כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לילך בלום

לילך בלום

איפור כלות
טלפון:0528781158
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Bat-chen   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על לילך על איפור ושיער טבעי. וכבר בפגישת ההיכרות הבנו שזאת אשת המקצוע שנרצה שתהיה איתנו ביום המיוחד הזה!ללילך קודם כל אישיות נעימה ונוכחות מרגיעה ☺️ אשת מקצוע ברמות הגבוהות, ממש אמנית!!השקיעה המון מחשבה בכל שיערה ושיערה!לא הפסקנו לקבל מחמאות על האיפור והשיער, שהיה נראה כמו שחלמנו ויותר, אבל גם השאיר אותנו מי שאנחנו!!
הצג עוד

Paz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לילך בלום היא אשפית בלגרום לך להרגיש הכי יפה בצורה הכי טבעית שיש! לילך המהממת עשתה לי תסרוקת ואיפור מושלמיםםם לחתונה! אני לא מתאפרת ביום יום שלי ופחדתי להרגיש מאופרת מדי ביום החתונה, אבל האיפור של לילך לא מורגש על הפנים והחזיק מעמד לאורך כל הערב, אפילו לא הייתי צריכה לעשות טאצ'אפ. רציתי גם פרחים בשיער והתייעצתי איתה לפני לגבי הסגנון והצבע והיא דאגה שיהיו לי את הפרחים הכי יפים שיש! ביום עצמו היה לי כל כך כיף איתה והרגשתי יפיפיה! ממליצה ממש לכל הכלות לעתיד
הצג עוד

ענאל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
95 מתוך 100
מדובר במאפרת מקסימה, עדינה ונעימה שאני ממש שמחה שאיפרה אותי. האיפור שלה סופר טבעי ומהמם, בדיוק כמו שרציתי. היא הייתה גמישה לשינויים וברגע האחרון גם איפרה את אמא שלי וזרמה עם הבקשות שלי.הדבר היחיד שביאס אותי זה שהיא לא עושה פגישות ניסיון. זה הכניס אותי להרבה פאניקה מיותרת מהיום של החתונה והרגשתי תשלום לא נמוך שהרבה מאפרות אחרות כוללות בו גם פגישת ניסיון לכלה.אבל סך הכל הייתי סופר מרוצה ושמחה מהבחירה שלי.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי בחתונה. אני לא מתאפרת בכלל, ואף פעם לא הרגשתי בנוח עם איפור, אבל ברגע שמצאתי את האינסטגרם של לילך ידעתי שהיא האחת, והיא אפילו התעלתה על הציפיות שלי. האיפור הרגיש עדין וזוהר, ופשוט הרגשתי מהממת כל החתונה ^^ לילך מקצועית ממש, וכמובן שגם האיפור וגם השיער החזיקו מעולה כל היום.בהתחלה קצת חששתי מזה שאין "פגישת ניסיון" (במיוחד בתור בחורה שלא מתאפרת) אבל דיברתי עם לילך והיא הסבירה לי את התהליך שקורה ביום עצמו (הכל נעשה באופן מאוד הדרגתי) וזה הרגיע אותי. למען האמת, כל כך אהבתי את האיפור שהחתונה שאני שוקלת להתחיל להתאפר ביום יום :) מומלצת בחום!!!
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טבעי טבעי טבעי. בחורה מקסימה, נינוחה ומרגיעה. מי שרוצה טבעי ולא שפכטל – זו ה-בחורה! שמה לי ממש מעט מייקאפ, הדביקה ריסים בצורה עדינה ואיפור עדין ויפה. נראיתי עצמי עם הדגשה ולא אובר מייק-אפ. היא מתמחה בצמות ומשלבת פרחים בשיער לבחירתכן. גם את האמהות איפרה מאוד יפה, יש נטיה לאפר נשים מבוגרות יותר מידי, ופה ממש הדגישה כל אחת ולא הגזימה עם טונות איפור.
הצג עוד

kva115   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כשלא היינו בטוחים אם החתונה תתקיים וממש ליתר ביטחון, חיפשתי מעצבת שיער וקיבלתי המון המלצות על לילך. כבר בשיחה שלפני, ראיתי את לילך טהרגשתי הכי בנוח בעולם. היא קלטה לטעם שלי, הציעה רעיונות משלה שישדרגו וציידה אותי בהמון טיפים ליום עצמו
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את לילך אחרי שסגרתי לעצמי איפור ושיער אבל פשוט התאהבתי בה! לקחתי אותה למלוות שלי אבל היא כמובן עושה גם כלות ובהחלט הייתי לוקחת אותה לעצמי :) ביא בן אדם מקסים ועושה איפור עדין וטבעי מושלם ושיער ממש מיוחד
הצג עוד

shwimmer5   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לילך, מושלמת! הכי מקסימה, עדינה ומקצועית שיש! אם את רוצה להרגיש מלכה ולהיות הכי יפה שיש - לילך היא הבחירה הכי טובה שאת יכולה לעשות! אל לילך הגעתי דרך המלצות של חברות של חברים.. ומהרגע הראשון היא היתה כל כך נעימה, וכבר מהפגישת נסיון יצאתי הכי מרוצה שיש! ביום החתונה - הגיעה בזמן, עם חיוך גדול, דאגה שכל שערה תהיה במקום ועשתה עבודה מושלמת! איפור עדין, בדיוק כמו שרציתי! לא יכולתי לחשוב על תסרוקת ואיפור טובים יותר! יצאתי הכי מרוצה שיש! לילך איפרה גם את אמא שלי ואת חברה שלי, ועשתה אותן עוד יותר יפות ממה שהן (-: באמת שהרגשתי הכי יפה שאפשר!!!! התסכוקת והאיפור החזיקו עד ליום למחרת.. שום דבר לא זז.. יכולתי להתחתן שוב (-; לילך, את מדהימה! תודה ענקית על יום מושלם!!!
הצג עוד

hilatal1011   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לילך המקסימה עשתה לי ולאחותי לחתונה איפור ושיער ויצא מ ו ש ל ם, בדיוק מה שרצינו!. לילך מוכשרת, מקצועית בטירוף, סבלנית ורגועה. האיפור והתסרוקת היו מושלמים ולא זזה שערה אחת כל הערב :) ממליצה בחום!!!
הצג עוד

kremeradi27   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אל לילך הגעתי דרך המלצות ואני מרגישה שזכיתי, מקצועית ומוכשרת ברמות על, לקחה את החלומות שלי ועשתה אפילו עוד יותר מושלם!! האיפור והשיער החזיקו בצורה מושלמת למרות שזה היה יום חם ולח ביוני ולמרות שהייתי כלה קופצנית בטירוף :) מעבר לתוצאה המהממת, היא פשוט אדם מקסים ששמחתי לפגוש בבוקר יום החתונה שלי. ממליצה בחום, כל מי שתפגוש אותה ותראה את הכלות שלה תבין שהיא חייבת אותה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up