מוזיקה היא אחד הדברים הכי חשובים באירוע אם לא ה-דבר הכי חשוב. הבחירה בשביל כדיג׳יי שלנו הייתה הבחירה המדויקת והנכונה ביותר עבורינו- שגיא מדבר בגובה העיניים, ונותן תחושת חמימות שעם כל דבר ניתן לגשת אליו והוא יעשה הכל כדי לספק את מקבל השירות על הצד הטוב ביותר. בפגישה הראשונה עם שגיא החלטנו מיד שאותו אנחנו רוצים - הגישה, התפיסה המהירה של מי אנחנו, מי הקהל ומה הרצונות שלנו היו פשוט מדויקים והכל באווירה טובה. אני באמת חושבת שמדובר בגאון מוזיקלי שיודע להרגיש את הקהל ולהתאים אליו את המוזיקה הנכונה ביותר, ולבסוף בחתונת שישי צהריים הקסומה שלנו, אפשר להגיד שהיה לנו אירוע מדהים בזכותו!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up