כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורי עזני

אורי עזני

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shirly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טובבב!!! אז ככה - נתחיל מזה שאורי הוא בנאדם מ ד ה י ם ! ! התחתנו בחמישי האחרון ןסגרנו את החתונה בתוך פחות מחודש. למזלי!!! אורי היה פנוי. מהרגע שהוא נכנס בדלת האנרגיות היו פשוט מדהימות. איש מדהים, מצחיק, מרים, מפרגן, ופשוט עשה לנו כיף אחד גדול במהלך כל ההתארגנות. יש לו ידי זהב והוא פשוט גרם לי להרגיש ולהיראות כמו נסיכה ובדיוק כמו שדמיינתי. לקחתי אותו גם לליווי לאולם - עשה לי תסרוקת שניה מושלמת , והאנרגיות והאווירה שהיתה איתו בחדר פשוט אין איך לתאר!!! באמת - חד משמעית - ההחלטה הכי טובה שקיבלתי!! ממליצה בחום ומי שתסגור איתו פשוט תזכה !!!!
הצג עוד

adi.levi1808   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
את אורי לא לקחתי לחתונה שלי, וזו הייתה חתיכת טעות.. הוא בא לעצב את השיער של שתי המלוות שלי, ומרגע שהגיע- הכניס אנרגיות מדהימות לחדר. בחרתי במאפרת ומסרקת אחרת, ולא יצאתי ממנה הכי מאושרת בעולם. הרבה אחרי שכבר הלך, הוא קיבל טלפון ופשוט התייצב תוך רגע. יש לו מגע קסם, הוא יודע לעבוד במהירות ובעדינות. כשהייתי בשיא הלחץ (בערך חצי שעה לפני החופה) הוא פשוט הרגיע אותי. אורי, אתה מלך! תודה ענקית מכל הלב!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אוריקי הנסיךךךךך!! כלות שקוראות פה, חברות של כלות, אמהות, אחיות, כולכןן צריכות לדעת שאם עד עכשיו לא שרייתן את אורי אז זה הזמן!!! קשה לי לתאר במילים את החוויה מיום שלם כשהוא היה לצידי מהבוקר ועד לרגע הכניסה לחופה ומיד לאחריה (כשהוא קופץ להוריד לך את ההינומה במהירות ובעדינות שאף אחד לא ירגיש ושום שערה לא תזוז ממקומה) שנייה לפני הסלואו.. התסרוקות המושלמות מדברות בעד עצמן ולא פחות מזה האישיותתתת.. הרוגע,הנינוחות,הפתיחות, הצחוקים, הרצון לעזור ולתמוך בכל מה שאת צריכה (גם מה שלא קשור בשיער שלך) את כולםם תמצאי אצל אורי! אין ספק שאורי הוא הבחירה המדוייקת והמושלמת ביותר למעצב שיער לחתונה.. אוריקי אוהבת אותך, מעריכה עד אינסוף ומאחלת לכל כלה אותך לצידה ביום שלה ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up