כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אסף אורטל - דיג'יי זרחי

אסף אורטל - דיג'יי זרחי

תקליטנים
טלפון:0522805898
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם זרחי ידענו שאנחנו בידיים טובות! הוא פשוט קלט אותנו וקלע בול לטעם שלנו! ייעץ, תמך וממש הרגיע, כל השירים החל מהקבלה, הטקס ועד החופה הכל היה מושלם והאורחים ממש התלהבו ממנו והרחבת ריקודים הייתה סופר מפוצצת בזכותו! קלט את האירוע והגיב מהר ושינה שירים בהתאם לאווירה! עזבו את זה שאסף הוא קודם כל בנאדם מדהים הוא גם איש מקצוע חד, מדויק, מקצועי ורגיש! אם התלבטתם - הוא לגמרי האחד שלכם :)
הצג עוד

sikr   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את זרחי הכרנו לראשונה בשיחת טלפון כשהיינו מחוץ לעזה. שנינו היינו במילואים מתחילת המלחמה והחלטנו שלא דוחים את החתונה וחייבים להמשיך לסגור ספקים והמליצו לנו על אסף. ישר משיחת הוועידה שלנו בטלפון ידענו שנבחר אותו. הוא היה קשוב וזורם. הוא ישר הרגיע ואמר שיש זמן (חודש וחצי לפני החתונה) ושהכול יהיה מעולה.ובאמת כשנפגשנו לשיחת תיאום ציפיות ישר התרשמנו מהמקצועיות שלו. הוא יוצר גרסאות לשירים לפי הצורך והאומנות שלו. הוא נתן לנו ליצור רשימות שירים שאנחנו אוהבים. הוא ליווה אותנו לאורך כל הדרך ויצר לנו שיר חופה מרגש משילוב של שתי גרסאות שלו. האורחים המבוגרים לא הפסיקו לדבר על זה שהמוזיקה בזמן האוכל הייתה נעימה ולא רועשת מדי. (היה מאוד חושב להורים שלנו ולנו שכולם יוכלו לשמוע ולדבר עם האורחים) ובשלב המסיבה הוא הרים את הרחבה ואף אחד לא ירד ממנה עד סוף האירוע!!בקיצור - תיקחו את אסף - דיג'י זרחי ואתם בידיים טובות!
הצג עוד

Avital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
החוויה עם אסף הייתה מהממת! נפגשנו איתו לפגישת הכרות שבה הרגשנו שהוא לוקח את הזמן להכיר אותנו ולהבין אותנו ושלח לנו אפליקציה בסוף הפגישה שבה הוספנו שירים שאנחנו אוהבים לכל חלק באירוע. לאחר פגישה נוספת שבה סגרנו פרטים אחרונים, הגענו לחתונה ואסף היה פשוט מושלם! נפגשנו עם אדם נעים, קשוב, סבלני, שירותי, מקצוען אמיתי! רק בסוף סוף החתונה פתאום חשבתי שבכלל לא דיברנו איתו ולא ביקשנו כלום והרחבה הייתה מלאה כל האירוע! הוא יודע לקרוא את הרחבה ולהתאים את המוזיקה המתאימה והוא בעיקר בא לעשות שמח.. קיבלנו כל כך הרבה מחמאות מהאורחים שלנו שהדי ג'יי היה ממש ממש טוב! ממליצים בחום להזמין את אסף כדי ג'יי, חוויה מדהימה!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אסף היה פשוט נהדר!! אחת ההחלטות הכי טובות שלקחנו באירוע שלנו, החל מהשיחות ובניית הפלייליסט בהתאמה אלינו לפני האירוע וכמובן תוך הבנת הקהל והוויב באירוע עצמו. כולם היו על הרגליים כל הערב והחמיאו לנו מאוד על המוזיקה. עפנו על השירים שנוגנו , ממליצה בחום לעבוד עם זרחי . מקסים, אדיב ,מקצועי וניכר שהוא כלכך אוהב את מה שהוא עושה ומשקיע באירוע! נהננו מכל רגע 🙏🏻
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עד החתונה היינו בטוחים שזו הגזמה שהאורחים מתלהבים ספציפית מהמוזיקה – וכבר תוך כדי הופתענו לשמוע ממשפחה וחברים הערות על "מי בנה את הפלייליסט? הוא מעולה!" או "וואו זה ממש מתאים לכל הגילאים!". נפגשנו עם זרחי פעמיים לפני האירוע בזום כי אנחנו גרים רחוק. הוא הבין את הראש, עבר על השירים שהצלחנו לבחור ואמר לנו לסמוך עליו ולזרום, והתוצאה הייתה מדהימה! למרות שזו הייתה חתונת שישי אינטימית – הרחבה הייתה מלאה, ואם שבת לא הייתה דוחקת בנו כנראה שהיינו ממשיכים לרקוד עוד הרבה מאוד זמן. ממליצים בחום רב, דיג'יי מקצועי, מקפיץ ואמין.
הצג עוד

