כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מי בא - אישורי הגעה וסידורי הושבה
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daphi   כתב/ה חוות דעת לפני 17 שעות
verify
100 מתוך 100
הם הצילו אותי אחרי שגיליתי שפניתי לחברה שרק שולחת הודעות. דיברתי עם אלירן בשישי ובאותו היום הוא התחיל לעשות טלפונים
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
על מיבא שמענו דרך חברים וזו הייתה אחת הבחירות הטובות שעשינו בחתונה! השירות, הזמינות, הגמישות - ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לקבל! אלירן והצוות היו זמינים לנו לכל שאלה ולכל התאמה שרצינו לעשות והצליחו לייצר חוויה והרגשה אישית לאורחים שלנו.
הצג עוד

chupu   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל יום ב21:00 קיבלנו רשימה מסודרת מי אישר, המשיך לנסות להתקשר לאנשים שלא ענו המוןןן פעמים עד שהייתה לנו תמונה הכי מדוייקת שיש ובאירוע עצמו היה סופר חד ודאג שלא יפתחו סתם עוד רזרבה. תודה רבה!
הצג עוד

אלינה יאחנס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על מי בא שמעתי מחברה שהתחתנה כמה חודשים לפני וכמובן אחרי שעשיתי סקר שוק בנושא- לבסוף כמובן שמי בא התאימו לנו מבחינת מחיר ותקציב! לאחר שיצרתי קשר עם אלירן אמרתי לבעלי- איתם אנחנו סוגרים! מתחילת הדרך אלירן היה זמין לכל שאלה ולכל בקשה אפילו הכי קטנה! השירות והאדיבות של אלירן לאורך כל הדרת פשוט היה מדהים ונעים! בעיקר אני התנהלתי מול אלירן (בעלי היה האורח באירוע חחח) ההתנהלות מול אלירן פשוט נוחה! הוא מקסים וזמין להכל- גם בעניין התשלום בא לקראתנו והיה גמיש! אין לי מילים לתאר! את השירות והעבודה שלו ביחד עם הצוות שלו עשו מדהים מתחילתו ועד סופו! זכינו שאלירן יהיה בכבודו ובעצמו באירוע שלנו ככה שגם יצא לנו להכיר ולראות מי הבן אדם מאחוריי כל השיחות בוואטסאפ! פשוט תודה! ממליצה מאוד ובחום!
הצג עוד

ינון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
סגרנו אישורי הגעה דרך חברת "מי בא", אלירן היה זמין בשבילנו לכל שאלה ולכל בקשה מיוחדת שהייתה לנו בנוסף הוא הסביר כל שלב בצורה נוחה ומפורטת כל ערב קיבלנו קובץ עם התשובות מהאנשים ממליץ בחום
הצג עוד

Andrei   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז ככה, אחלה שירות מדויק וזמין, נכון לא כמו כל הגדולים שלוקחים הון עם אפליקציות כד, והמחיר נח לכל כיס, מדויק ומהיר, בקיצור כל מה שצריך.

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה תענוג לעבוד איתם. אלירן היה זמין לשאלות ובקשות והיינו בתקשורת על בסיסי יומי. ממליצה בחום!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי סבב מאוד ארוך בחיפוש אחרי חברה שתעשה עבורנו סידורי הושבה ואישורי הגעה, הגעתי לאלירן. כבר בשיחה איתו הרגשתי שיש על מי לסמוך, שהוא הולך לבצע את העבודה כמו שצריך ואכן כך היה!! נתחילח מההסברים המאוד מדוייקים של גיליונות האקסל. כל ערב בשעה 21:00 נשלח גיליון מעודכן של מאשרי ההגעה. התקשרו מספר פעמים לאנשים עד שביקשנו שיפסיקו. תוך כדי עבודה שמנו לב ששכחנו כמה אנשים וכל פעם מחדש אלירן הוסיף לבקשתנו בלי בעיה. לגבי הסידורי הושבה, היו עובדים בכניסה שחילקו פתקים ובכניסה לאולם דאגו שלא יפתחו סתם רזרבות. אין ספק שממליצים מכל הלב.
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ללא ספק הספק שהיה כיף לעבוד מולו בכל אירגון החתונה! גרמו לנו לרוגע ושלווה גם ברגעים הלחוצים ביותר! מומלץ בחום ואהבה!
הצג עוד

yaelbittan11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלירן!!! וואי איזה איש מדהים. גם פה, בדקתי על מלא חברות אישורי הגעה וסידורי הושבה – הוא מוזכר כאן מספר פעמים ולא סתם. אז סגרתי ושריינתי את התאריך – הזמינות של אלירן והצוות שלו היא מדהימה. אישורי הגעה - שבועיים לפני החתונה התחילו לשלוח את ההודעות ולאחר מכן להתקשר וכן הלאה.. כל יום בשעה 21:00 הגיע אליי דוח מפורט של מי ענה ומה ענה וכמה מגיעים כמה לא מגיעים וכמה ניסיונות התקשרות.. תענוג לעיניים. סידורי הושבה – שמעו שהבן אדם מקצוען. בסידורי הושבה של הסקיצה של האולם עד יום לפני החתונה, יצא שמילאתי 4 רזרבות מתוך 5 (נשבעת שאני ישבתי על זה כל כך הרבה זמן, לא מצאתי שום דרך אחרת לצמצם את זה), והבן אדם פשוט ב-5 דקות אחרי החופה שכולם נכנסו לאולם, סידר את כולם ופתח שולחן רזרבה אחד בלבד – לאחר שהוא דאג למלא את כל השולחנות ב12 איש! מעצבן אותי שאני אני באמת לא יודעת איך הוא עשה את זה. אמא שלי הייתה איש הקשר שמתנהל מולו על חתימת פתיחת רזרבה וכל זה, היא אמרה לי במהלך החתונה: "יעלי תקשיבי, איזה מקצוען האיש הזה שסגרת לסידורי הושבה" (היא לא ידעה איך קוראים לו, ועכשיו לא מפסיקה לדבר עליו עם חברות שלה), שאין דברים כאלה, שהוא מקצוען ברמות ורואים שיש לו ניסיון בתחום. חסך לי מלא כסף וכאב ראש.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up