כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נטע שמואלי

נטע שמואלי

איפור כלות
טלפון:0547921454
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחלנו להתכתב על דברים טכניים כמו מיקום, שעה, תאריך, מחיר והיה נשמע אחלה אז התקשרתי כדי להכיר את הבן אדם והיה כיף מהשיחה הראשונה! נטע מאד קשובה נעימה מצחיקה ותתן לך מענה לכל בקשותיך
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמלה ואבלה!!! קודם כל, תדעו כולן, גם אם אתן לא מתולתלות, קחו את נטע!! נטע מושלמת😍 זו ללא ספק הבחירה הכי טובה שלי בחתונה! (חוץ מהחתן כמובן😜)היא הגיעה בדיוק בזמן, ולמטיב זיכרוני אפילו הקדימה טיפה. הכל תיקתק והתנהל בצורה הכי טובה שיש. אפילו היה לי זמן לאכול בין לבין וככה הגעתי רגועה ושבעה לאולם. נטע נתנה הרגשה כל כך טובה בפגישה שלפני החתונה שבכלל לא הרגשתי צורך לעשות ניסיון של איפור ושיער. ידעתי מה הכיוון הכללי שאני רוצה ונתתי חנטע יד חופשית לעשות מה שתרצה משם, ואיזו החלטה נבונה זו היתה! באמת שיצא מושלם.אל תתלבטי, עם נטע תקבעי!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
ראיתי שנטע עובדת עם בחורות מתולתלות, הקריטריון שהיה לי הכי חשוב! אין ספק שהיא הייתה הבחירה הכי טובה שאפשר🤍השיער היה קסום, האיפור היה מושלם והרגשתי הכי אני שבעולם, בצורה הכי טבעית שיש!

noashalem32   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת ומסרקת שתעשה אותי הכי אני. פשוט בגרסה של הכלה. אני לא מתאפרת בדכ וגם ישלי שיער מתולתל ככה שהיה הרבה חשש. שיתפתי את נטע בחששות והיא נורא הרגיעה אותי ועברה איתי על כל התרחישים, ותמיד ציינה שלא משנה מה, היא לא תלך עד שאני אהיה מרוצה. אז האיפור היה וואו. פשוט וטבעי בדיוק כמו שרציתי וגם החזיק לי למרות הדמעות והזיעה :)השיער- בהתחלה לא התחברתי לגמרי לאיך שהוא נראה ונטע שמה לב לזה ועודדה אותי לשנות למשהו שאני כן אוהבת, אז שיננו והייתי מאוד מרוצה. אז ממליצה על נטע מאודדדדד
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנטע דרך חברה ששמעה עליה ומקצת בירורים ראיתי חוות דעת טובות ואהבתי את הסגנון שלה. היא הייתה בין היחידים שממש רצו לדבר איתי ולא רק לתת ישר הצעת מחיר ולי אישית זה גרם להרגיש ממש טוב ונתן לי לראות מי היא ולבחור בה. אני באופן כללי הייתי נורא חששנית אבל אחרי פגישה נורא נעימה ביחד שבה הבנו איך המראה יהיה גם בשיער וגם באיפור עם התמקדות בכל הפרטים הרגשתי שנטע פשוט מבינה אותי. ביום עצמו היה מהמם, דיברנו והיה פשוט בוקר מצחיק ונעים והרגשתי שהיא פשוט שלפה תמונה של איך שרציתי להראות והביאה את זה למימוש!
הצג עוד

kerenlu1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על נטע בתור מי שמתמחה בתלתלים, ואין מרוצה ממני על הבחירה.כל התהליך מהשיחה הראשונה ועד היום עצמו היה מצויין, וגם ידעה לייעץ למי שכמוני לא רגילה להתאפר ביום יום. ביום עצמו הנוכחות שלה הייתה ככ מרגיעה, קשובה ומדויקת. האיפור והשיער החזיקו מושלם עד סוף האירוע גם בחום והלחות של הקיץ בתל אביב:) ממליצה בחום.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בפגישת ההיכרות התאהבתי בנטע )הקראש התחיל עוד לפני( הקשיבה לכל הבקשות וכל מה שדיברנו עליו היא עשתה ביום החתונה ואפילו יותר ! קפצתי , השתוללתי , השיער והאיפור לא זזזזו ! בנוסף היא איפרה וסירקה גם את אמא שלי וגיסתי, (התחילה מהבוקר בתסרוקת לאמא שלא אהבה את השוונצים שהוצאנו לה ליד האוזניים מהשיער אז אחרי שהיא סיימה איתי נטע פירקה לאמא את הכל ועשתה מחדש באהבה גדולה עד שהיא יצאה מרוצה!!) ממליצה בחום , רמה גבוה של מקצועיות❣️
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נטע הייתה מהממת מהפגישה הראשונה! עשינו מפגש הכנה אצלה ונפגשנו שוב ביום האירוע. הייתה מקצועית ומדוייקת, כיפית ומקסימה. עשתה לי את הבוקר רגוע ומיוחד והתוצאה של האיפור והתסרוקת היו בדיוק מה שרציתי.
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת ומעצבת שיער, וזכיתי שהגעתי לנטע, היא פשוט קלעה בדיוק למה שדימיינתי בחלומותיי, היא פשוט אדם מקסים ומקצוענית ברמות הגבוהות ביותר! עשינו איפור ניסיון וככ התרגשתי מכל הסיטואציה מהנועם שלה, האכפתיות מכל פרט. אין לי מילים!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנטע אחרי מסע חיפושים באינסטגרם האהבה שלה לתלתלים ואיפור טבעי כבשה אותי 🤍 נטע מקסימה, מוכשרת, מרגיעה, מגניבה ומהממת בדיוק כל מה שצריך ממאפרת ביום המלחיץ/שמח הזה האיפור יצא מושלם פלוס תוספות הכל יצא ממש טבעי ויפיפה בדיוק כמו שרציתי 🤍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up