simona   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
זרחי הוא קסם של אדם, מקצועי,קשוב וזרם עם כל בקשה שלנו.כבר בשיחת ההיכרות נוצר חיבור מיוחד שהגיע לשיאו בחתונה עצמה. הוא ייעץ לנו בבחירת השירים והסגנונות לפי הקהל שמגיע, ידע להתאים את המוזיקה לאווירה ולאנשים המגוונים שחגגו איתנו. כל התגובות ,ללא יוצא מן הכלל, שיבחו את המוזיקה המרימה ברחבה שהייתה מלאה כל הערב עד 1 וחצי בלילה. המוזיקה התאימה לכל הגילאים, מילדים קטנים ועד למבוגרים ביותר, כולם שמחו וקיפצו יחד.מומלץ בחום ענק!!!!!!!!
הצג עוד

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
פניתי אליו דרך הגלריה, הוא הראשון ברשימה והוא לא סתם במקום הראשון!הוא עמד בזמנים קלע בול לטעמנו, שאל שאלות מדויקות ידע איך לנהל את הכל בזמן ודאג שהרחבה תמיד תהיה מלאה באנשים עם המוזיקה המדהימה שלו!הוא ממש נתן לי שקט בלב כל האירוע ואפילו בסוף זכר לשים שיר שרציתי לסלואו ובסוף ויתרתי על הסלואו והוא שם את זה בתור שיר סיום!!אז לזרחי פניתם בטוח לא טעיתם!!!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונית, היה חיבור מטורף.הרגשנו שעומד מולנו אדם מקצועי, עם נסיון של שנים, וגם כשלא ידענו בעצמנו לפעמים מה לומר, זרחי ידע להכווין ולעזור
הצג עוד

עמית והדר גבריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
לאסף הגענו מהמלצת חברים. פגשנו די גיי מקצועי בתחומו, סבלני, בעל ידע וניסיון רב בתחום, שהרגיש אותנו ואת האווירה שרצינו לייצר. (שהיתה מגוונת מאד)אסף הבין לחלוטין את קהל היעד שלו, הקפיד להיצמד לרצוננו, ובו בזמן הרגיש את רצונם של האורחים, שלא ירדו מהרחבה ושכחו שיש מנה עיקרית וקינוחים. מבוגרים וצעירים כאחד.התקשורת מולו היתה נוחה יעילה ומדוייקת.ממחמאות האורחים עלה בעיקר שהדי גיי היה 10 מ10. ממליצים בחום ואהבה וממשיכים להפיץ את שמו מפה לאוזן.
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר כמה הייתי מרוצה מהשירות שניתן לי על ידי אסף! את אסף הכרתי בחתונה של חברה שלי ומיד ידעתי שזה הדיגי שארצה בחתונה שלי. הוא ידע לשלב שירים בצורה טובה ברחבה, המעברים בין השירים היו זורמים וכיפיים. אבל מעבר לזה הוא היה קשוב לבחירות השירים שלנו ולכן ניגן שירים שהתאימו גם לקהל היותר בוגר שהיה לנו באירוע וגם שירים שבן הזוג שלי רצה לשלב. הרחבה היתה מלאה בצעירים ומבוגרים כאחד שנהנו משילוב של שירים צעירים ומודרניים ושירים יותר ישנים שכולם זוכרים ואוהבים. ראיתי את החברים שלי נהנים מאוד מהשירים, וגם לאחר מכן החמיאו לנו על בחירת שירים ייחודית. אבל כל זה לא היה יכול להיות אפשרי בלי שאסף היה קשוב ומקצועי כל כך. כאן המקום לציין שעד הרגע האחרון לא היינו סגורים על בחירות שירים מסוימות (כמו שיר הסיום) ואסף הציע לנו אופציות והיה זמין לכל התלבטות ושינוי שרצינו לעשות. אנחנו ממליצים על אסף בלב שלם ושמחנו מאוד שהוא היה חלק מהיום המיוחד שלנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up