כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
neta design - נטע דיזיין

neta design - נטע דיזיין

עיצוב אירועים
טלפון:0524810211
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נטע מהממת, סופר נחמדה ומקצועית מאוד. היה כיף לעבור איתה את התהליך בתקופה לא פשוטה...
הצג עוד

miritvt   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה חתונה מיוחדת. אחרי כל התכנונים והאירגונים, ביבי הודיע כי בעקבות הקורונה הוא לא מאפשר התקהלות מעל 100 אנשים ומיד לאחר מכן לעשרה אנשים. אנחנו החלטנו שלא משנה מה, אנחנו מתחתנים. בסופו של דבר החתונה התקיימה בגינה ציבורית והראשונה להציע את עזרתה הייתה נטע המהממת שהדריכה, הסבירה, הראתה מכל הלב את החופה המהממת שלה.
הצג עוד

Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
נטע והצוות שלה מוסיפות טאץ' מיוחד לאירוע, העמדה לשזירה מאוד יפה ומושך לעין לכל האורחים. נטע גם הכינה לי זר יפה מאוד ועשתה מאמץ שהוא יהיה לפי הבקשות שלי. ממליצה בחום!
הצג עוד

Mira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
את נטע פגשנו במקרה. ממש לא הסתדרנו עם מעצב האולם שלנו וחיפשתי מעצבת חיצונית וככה מצאנו אותה. הגענו אליה 3 שבועות לפני האירוע מיואשים מהמצב והיא פשוט לקחה את זה ונתנה לנו את ההרגשה הכי טובה שאפשר. חשבה על הכל והצליחה למצוא פתרונות להכל. נטע מדהימה ובאמת מעצבת מושלמת לא היה אורח אחד שלא דיבר על העיצוב אנחנו הכי מאושרים שיצא לנו להכיר אותה ושהיא עיצבה לנו את החתונה, ממליצה בחום !!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונת שישי צהריים ונטע עשתה לנו דוכן שזירת פרחים (באולם שלנו לא יכולנו להביא מעצבת חיצונית, אחרת נטע הייתה מעצבת את כל האירוע). היה פשוט מדהים!! נטע הוסיפה ככ הרבה צבע ויופי לחתונה שלנו- הכול היה מהמם ומשמח בטירוף! אחרי שהסתיימה קבלת הפנים נטע והשוזרת שהצטרפה אליה הכינו זרי פרחים לאורחים לקחת הביתה מכל הפרחים שנשארו. וזר הכלה והזר לראש המדהימים שנטע הכינה לי קיבלו ככ הרבה מחמאות!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החלטתי להוסיף פרחים חיים די ברגע האחרון, כשכבר ממש לא היה לי זמן להתעסק בזה. חברת מהממת שעזרה לי, עשתה קצת סקר שוק וקישרה אותי עם נטע. משם כבר הכל זרם. נטע מקסימה! תקתקנית, מסודרת, נעימה ושירותית. כל מה שכלה צריכה ברגעים כאלו. תודה ❤️
הצג עוד

natinis   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חגגנו בת מצווה ב23/5/19 בצהריים במודיעין. דוכן הפרחים של נטע הוסיף המון לאווירה האביבית והקלילה של האירוע ולמרות החום הכבד באותו יום נטע סיפקה פרחים טריים וטובים. הדוכן יפיפה ומייפה את האולם, ההתעסקות עם הפרחים משמחת גדולים וקטנים , ונטע והעובדת המקסימה שאיתה היו מקצועיות ונעימות והדוכן היה מוקד משיכה עיקרי לכל אורך חלקו הראשון של האירוע.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחירת עיצוב לאולם היה הדבר שהכי הסתבכתי איתו בארגון החתונה. קיבלתי המון הצעות מוגזמות מאוד שלא התאימו לטעם שלי או לתקציב שלי. אבל על השיחה הראשונה עם נטע הבנתי שהיא בול מה שחיפשתי. גם קלעה לטעם שלי וגם הייתה סופר זמינה לשאלות והתייעצויות לאורך כל התהליך. כשהגענו לאולם לא התאכזבנו - הסידורים היו פשוט מהממים, בדיוק מה שחלמתי עליו. והכי כיף היה המחמאות שקיבלנו מהאורחים שלנו שלא הפסיקו להגיד כמה הפרחים היו יפים.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
80 מתוך 100
אזי אחרי כמה חודשים של התאוששות, רוצה להמליץ בחום על נטע. עיצבה לנו חתונה מושלמת, נותנת מכל הלב והנשמה ומקשיבה לכל בקשה. עיצוב ברמה גבוהה.
הצג עוד

lihen24   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נטע המדהימה קישטה את רכב החתונה שלנו והכינה לי את זר הכלה. מעבר לזה שנטע נעימה, זמינה ומקצועית היא פשוט מוכשרת- התאהבתי בזר הכלה שלי! לא יכולתי לבקש יותר מזה, פשוט מושלם בדיוק בטעם שלי ומה שרציתי. לא עזבתי את הזר לרגע, הוא הכניס הרבה צבע ויופי לצילומים :) הרכב היה מהמם והקישוטים החזיקו מעמד עוד הרבה אחרי החתונה. תודה ענקית לנטע!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up