כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בראשית - צילום אירועים

בראשית - צילום אירועים

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
50 מתוך 100
הגענו לשחר בגלל המחיר המשתלם.. אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם והבהרנו בפגישה הראשונה שאנחנו חייבים להרגיש בנוח אחרת זה לא יעבוד. אבל, בפועל לא שחר ומרבית הצוות שלו גרמו לא רק לנו אלא גם לסובבים אותנו להרגיש לא בנוח בכלל ואף מוטרדים. בכל צילומי הזוגיות שלפני הגעת האורחים רואים כמה לא נוח לי אישית וזה כי הן אילצו אותנו להצטלם בפוזות שלא תואמות לנו ואת מה שביקשנו וזה למרות שהערנו גם תוך כדי.. הצלם מגנטים של הצוות היה טוב ונעים וגם צילם תמונות יפות. התמונות הכי היו יפות היו הטבעיות שצולמו בזמן האירוע ולא המבוימות.. אם לא די בכך, באמצע החתונה הוא פנה אלי ליד האורחים וביקש שנשלם את היתרה במקום לפנות לאחד ההורים שלנו או אלינו בצורה קצת יותר דיסקרטית. לא מכבד ומשפיל.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לישראל במקרה כי עברנו ליד המשרד שלו בלי לקבוע מראש .. מהרגע הראשון היה ניתן להבין שמדובר באדם מקצועי ובין היחידים שלא מנסה לעשוק חתן וכלה כי הם חתן וכלה עבדנו מול רפי ג'ירו שהוא בעצמו אדם מקסים רגוע זורם היה אכפתי לשגעונות שלנו ועשה מה שצריך כדי להגשים לנו אותם גם בצילומי הטראש וגם בצילומי החתונה עבודה מהירה לא מתעכבים ודאג כל הזמן לשמור על אוירה חיוביצ ומצב רוח טוב אין על רפי בקיצור!
הצג עוד

ג׳ני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ללא הספק הבחירה הכי טובה שהייתה לי ! צוות מקצועי עם תשוקה לעבודה שלוווו יחס אישי מדהים .
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הצוות של בראשית היו מקצוענים ומוכשרים בטירוף. יש להם זווית ראייה ייחודית, אשר גרמה לתמונות להראות ממש כמו בסרט!! מעבר לכך, יחס אישי, והרגשה טובה לאורך כל הדרך!! נהנו מכל רגע, ממליצים ממש!!! :)

Diamant   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר פשוט מדהים מקצועי .. צילם כל שלב באירוע מצילומי המשפחןת עד השעות הקטנות של הלילה כל האורחים יצאו מרוצים בחור סבלני קשוב יום אחרי האירוע כבר קיבלנו את כל התמונות באפליקציה !! תודה רבה על הכל
הצג עוד

אשכר ואמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר מציע חבילה משתלמת, והוא גם צלם סטילס (אם אני זוכרת נכון) אז התמונות שלו טובות ממש. הוא צילם אותנו בשלב צילומי המשפחות, הוא צילם בחופה, הוא צילם בשולחנות וברחבה ובכל מקום. הוא מצלם גם ספונטני, לא רק אנשים שמבקשים תמונה, וזה היה אחלה. בסוף האירוע קיבלנו לנו מלא מגנטים + הגדלות ולמחרת כבר קיבלנו קישור לאפליקציה עם כל התמונות מהאירוע (עם ובלי המסגרת של המגנטים כדי שנוכל להשתמש באלבומים אם נרצה).
הצג עוד

eranradak111   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
טוב אז ככה.....היה לנו חיבור מהשיחה הראשונה...ישר קלטתי שהבן אדם פשוט תותח!! שחר היקר בן אדם מדהיםםםם...כל כך מקצועי וסבלני שפשוט אין מילים. הוא פשוט כיוון אותנו והדריך אותנו מהתחלה כי לא היה לנו מושג בכלום. ממש הסביר לנו הכל והיה חשוב לו מאוד שנדע לקראת מה אנחנו הולכים. שחר פשוט אדם מיוחד! כל כך התחברנו אליו מהרגע הראשון וידענו שאנחנו בידיים טובות מקצועיות ונאמנות. הוא פשוט דאג לנו להכל...מגנטים מעלפים.. וידאו.. צילומי טראש.. צילומי סטילס.. ועוד מלא הפתעות שפשוט נתן לנו מהלב שלו. תודה ענקית ביותר שחר היקר על הכל...במיוחד על הסובלנות שלך אלינו חחח ממליצים על שחר התותח בהמלצה ענקיתתתתתת שפשוט אפשר להיות רגועים לכל משך האירוע שאתם יודעים שמובילים אתכם הצוות הכי טוב שיש!!!!
הצג עוד

Arik   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו במאי ולא בדיוק זוכר איך הגעתי לשחר. יתכן שדרך גוגל. לאחר שיחה בת כמה דקות הבנתי שמדובר באיש מקצוע רציני ואמין. שחר הגיע לאירוע עם אחיו בזמן, ולא חסכו לצלם את האורחים. איכות של מגנטים מצוינת וצילומים מקצועיים ומדהימים. בסוף האירוע אחותי החליטה לקחת את שחר לצלם בבת המצווה של האחיינית שלי. בנוסף, שחר שלח אלי הגדלות נוספות ומגנטים שלא הגיעו ליעדם. תודה מקרב לב איש יקר ובהחלט ממליץ עליך בחום רב. בהצלחה, ענבל ואריק
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up