כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב דותן קורתי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ארבל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
איש מדהים! צנוע מנומס ופשוט משרה אוירה של רוגע.וביום הכי לחוץ בחיים, תחושת רוגע מהספקים שלכם זה דבר ממש חשוב.
הצג עוד

חיים זיסמן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
רגוע כייפי מצחיק עדכני רוחני חינני טקטי
הצג עוד

כריסטינה כץ   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב דותן, מעבר לזה שהוא בן אדם בעל לב זהב, ששם לעצמו מטרה אחת בחיים וזה לשמח חתן וכלה, באמת עושה את זה מכל הלב שלו, הוא גם בן אדם מרגש! הגעתי לרב דותן בעקבות המלצות של חברים שהוא חיתן אותם, מהפגישה הראשונה לי ולבן הזוג שלי היה חיבור מטורף עם הרב. הדבר הראשון שהוא שאל זה איך הכרנו ובאמת היה לו חשוב לדעת איך הכרנו ובדרך זו הוא בנה את סיפור ההיכרות שלנו וסיפר על כך בחופה, אנשים שנכחו בחופה פשוט התרגשו ממנו ומהסיפור שלנו וברגע זה כולם היו מהופנטים! אין אורח אחד שלא שאל אותי מי זה הרב הזה??? הוא העביר את החופה בצורה קלילה מאוד ומרגשת! תודה רבה לך ותמשיך בעשייה המבורכת שלך ואנחנו נשמור על קשר🙏🏼
הצג עוד

Ness   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
האדם הכי מדהים ביקוםאדם מרגיעאין לי מילים מודה שהוא זה שחיתן איתנו

מוריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
דותן היה קשוב לכל הבקשות שלנו, חופה קצרה, מצחיקה וקלילה.גם האורחים נהנו מהחופה אבל בעיקר אנחנו!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
דותן למד איתי בתואר והכרתי אותו ממש טוב. שקראתי תגובות בקבוצה בפייסבוק על דותן, ישר פניתי אליו ואמרתי לו שאין מצב שהוא לא הרב שלנו בחתונה.דותן עשה איתנו פגישת היכרות לפני החתונה כדי להיות מוכן והיה פשוט מדהים!אנחנו ממליצים עליו בחום.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרב דותן היה הבחירה המושלמת עבורנו! פגשנו אדם מדהים, חייכן, זורם שמלווה זוגות נטו מתוך אהבה ושליחות.לפני החתונה הוא נפגש איתנו כדי לשמוע את הסיפור שלנו ושילב את הסיפור עם בדיחות קלילות ומרגשות תוך כדי החופה.הוא ענה לנו על כל השאלות, איפשר לי להיות בלי כיסוי על השמלה, להעניק טבעת לבעלי וגם לדבר בחופה.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל דותן הגענו דרך המלצות בקבוצה..... במילה אחת..... וואוווו! ובכמה מילים.... עשה לנו את החופה הכי קלילה, אבל גם הכי מרגשת שיכולנו לבקש! דיבר עלינו ועל איך הכרנו, הכניס בדיחות על שנינו כזוג ובעיקר עשה אווירה כ"כ טובה בחופה.... ממליצה מכל הלב ♥️
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את דותן הכרתי עוד מימי כסטודנטית במכללה למנהל. חשוב לציין שחיפשתי רב קליל שיעביר את החופה באופן אישי ומרגש. לא יכולתי להעלות על דעתי את מה שהיה בפועל. דותן נפגש איתנו לפני החופה כדי להכיר אותנו לעומק, להבין מהם המקורות שלנו, במה אנחנו עוסקים והיה לו כל כך חשוב להכיר אותנו באופן אישי. דותן לא פספס אף פרט מהסיפור האישי שלנו בחופה ובכך הפך אותה למצחיקה, קלילה , מרגשת ומדהימה!!!! בתור כלה(מאד לחוצה) ההתרגשות של לפני החופה גברה והתעצמה ולרגע לא חשבתי שאחווה את החופה שלי בצורה כל כך מחוברת ואקשיב לכל מילה שיוצאת לרב בזמן החופה. קיבלנו ביקורות מדהימות על החופה - האורחים שלנו אמרו שהם מעולם לא ראו רב כל כך זורם וקליל שנתן טאצ׳ אישי ומרגש. בנוסף, דותן אף המליץ לנו להקריא נדרים מה שהפך את החופה לעוד יותר מעצימה ומרגשת. אני ממליצה בחום לכל זוג שמחפש רב קליל, עם חופה שאנשים באמת יאזינו לה לקחת את דותן! הייתי בוחרת בדותן עוד אלף פעם!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את דותן אני מכירה מהמכללה שלי(המכללה למנהל). בן אדם עם הלב הכי ענק שראיתי בחיים שלי ומבטיחה לכם שכזה רוחב לב ונדיבות כזו לא ראיתם מימיכם. עם דותן הייתי בקשר שבועי, הוא סידר לנו את כל העניינים עם הרבנות, בזכותו החוויה עם הרבנות הייתה סופר קלילה. הוא ערך לנו את החופה, לא חפר בכלל, עשה אותה בצורה הכי מרגשת. הוא ערך איתנו כמובן פגישה לפני כדי לשאול עלינו על מנת לספר בחופה. אני רוצה להגיד לכם, אין רב כזה. הוא הכי קליל, הכי זריז, הכי זורם, ומי שסוגר איתו זוכה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up