כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ArtWork צלמים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Meitar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל רוסטי הגענו ממש במקרה, הצלם הראשון שנפגשנו איתו וסגרנו איתו. במילה אחת- מושלם. מעבר לכך שהוא צלם בחסד עליון (תמונות נדירות ברמות אחרות) הוא בן אדם מדהים. צילם אותנו גם בצילומי זוגיות וגם בחתונה. רוסטי משרה רוגע וביטחון ונותן הרגשה ממש טובה וכיפית. אין ספק שהוא הבחירה הכי טובה שלנו לתיעוד הרגעים המאושרים בחיינו. צלם מספר אחת.
הצג עוד

janya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
באמת כל מילה מיותרת צלם מוכשר מצחיק זורם באווירה תופס רגעים מצחיקים ואמתיים. עשה לנו גם טראש מדהים בלוקיישן מטורף שלמרות הגשם התמונות יצאו מעולות. לאירוע עצמו באו גם צלם וידאו גבי וצלם סטילס נוסף בשם מנש, צוות מנצחח. הנציחו לנו כל רגע ורגע כל תחושה מועברת בתמונות פשוט מדהיםם קיבלנו את כלל התמונות תוך 5 ימים מרגע האירוע.
הצג עוד

Ksenia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
70 מתוך 100
התרשמנו מהצוות שנראה בהתחלה מקצועי ותיפקד יפה ביום החתונה, מחיר אטרקטיבי, בדיעבד מרגיש שדי שכחו מאיתנו לאחר האירוע, חיכינו שלושה חודשים על פי החוזה ובתום התקופה פנינו לשאול מה עם החומר ורק אז החלו לעבוד על הדפסת אלבום וקנבס. היו לי בקשות מיוחדות לסרטון הקצר שלא קרו, וכביקשתי לשנות חיכיתי עוד חודש לשינויים שנעשו לא בצורה שביקשתי.. ויתרתי ואין לי באמת שימוש בסרטון שאינני מרוצה ממנו. ממליצה לסגור אך לא לשלם את מלוא הסכום מראש כי אז עלולים פשוט לשכוח ולא להתעסק בכם לאחר האירוע .
הצג עוד

eliyasov94   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
70 מתוך 100
הגענו אליהם דרך המלצה של האולם, מההתחלה היה לנו חיבור טוב עם הצלם שתמיד נתן מענה מספק לכל שאלה. התמונות יצאו ברמה מאוד גבוהה וכרגע אנחנו מחכים לסרט החתונה (החתונה הייתה לפני שבועיים). גם אחרי החתונה הם מאוד זמינים לשאלות ומרגישים שאכפת להם. מומלץ מאוד
הצג עוד

frikomania   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שפגשתי את רוסטי ידעתי שהוא הצלם שלי. ובן זוגי הסכים לחלוטין. אנחנו לא זוג רגיל בלשון המעטה והיה לנו חשוב שהערב יעבור בכיף בלי תחושה של עדשה מול הפרצוף. את צילומי הטראש עשינו עם רוסטי וזרמנו בכיף על כל רגע. התמונות יצאו מהמם! התחתנו ב14.11.19 בראשון לציון ביום החתונה רוסטי ואלכס נתנו בראש!!! גרמו לנו להרגיש הכי בנוח. הגיעו בזמן, ענו על כל שאלה והצליחו לתעד רגעים טבעיים, אנושיים ואהובים בלי ששמו לב וגם הוציאו את כולם וואו! (זו הייתה בקשה אישית שלי). אפילו את הכלבה המתוקה שלי הם צילמו באהבה ונתנו יחס ובוק ;) בחופה ובהמשך הערב, הם תיעדו הכל ביסודיות ודאגו לתעד עבורנו את הזכרונות בצורה מושלמת. כמו שרצינו. קיבלנו את התמונות תוך מספר ימים ואנחנו שלולית מרוב התרגשות ואהבה. בקיצור- מושלמים. אנשים אהובים. מעריכים אתכם בטירוף וללא ספק נחזור לעוד בכל אירוע. עוד לא קיבלנו את הוידאו והאלבומים, אבל עם חבר'ה מקצוענים כאלה, אין דאגות.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו! אז עם רוסטי זאת היתה אהבה ממבט ראשון. הגענו זוג שלא ממש בנוי לעולם החתונות הפוטוגני הזה. ורוסטי ישר הרגיע ואמר "נהפוך אתכם לדוגמנים!". וככה היה. הצלם המוכשר הזה, ביחד עם הצוות שלו, פשוט יצרו לנו חוויה כל כך נוחה! הרגשנו הכי בנוח עם הצוות ועם רוסטי. האווירה הייתה כל כך טובה וקלילה. ועוד לא דברנו על הצד המקצועי! כל התמונות נשלחו אליו יומיים אחרי החתונה (מהיר בטירוף!!) והתוצאה היתה מטורפת! הוא באמת יצר זוג דוגמנים! אנחנו לא מפסיקים לקבל תגובות ומחמאות בכמויות על כל התמונות, כל האורחים יצאו יפייפיים! והיד המקצועית של הצלם הזה פשוט נדירה! אם אתם מטלבטים, זה הזמן להפסיק! כי הגעתם לצלם מס' 1! אין לי ספק. בקיצור, צוות לעניין, ורוסטי מושלם וכל מה שהוא נוגע (יחסי אנוש, קליל, מצחיק, צעיר), התוצרים הגיעו ממש מהר והרמה שלהם מאוד מאוד גבוהה! אנחנו אוהבים אותך מאוד! וללא ספק היית חלק משמעותי מאוד מחתונתינו!
הצג עוד

