כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ספיר אשגב איפור ושיער

ספיר אשגב איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0525416464
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ספיר איפרה את הבת שלי ואותי לפניי חתונה, נעימה ,רגועה,כשרונית , ממליצה בחום ❤️

Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את החוות דעת הזו אני כותבת אחרי הפעם השלישית שספיר מאפרת אותי, ומעצבת לי את השיער. ספיר נכנסת כמו קרן אור לבית, נותנת הרגשה טובה, מרגיעה, תמיד הולכת לפי מה שהלקוחה מבקשת, ותמיד יודעת להחמיא הכי טוב ללקוחה. תמיד כייף להיות עם ספיר ולהעביר איתה יום שהוא לחוץ. בכל האירועים שבהם ספיר איפרה ועיצבה לי את השיער החמיאו בלי סוף. כמובן שספיר איפרה את כל המשפחה שלי( אחות, דודות וסבתא) וכולן יצאו מרוצות ומוחמאות. ספירי את אלופה❤️ אוהבת אותך
הצג עוד

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם ספיר הייתה מדהימה!!! היא גרמה לי להראות בדיוק בדיוק כמו שרציתי וזה לא היה קל :) רציתי פשטות, רציתי להשאר אני בדיוק והיא לגמרי עשתה את זה מדהים ❤️ חוץ מהשיער והאיפור החוויה האישית הייתה הכי כייפית בעולם! הייתה זרימה, היה ממש נעים להיות יחד ✨ תודה על יום מיוחד שהיה לך חלק משמעותי מאוד מאוד מאוד בו ❤️
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ספיר איפרה אותי ואת אמא שלי לחתונה של אחי. חוץ מהתוצאה המהממת של שיער ואיפור מושלמים בדיוק כמו שרצינו, מהרגע שספיר נכנסה בדלת האווירה הייתה כיפית, רגועה וחמה. (דברים שעוזרים לאמא של חתן לחוצה במיוחד). עושה את העבודה עם חיוך גדול וכשרון גדול , ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Deganit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ספיר הגעתי כי המאפרת שלי ילדה בדיוק ביום של החתונה, והיא עשתה לי במקומה את השיער,. ישר ראיתי שיש לה ניסיון והיא באותו ראש שלי. היא היתה כל כך מקצועית ונעימה, עם אנרגיות חיוביות. באתי בגישה שאני לא רוצה תוספות והיא עשתה לי בצורה מדהימה שהיה נראה מאוד טבעי. התסרוקת היתה מושלמת וממש כמו שרציתי ודמיינתי!! בקיצור ממליצה עליה ממש!!!
הצג עוד

שלי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ספיר איפרה וסידרה לי את השיער לחתונה שלי. ספיר מקצועית, מקסימה, נעימה וכשרונית. האיפור והשיער יצאו מעולים וכל האורחים החמיאו ושיבחו. ממליצה בחום! תודה רבה ספיר היקרה.
הצג עוד

Shiraz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ספיר המדהימה הייתה בהחלט בין הבחירות הכי הטובות שעשיתי שבחרתי ספקים לחתונה, מכל הסיבות שיכולות להיות! #האיפור היה מושלם, מעודן ובהתאם, החמיאו לי המון! והכי כיף שנשארתי עדיין אני (-: #השיער היה מהמם! ואף אחד לא שם לב שיש תוספות. #ודבר שאולי לא לוקחים בחשבון, אבל בתור כלה, שלחוצה ומתרגשת וקצת פריק קונטרול, ספיר השרתה אווירה כיפית, לקחה את הקונטרול אלייה ודאגה שלא יחסר לי דבר. #יתרון נוסף, ספיר עושה גם ניסיון, לא כולן עושות את זה וזה באמת דבר מעולה.
הצג עוד

Oshrat   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ספיר איפרה אותי לברית של הבן שלי. והתוצאה פשוט מהממת!! לא הפסקתי לקבל מחמאות לאורך כל היום! הייתי לחוצה מאוד לפני האירוע וספיר הייתה פשוט רגועה ומבינה קלעה בול לטעמי ולצרכים שלי. פשוט אלופה! ממליצה עליה בחום!

talalfi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ספיר איפרה אותי לכבוד החתונה של אחותי. קודם כל- היא סופר מקצועית. יודעת להתאים את האיפור לבן אדם- גם מבחינת המראה וגם מבחינת הסגנון, וזה לא דבר של מה בכך. קבלתי מלא מחמאות כל הערב והרגשתי מעולה. דבר שני ולא פחות חשוב- היא מתוקה ממש. גרמה לי להרגיש מאוד בנוח איתה ומאוד להנות מכל התהליך (ובחדר של שש בנות לחוצות שמתארגנות לחתונה- זה גם לא מובן מאליו :) ) אני לגמרי ממליצה עליה בחום.
הצג עוד

orcohen12123   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ספיר מקצועית בטירוף , קיבלתי המון מחמאות ואהבתי מאד את העבודה שלה ואת איך שהיא גרמה לי להיראות:) מעבר לכך, היא נעימה, מצחיקה, כיף להיות איתה! גם ברגעים לחוצים כמו לפני חתונה היא יודעת לעשות את האווירה טובה וקלילה. ממליצה בחום, אני כבר לקחתי אותה פעמיים- כבר מחכה לאירוע הבא:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up