כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ARTISTA

ARTISTA

תקליטנים
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
davida   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
50 מתוך 100
חייבת להתחיל שלמרות הכל קיבלנו דיג'י טוב אך הצורה בה התנהלו פשוט מאכזבת. הצליחו למכור לנו דיג'י קצת מוכר ועל בסיס זה חתמנו איתם.ידעו שהוא לא מגיע ובכל זאת בחרו להסתיר את זה אפילו ביום החתונה שהשיחה עם הדיג'י התנהלה כרגיל כשבדקתי איתו שהוא יודע את כל הסדר. בחרו להגיד לנו על הדרך חמש דקות לפני החופה שהחליפו לי דיג'ילא היו את רוב שירים שביקשנו. לא חתמנו חוזה וחבל . בפגישה הראשונה קיבלנו רושם מה זה טוב וקיבלנו אחלה דיל איתם על צילום ודיג'י. עברו השנתיים ועוד מחכים לסרט החתונה. חשוב שעוד זוגות לא יחווו ככה את היום החשוב ביותר.ההצלחה ובשורות טובות
הצג עוד

גיל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דיג'יי סמואל האלוף!! מהרגע הראשון היה לנו חיבור טוב איתו והוא העיף את הרחבה באויר! גם אחרי החתונה עוד קיבלנו מחמאות על הדיג'יי. ממליצה עליו בחום!

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אימלללהההה - הבחירה הכי טובה שיכולה להיווות !!! דור צדוק ! עשית לנו את ה-חתונה !!! כולם חזרו עם רגליים מפורקות ! לא הפסיקו לרקוד !!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לארטיסטה כחלק מחיפוש דיג'יי לחתונה ופשוט... התאהבנו ! נתחיל מזה שהחתן עשה אצלכם קורס דיג'יי וניגן במסיבת רווקים רווקות שעשינו ובחתונה עצמה ... ואמאלהההה היה מושלם ! אין עליכם בעולם, כמה כיף היה לראות אותו עף באוויר ומעיף את כולם ❤️ נמשיך עם זה שאין עליכם בעולם : דור - תודה רבה רבה על שירותיות ברף הגבוה ביותר מלווה בחיוך רחב... פשוט ידענו שאפשר לסמוך עליך ולהישאר רגועים ! שמואל המלך ! איזה כיף שזכינו שאתה ניגנת לנו בחתונה - ערכת לנו את השיר סלואו בצורה מושלמת, קראת את הקהל בצורה מטורפת ופשוט שברת לנו ולאורחים שלנו את הרגליים !!! היה מטורףףף ! אוהבים אתכם הכי בעולם ! תודה י'אלופיפםםם !!!!!
הצג עוד

Liram   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו למשרדים של ארטיסטה וכבר מהרגע הראשון דור וניב קיבלנו אתנו בזרועות פתוחות, הסבירו לנו איך הדברים עובדים והרקידו אותנו במשרד שלהם. היה לנו קליק וידענו שהדברים יזרמו אבל לא ידענו כמה. בחתונה עצמה הדיג'יי(ניב) הפציץ ואף אחד לא ישב היה כיף בטירוף והרב זה בזכותם!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ארטיסטה זו חברה של אלופים. סגרנו איתם זיקוקים וזוהרים. הגיעו בזמן ביצעו עבודה מדויקת ומושלמת. הפכתם את האירוע שלנו למושלם. תודה לכם ❤🥰

פלסטיק   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
נחמד מאוד זחברה ממש טובה אנשים נחמדים שירות מצויין

חי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את דור ולירז פגשתי דרך צלם שבסוף לא צילם אבל לפחות זכיתי להכיר דרכו את האנשים המיוחדים האלה. איך שאני ואשתי נכנסנו למשפחת ארטיסטה (כי אתה באמת מרגיש כמו משפחה לכל דבר!!), האווירה, החום, האהבה שהם מרעיפים והמקצועיות והניסיון... אין מילים באמת שאין מילים החיבור היה מיידי והיה לי ברור שהם יהיו אצלי באירוע. כמובן שהחתונה הייתה מטורפת בניצוחם של דור ולירז על העמדה , בקיצור לא יכולנו לבקש טוב יותר, תודה רבה על הכל אלופים אוהבים אתכם המון! אז אם בא לכם אירוע של פעם בחיים הכתובת המדויקת זה משפחת ארטיסטה.
הצג עוד

Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
איך שנכנסו למתחם לירז הdj האגדי הושיב אותנו והתחיל לנגן לנו סשן מדהים עם מלא שילובים וכל מיני שירים שזרקנו לו על הדרך. החיבור עם דור ולירז היה טבעי והם פשוט היו מדהימה. לירז היה הdj שלנו ואת דור הזמנו בתור אורח מרוב שאהבנו אותם בתור אנשים. פשוט לב טוב שמגיע עם מקצועיות ואיכות. אין מילים לתאר את החוויה המטורפת! פשוט אלופים!
הצג עוד

R   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כמה שאנחנו אוהבים אותם! אחלה של חברה, זמינים, לבביים ויודעים מה הם עושים!!!!! דור היה הדיג'י בחתונה שלנו, ופשוט שיחק אותה, על אף שהתחתנו בתקופת הקורונה הרחבה הייתה תוססת, דור עשה לנו המון שמח, קרא את הקהל וידע לעשות את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר. קיבלנו המון שבחים וחוות דעת טובות מהמון אורחים בגילאים שונים, מחברים ועד מבוגרים שהחמיאו על הדיג'י והמוזיקה. דור התייחס לכל בקשה שביקשנו, ועשה לנו ערב שלא נשכח!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up