כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ADEL |  Wedding & Love

ADEL | Wedding & Love

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0529459011
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mayatboukai   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
דור המלך! איש פשוט מקסים, חיפשנו צלם טבעי, בלי הרבה פילטרים ועריכה, שיתפוס את הרגעים האמיתיים, ושנרגיש איתו בנוח. היה לנו חשוב גם לעשות צילומי זוגיות לפני החתונה (בפריחה של האביב) ואני סופר ממליצה לכל זוג שקצת לחוץ להיות מול המצלמה לעשות צילומים לפני החתונה, זה מוריד ממש לחץ מיום החתונה, כבר מכירים את הצלם וסגנון העבודה, יכלנו להגיד לו דברים שאהבנו בתמונות זוגיות או שפחות אהבנו וככה יצאו לנו תמונות מדהימות מהחתונה עצמה, והוא כבר הכיר אותנו יותר. אנחנו עשינו פשלה ולא חישבנו נכון את הכמות אורחים שיגיעו בסוף ולכן דור היה צלם סטילס יחיד (בלבד המגנטים) והוא עבד בטירוף בחתונה והיה עם חיוך על הפנים עד הרגע האחרון. אם אתם רוצים מישהו מקצועי, שעושה עבודה מעולה, עם עין טובה, תסגרו איתו עוד היום!
הצג עוד

ליעד   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
לדור הגעתי במקרה לאחר שצלם אחר הבריז לי אחרי שסגרתי איתו. כבר שהרמתי אליו טלפון הרגשתי את האנרגיות ואת האהבה שלו למקצוע.בעלי מאוד לא אוהב להצטלם והגישה של דור הפכה את המפגש והצילומים לחוויה מדהימה ובלתי נשכחת לטובה גם בשבילו.במהלך החתונה עצמה דור היה עם החיוך והשמחה, סבלני (ושגעתי אותו לא מעט) והרים לנו ברמות עם הריקודים ברחבה ונשאר עד סוף האירוע!!!!מדובר במקצוען, אדם טוב ולגמרי שותף.
הצג עוד

לורן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
דור צלם טיייללל שלנו!אין לנו מילים להודות על הערב שעשית לנו! מה שנקרא כל תמונה בצבע…תודה על השמחת חיים, ממש הרגשנו כאילו חבר טוב איתנו שדואג לנו ויודע בדיוק את העבודה.הובלת אותנו יד ביד ולא עזבת עד שיצאו תמונות מושלמות, כולם אמרו לנו שהצלם שלנו מהמם !!!אין ספק שאתה הבחירה הכי טובה שעשינו אז שוב מלא תודה וכמובן נמליץ בחום לכולם!!!
הצג עוד

מורן ומושיקו   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
25 מתוך 100
צילום הכי מאכזב שראיתי התמונות מזעזעות ברמה נמוכה את האלבום לא קיבלתי שנתיים אחרי החתונה סרט הוידאו מזעזע לא ברור ועריכה על הפנים את הזיכרון מהחתונה שלי הוא הרס מציעה לכם לבדוק טוב לפני הסגירה
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דור חזן, צלם ואישיות מטריפה!! ההחלטה הטובה ביותר שלקחנו לחתונה שלנו. זרם איתנו, שימח אותו, ליווה אותנו במסירות לאורך כל הדרך.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על דור, התחלתי לעקוב אחריו באינסטגרם ופשוט התאהבתי באיך שהוא מצלם. לאורך כל הדרך הוא היה זמין וענה לי על כל שאלה. ביום האירוע היינו ממש בלחץ ודור ידע איך לגרום לנו להשתחרר ולזרום. ביום האירוע ירד גשם והיה דיי אפרורי, ולמרות זאת דור הוציא לנו תמונות מטריפותתת שהוא עשה לנו *מתחת לבית*! כל כך מרוצה שבחרנו בדור כצלם, וגם שאר הצוות שלו מדהימים
הצג עוד

לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נשבעת שלא נתקלתי בכזאת חווית שירות מושלמת, מקצועית ואיכותית ולא תתחרטו לרגע אם תיקחו אותו (מקווה בשבילכם שהוא פנוי)! קודם כל היחס של דור באמת אישי ונעים אני שאלתי אותו כל כך הרבה שאלות וחפרתי ותמיד הוא ענה בצורה נעימה מפורטת והיה לו חשוב שנהיה מרוצים! בנוסף הוא גם פינק אותנו בצילומי זוגיות (!), התמונות יצאו מהממות ממש ועם עיצוב כזה מהממם עם גוונים שאני אוהבת (ולא חשוך שאת זה ראיתי אצל הרבה אחרים) והוא גם נותן טיפים ככה סוג של מביים למי שקצת מי שמתקשה יותר להצטלם הוא הכי נותן להרגיש בנוח, וגם הוא היה הכי קשוב שיש לכל בקשה שלי אם זה זוויות צילום מסוימות, תמונות מביכות שרציתי שיעשה 😜 - בקיצור היה הכי בזרימה איתנו! וידיאו - עוד נקודה סופר חשובה! לאבא שלי ממש היה חשוב שהסרט יהיה בסגנון של פעם קצת יותר ארוך ושמראים את הכניסה של האורחים, אם אתם זוכרים פעם זה היה סרט ארוך כזה. לנו זה פחות היה האמת משנה אבל לאבא שלי זה היה ממש חשוב וסיפרתי על זה לדור וביקשתי ממנו - תקשיבו. בנאדם באמת אלוףףףף! מעבר לסרט וההיילייט הרגילים שמקבלים בחבילה, הוא דאג שיכינו לנו סרט של שעתיים ו-45 דק׳ (כן כן זה ארוך מאוד, אבל אולי יש פה עוד הורים שיש להם בקשות כאלה חחחחחח) ויצא מהממם והאמת שיש לזה קטע, שרואים קטעים מהחתונה בלייב. בקיצור, אין על דור, וכיף שקיבלנו גם יחס מדהים וגם איכות נדירה של התמונות והסרטים. ממליצה בחום רב!!
הצג עוד

noya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ההחלטה הכי טובה שלקחנו בחתונה 🤍🤍 סגרנו חבילה מלאה, הצילומי זוגיות היו פשוט כיפיים ומשחררים! דור בחור מקצועי ונעים שגרם לנו להשתחרר ולהנות, מה שהכין אותנו לחתונה באופן מושלם.. תמיד היה זמין ונגיש, בחתונה הגיע עם צוות מושלם, והתוצאות ווואו !! ממליצה מכל הלב ❤️❤️
הצג עוד

דקל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דור חזן המדהים! דור הגיע יחד עם צלם הוידיאו למקום ההתארגנות, עם אנרגיות מטורפות ווייב כיפי. מהרגע הראשון דור נתן תחושה של ״הכל קול״ ״בקצב שלך״. היחס האישי שלו כלפיי שאר המשפחה והרגישות שלו לסיטואציה המלחיצה והמרגשת של התארגנות לפני חתונה הייתה גבוה ומצויינת. בצילומי חוץ דור הבין מיד שאני ובעלי לא ממש חובבי מצלמה ואף מובכים מכל האירוע, ומיד נתן לנו תחושה טובה, רגוע וכיפית. הוא גרם לנו להרגיש הכי יפים בעולם, הכי מיוחדים ושהכל בקצב שלנו. לא לחץ, לא התרגז שלא הבנו והכל כל הזמן עם חיוך. גם לחברים שהיו איתנו הוא התייחס באדיבות ועשה איתם צחוקים וכיף. דור נשאר עד ממש מאוחר וגם שכבר סיים לצלם נשאר איתנו עוד קצת לרקוד ולהינות! החשש הכי גדול שלי בחתונה היה הצלם וללא ספר דור עשה לי את החתונה, נתן לי להרגיש הכי יפה והכי מיוחדת בעולם ולא הוריד לי את החיוך מהפנים! דור אתה אלוף, אוהבים אותך ♥️ מצרפת תמונות מצילומי החוץ שתבינו כמה הבן אדם אלוף!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דור חזן ״אדל צלמים״- Dor Hazanבחרנו בכם בזכות הצילומים המקסימים והייחודיים שלכם. ליוויתם אותנו מוקדם מההתארגנות ועד סוף האירוע במקצועיות, פירגון, הרבה הומור, זרימה והקלקות נדיבות על המצלמה. ( לא חסכתם באף צילום) ידעתם מתי לביים וליזום צילומים ולארגן את האורחים ברגע הנכון לתמונה מבלי לנג׳ס. ומתי פשוט לתפוס את הרגע האותנטי והמרגש ברגע המדוייק ביותר. הייתם כיפיים, יצירתיים, משמחים וחברותיים וגם האורחים נהנו מכם מאוד ומקצת הצילומים שיצא לנו לראות יצא פשוט וואו! מחכים כבר לשתף עם אורחינו את כל התמונות💕
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up