כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב חנן שוקרון
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אבישג   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
אחרי חיפושים ארוכים בהם ניסינו למצוא רב שנרגיש איתו בנוח ונוכל להגיד לו מה אנחנו רוצים ולדבר איתו בגובה העיניים הגענו לחנן, כבר בשיחת טלפון הרגשנו שיש עם מי לדבר, היה קשוב לכל הצרכים גם שלנו וגם של ההורים משתי הצדדים כמובן,קבענו פגישה ובה עברנו על כל הדברים של החופה, הכל היה ברור ומסודר בדיוק כמו שרצינוממש ממליצים, תודה רבה על הכל!
הצג עוד

דניאל ועמית   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת טלפון היה חיבור טוב, איש קשוב עם אנרגיות טובות והמון אכפתיות.מעבר לרב חנן נכנס לנו ללב, תמיד נתן הרגשה שאפשר לשאול ולהתייעץ איתו בכל נושא. תמיד קיבלנו תשובות וטיפים והסברים להכל.את האמת לא חשבנו שאפשר ככה להתחבר לרב עד שהגענו לחנן והבנו את המשמעות והחשיבות של מציאת רב טוב.
הצג עוד

יעל סיבק   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
100 מתוך 100
ואו ואו ואו!!!! אחת הבחירות הטובות שלנו, לא הפסקנו לקבל מחמאות על החופה המרגשת והקלילה שהייתה, חנן היה זמין לנו בכל שניה ביום, בגלל שהתחתנו בתקופת המלחמה אז הוא לא הפסיק לדאוג לנו ולראות שאנחנו בסדר ורגועים,באמת אי אפשר לתאר כמה הבן אדם הזה מדהים וחד משמעית פשוט לא לחשוב פעמיים ולסגור אותו! הייתה לי את החופה הכי מרגשת ויפה בעולם בזכותו
הצג עוד

רינת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל כשפניתי לחנן כשחיפשנו רב שיחתן אותנו והתברר שאנחנו מכירים עוד לפני מהמילואים אז אחרי שקצת נרגענו והתעוררנו הרגשתי שאני חייבת לכתוב ולהגיד לך כמה מילים , קודם כל תודה רבה על הכל על ההודעות על התמיכה והעזרה על המילים והנוכחות, אנחנו באמת הוקסמנו ממך בצורה הכי טובה שיש. בתור זוג שלא רצה להתחתן ברבנות באמת הפכת את כל התהליך הזה להרבה יותר משמעותי וקיבלנו הסתכלות קצת שונה על התהליך כולו. לגבי טקס החופה אין לי מילים לתאר לך כמה מרגשת החופה הייתה וכמה ניגשו והחמיאו לנו עלייך בלי הפסקה ועדיין ממשיכים לקבל עלייך מלא מחמאות שזה הטקס חופה הכי יפה ומרגש שהם חוו הצלחת לשלב קלילות ורגש שתואם בול את התקופה הבעייתית שבה אנו נמצאים. אנחנו באמת מאמינים שכל זוג יזכה שתחתן אותם מעריכים ומודים המון המון אריק ורינת
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
היה פשוט מדהים - מרגש, קליל ובדיוק באורך הנכון! לא הפסקנו לקבל מחמאות שהחופה הייתה מושלמת ושחנן היה מעולה. בן אדם מדהים לפני הכל!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לא יכולנו לדמיין חופה יותר מדוייקת עבורינו, הטקס היה קליל שמח ומרגש בטירוף. מעבר לזה שישר היה חיבור טבעי וחזק עם חנן הוא ידע להתאים את הטקס אלינו ולשאול אותנו המון שאלות ולהתייחס לפרטים הקטנים. קיבלנו ים של מחמאות וממש הורגש שהאורחים נשארו לכל אורך הטקס בזכות הדרך שבחר להעביר אותו.
הצג עוד

sarit.zissu   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את השיחה הראשונה עם הרב חנן עשינו כשהרב היה במילואים, כבר בשיחה הטלפונית התחברנו אליו מאוד, הרב הוא אדם קשוב, סבלני, מכיל ומסביר.החופה הייתה מרגשת, קצרה וקלילה בדיוק כפי שרצינו. קיבלנו המון מחמאות מהאורחים. הרב נתן לנו יחס מדהים ואווירה מאוד נעימה!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
על חנן שמענו המלצות בשפע, אבל אחרי השיחה הראשונה הבנו שהוא לגמרי מה שחיפשנו. ציינו בפני חנן ששנינו באים ממשפחות מסורתיות אז חשוב לנו שהחופה תתנהל כהלכתה אך רוצים מאוד שתהיה קצרה, קלילה וקולעת, וכך היה. חנן סיפר כמה עובדות עלינו מה שחיבר את הקהל לחופה, הצחיק, ואפילו ריגש כשנשא תפילה לשלום החיילים והחטופים כמו שביקשנו. כמות המחמאות שאנחנו וההורים קיבלו עליו היו באמת רבות. חנן מקסים, רגיש והסביר כל דבר שלא ידענו/התלבטנו. באמת שאין מילה רעה עליו, לא סתם שמו הולך לפניו!!💛💛💛
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הרב חנן מרגע שליחת ההודעה לתיאום כבר הורגש כבחירה נכונה.זה המשיך בפגישת הכרות נעימה בה שאל והתעניין בנו לקראת רגע החופה ונתן לנו כמה רעיונות מקוריים וטובים.יום החתונה, ההכנות לכתובה והחופה עצמה היו מרגשים מאוד ומאוד מיוחדים הודותלרב חנן.אני מרשה לעצמי לומר שחבל לחפש רב מחתן ופשוט ליצור איתו קשר כי הוא מגיע לכל יהודי ויהודיה.היחס המדהים והגישה הטובה שלו היו מעבר למילים שאפשר לכתוב וקיבלנו עליו המון מחמאות גם מהאורחים הדתיים וגם מהחילוניים.זו חתונה שנייה של שנינו ואין לנו ספק שזכינו בכך שחנן יחתן אותנו.אנחנו ממליצים לכל זוג שרותה חתונה מרגשת, שמחה וכשרה לבחור בחנן.
הצג עוד

טל וישי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
הרב המושלם! ליווה אותנו לאורך כל התהליך והיה זמין עבורנו, העביר לנו חופה מרגשת, קלילה, שמחה החוויה הייתה מדהימה ואחרינו עוד המון חברים יצרו איתו קשר וסגרו איתו לחתונה שלהם❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up