כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

unique photography - יוניק פוטוגרפי

unique photography - יוניק פוטוגרפי

צלמי סטילס
טלפון:0524577881
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Betty   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב אז היה לנו ברור שאנחנו לא מתפשרים על צלם!! אחרי שישבתי על האינסטגרם נתקלתי ביוניק ובאלון, ישר הבנתי שמצאנו את הצלם שלנו!! אלון והצוות שלו היו מקסימים!! החל מהפגישה הראשונית בה הוא לא עזב אותנו עד שלא קיבלנו מענה לכל השאלות החששות שלנו ועד לאירוע עצמו!! אנחנו לא מצטלמים כל יום ואת האמת שממש חששנו אבל התחברנו לאלון בשניה, הוא והצוות שלו הרימו והקלילו לנו את היום היו הכי סבלניים שיש, והתמונות יצאו חלוםםםם בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי שככה יצאו התמונות שלנו
הצג עוד

איציק   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
מחיר סביר לכל, צוות צעיר ואנרגטי, יחס אישי ומפרגן והכי חשוב תמונות יפות. היה מעולה!
הצג עוד

יעל קה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את האמת היה קשה לבחור חבילת צילום לחתונה עד שדיברתי עם אלון מיוניק פוטוגרפי , סגרתי בשיחה הראשונה ולא מתחרות היה מושלם 💗💗💗
הצג עוד

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה התחברנו לאלון והבנו שאותו אנחנו רוצים לחתונה שלנו. הכל היה מושלם מהפגישה הראשונה עד האירוע עצמו! השירות מעולה,אוזן קשבת והסובלנות האורחים לא הפסיקו להחמיא ! תודה על הכל !
הצג עוד

liam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלון צלם מדהים, חיפשנו צלם עם סגנון צילום טבעי. ממש חששנו מתמונות ״מזוייפות״. אלון מקצועי והיה נעים איתו במהלך היום, לקח אותנו ללוקיישנים קסומים והתמונות והעריכה מדברות בעצמן.
הצג עוד

ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מההתחלה אני והבנזוג שלי הרגשנו וויבים טובים מאלון, שהיה כבר בשיחת היכרות סבלני, מכיל ומלא בקשב ורצון להגשים לנו את כל החלומות. ביום עצמו הוא הגיע עם אנרגיות חיוביות, דאג לאווירה טובה ולא מביכה ובו בזמן מפוקס על הזמנים, על מה לא הספקנו ואיך אנחנו דואגים לא לפספס כלום. זה מאוד חשוב ביום עצמו כי אני לא הייתי בפוקוס והוא ממש דאג לתת הוראות לכולם וזה כלכך כיף לראות כשמקבלים את התמונות שבאמת הצלחת להצטלם עם כל מי שרצית! הוא דאג לגרום לנו להרגיש בנוח מול המצלמה, וממש הצליח לקרוא אותנו!! גם המלוות והמלווים שלנו אמרו לנו אחרי האירוע שאלון היה מקסים מקסים מקסים!!
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מקצוענים ברמות. צוות כייפי האוירה טובה, את הצילומי משפחות ניהלו בצורה מדהימה ותקתקו את זה. הצטלמו בדרך לאולם בצומת רופין, יש שם יער, פרחים ומטעים. מאוד יפה.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מקצוענים אמיתיים, התמונות פשוט ואוווו, מושלמות אחת אחת. אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות, צוות של מקצוענים, סבלניים ואדיבים. ממליצים בחום🙌🏻🙌🏻❤️

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלון דרך חברים, נאלצנו לדחות את החתונה בשנה בגלל הקורונה ואלון תמיד היה זורם, בראש פתוח ועם חיוך. עשינו עם אלון גם צילומי זוגיות וכבר אז ידענו שעשינו את הבחירה הנכונה. אלון והצוות שלו סופר מקצועיים, דייקו בזמנים, הוציאו תמונות של קטלוג והכי חשוב אנשים שפשוט כיף להיות לידם ובמיוחד ביום חשוב כזה.
הצג עוד

hilaep93   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בחרנו ביוניק פוטוגרפי בגלל איכות המגנטים שהיו לנו על המקרר מלפני 4 שנים ונראים כחדשים! אורי היה זמין לשינויים ופתוח להצעות לגבי מסגרת המגנט גם ברגע האחרון! בעת האירוע השרה אווירה נעימה וסיפק לנו אלבום מגנטים ותמונות ברמה גבוהה מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up