רומן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התלבטנו הרבה איזה צלמים לקחת, ולא באמת הכרנו...לבסוף עשיתי סיקור קצר בפורומים ומצאתי את Artwork צלמים, אז קבענו פגישה עם רוסטי, ולא תיכננו לסגור, בישיבה ישר היה קליק, והבנו שכנראה אנחנו נרצה לסגור, בסופו של דבר סגרנו על המקום, בלי לראות צלמים אחרים בכלל. רוסטי עשה לנו חבילה דרך סטודנטים נישאים, הכוללת צילומי טראש. הצילומי טראש - פשוט מעלף! מקצועי, מצחיק, הוגן. כמובן קיבלנו גם את התמונות מהארוע (צלמים אחרים צילמו)- תמונות מהממות! הצלם וידאו - אלכס, בחור גבר! גרם לנו להתנהג בטבעיות מול מצלמות, הומור, קלילות, תודה! קיריל - צלם סטילס, הם היו תמיד אחד בחברתו של השני - וזה עובד! קיריל צלם מדהים, ידע לשים אותנו בידיוק איפה שצריך בשביל לקבל תמונות מהממות! אז באמת תודה לצוות הזה, שעשו לנו את היום ליותר זורם ומהנה! וכמובן תודה על כמות תמונות אדירה, במקרה הזה קיבלנו גם כמות וגם איכות! תודה :)
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם רוסטי בביתו וראינו תמונות וממש התלהבנו, ישר החלטנו לקחת אותו לצלם אצלינו ואפילו עשינו איתו צילומי טראש והיה מושלם
הצג עוד

ofir.eli   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בפרוייקט הזה שנקרא חתונה הזוג בא במגע ונמצא באינטראקציה עם הרבה מאוד ספקים ממגוון רב של תחומים. אני יכול לומר בלב שלם שהבחירה ברוסטי וצוות הצילום של ארטוורק הייתה אחת הבחירות הטובות שביצענו. מקצועיות, אדיבות, יצירתיות, מחיר הוגן. כל מה שאפשר לבקש ביום כלכך מלחיץ וחשוב בחייו של זוג.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו אין לי מילים כמה שאנחנו מרוצים מרוסטי, גבי וכל הצוות!! מהפגישה הראשונה היה מעולה, רוסטי היה לגמרי בראש שלנו לאורך כל התהליך, היה זמין לכל שאלה, התייחס ברצינות לכל הערה ובקשה שהייתה לנו. ביום האירוע הצלמים הגיעו בזמן והכניסו אווירה מעולה ליום ההתארגנות. הרגשנו משוחררים ונינוחים לידם וזה התבטא בתמונות! אני ממליצה לכל זוג לקחת את רוסטי והצוות! הם פשוט אמנים!! המון תודה לכם 3> 3>
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up