כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שחר זיו

שחר זיו

עיצוב אירועים
כתובת:ישראל
טלפון:0508328007
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שלי ורן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מעצבת שתעשה לי את החתונה הכי יפה, ביררתי אצל כמה ולמזלי בסוף והגעתי לשחר! הבחירה הכי טובה שעשיתי.מהרגע הראשון זו היתה התאהבות - הגישה, האופי הנעים כל כך, המקצועיות, הדייקנות ונגישות.היא עיצבה לי את האולם בצורה מדהימה, השולחנות היו מדהימים, החופה שלי היתה יפהפיה עם פרחים בדיוק כמו שחלמתי.הזר שלי היה מותאם לי בדיוק!!שחר הגשימה לי חלום ❤️והמחמאות מהאורחים לא מפסיקות להגיע!!
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהכרנו את שחר הרגשנו שאנחנו בידיים טובות! הייתה סופר זמינה, רגועה, סבלנית, מקצועית, ובעיקר זרמה עם כל בקשה שלנו עד שהגענו לדיוק מושלם של מה שרציתי. העיצוב היה מהמם, הכניס כל כך הרבה צבע ואור לחתונה והיה בדיוק מה שדמיינתי! גם הבקבוקונים בשולחנות הוסיפו המון לאולם והיו מתנות נפלאות לאורחים שלנו. ממליצה מאוד!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לשחר הגעתי דרך המלצה של חברה.מהרגע הראשון שחר הבינה אותי והייתה קשובה.הראשונה שהסכימה לתת לי חלופה לראנר על השולחנות.וואוו העיצוב פשוט יצא מהמם!העיצוב גם היה מתנה לאורחים, גם שבועים אחרי האירוע קיבלתי תמונות של הפרחים מהחתונה!
הצג עוד

yarden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
שחר המהממת הגיעה דרך המלצה של כלה שהתחתנה באותו אולם שבחרנו (לוקא) והיא הייתה אחת ההמלצות הכי טובות שקיבלנו. כבר משיחת הטלפון היא הייתה מקסימה, שירותית ונעימה. הדוכן היה צבעוני, מיוחד ויפהפיה ולא היה אורח אחד (כן גם הגברים) שנשארו אדישים. היא גם הכינה לי זר כלה מהחלומות רק מתמונה ששלחתי לה ואפילו זר לראש לסבתא שלי שהייתה נערת הפרחים. התלבטנו בין עציצים לאורחים לבין משהו משמח וצבעוני במהלך האירוע ואין שמחים מאיתנו שהלכנו על זה לא הפסקתי להתרגש בכל פעם שראיתי מישהו/י מקושט בפרחים של שחר ברחבה.
הצג עוד

לירן הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחר פשוט מקסימה! עשתה לנו דוכן שזירה יפיפה וצבעוני בדיוק כמו שחלמנו! כל האורחים התלהבו ברמות והתקשטו בפרחים שיצרו אווירה קסומה וצבעונית! כל ההתנהלות מול שחר הייתה נהדרת, לקחתי ממנה פרחים יום לפני לשזור בשיער והיא הכינה לי תמיד תואם שהיה מושלם וכולם החמיאו לי על השילוב! בקיצור המלצה הכי חמה שיש! ובמיוחד לחתונות צהריים!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
היינו באירוע ששחר עיצבה, התלהבנו והבנו שיש פה יד כשרונית ויצירתית! זמן קצר אחרי שיצרנו קשר, שחר שלחה לנו סקיצת חלומות שפגעה בול לוויז'ן ולתיאורים שלנו ובמחיר הוגן!הרימה לנו אווירה בול כמו שרצינו ולאורחים היו פידבקים מדהימים!היא נעימה, מקצועית, ומרגישים שהיא נושמת את התחום והעשייה שלה. כיף!
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחר הייתה מדהימה!! מעבר לזה שהיא פשוט בחורה מהממת והיה כל כך נעים וכיף איתה, העמדה הייתה הורסת וכולם היו מקושטים בפרחים מהממים! היא הכינה לי (הכלה) פרחים לשיער לריקודים ולא הפסקתי לקבל על זה מחמאות. העמדה הכניסה מלא צבעוניות ואווירה קלילה, אנחנו לגמרי ממליצים על שחר!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
האינטראקציה עם שחר הייתה מדהימה - מאוד נעים לדבר איתה, היא ממש זמינה ופתוחה לרעיונות ובכלל בנאדם מאוד נעים. היא עיצבה לנו חתונה וואו, האורחים דיברו על זה אקטיבית אחרי :)
הצג עוד

almog   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
רכשנו משחר את הסידור שולחנות, הפרחים היו ממש יפים ואפילו עמידים לאחר שבועיים חחח
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחר גם עיצבה לנו את החופה וגם הקימה עמדת שזירה מעלפת בכניסה לאירוע.כל האורחים התלהבו כל כך מתכשיטי הפרחים המושלמים, וזה הפך את האירוע שלנו להרבה יותר צבעוני ושמח.שחר עזרה לנו לדייק את עיצוב החופה שרצינו, ועיצבה אותה בדיוק כמו שדימיינו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up