לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
ביום שלישי האחרון ביצעתי הזמנה בחנות של חולצה מודפסת מידה 18 וזאת כמובן לאחר שמדדתי את החולצה והחלטתי שזו המידה שמתאימה לי ושילמתי על ההזמנה 80 ש"ח (מחיר לא זול על חולצה עם הדפסה אך לא זאת הבעיה), המשכנו את ההזמנה כבר בווצאפ שבו שלחתי מה ברצוני להדפיס ואיך. אתמול הודיעו לי שנגמרו להם החולצות במידה שרציתי והציעו לי לקחת את אותה מידה בדרייפיט (הצעה שגם בחנות ביום ההזמנה לא הייתי מעוניינת בה) או לקחת מידה S או מידה 16. בתגובה לא סירבתי אלא אמרתי שאגיע פעם נוספת לחנות למדוד אולי המידות יתאימו לי ולא תהיה בעיה להחליף. היום הגעתי לחנות ומדדתי את החולצות והגעתי למסקנה שזה לא משביע את רצוני וברצוני לבטל את ההזמנה במידה ולא יספיקו להגיע חולצות במידה 18 עד ליום ראשון שבו אני צריכה את החולצה מוכנה ובתגובה הבהירו לי שעד יום ראשון לא תגיע אספקה חדשה ולכן חזרתי לביטול ההזמנה וכצפוי גם רציתי את כספי בחזרה אך בעל החנות/המוכר (לא בטוחה מה מעמדו) לא היה מוכן להחזיר לי את כספי והשאיר אותי מאוכזבת. הועלו מספר הצעות בכדי למנוע את אכזבתי אך החזר כספי לא היה אחד מהן, המוכר הבהיר כי הוא לוקח 50 ש"ח על הזמן שהוא השקיע בעיצוב (תחליטו אתם עד כמה זה מוגזם על שתי דקות עיצוב) והוא מוכן להחזיר לי אך ורק 30 ש"ח , ביחד עם ההצעה הזו הוא כמובן לא רצה לאבד לקוחה והציע לי ללכת לקנות חולצה בעצמי ולהביא להם אותה ואותם 30 שקלים שהוא הציע להחזיר ישמשו ככיסוי על החולצה שאקנה (על הזמן שהוא ביזבז על העיצוב אני צריכה לשלם 50 ש"ח אך על הזמן שלי של לחזור לחנות פעם נוספת באשמתם וללכת לחפש לעצמי חולצה הוא לא התכוון לשלם אז סירבתי). בסופו שלך דבר הבנתי שהחזר כספי אני כבר לא אקבל ולצאת מפה מרוצה אני לא אצא ולכן אמרתי שאקח את ה30 שקלים שהוא הציע לי וזיכוי של 50 שקלים. הוא לא היה מוכן ואמר שה50 זה על זמן העיצוב וזה או שאקבל זיכוי של 80 ש" או שאקבל 30 שקלים, ברגע הזה הבנתי שאני לשם יותר לא חוזרת ואני לא מעוניינת אפילו לא להשתמש בזיכוי שלהם. בסופו של דבר אמא שלי ראתה את העצבים שלי עולים ולקחה את העניינים לידיים בזמן שאני כבר מתאפקת לא להתפרץ ואמרה שיביא את הזיכוי על סך 80 שקלים ונלך מפה, בזמן שהוא רושם את הזיכוי הוא אמר אני רק רוצה שתצאו מפה מרוצים ובתגובה עניתי שאני כבר לא אצא מרוצה אז הוא אמר אני ארשום לן זיכוי על סך 100 שקלים (מיותר לציין שזה כבר לא משנה הסכום, ביצעתי הזמנה שהם לא יכלו לקיים והם לא היו מוכנים לתת את כספי ההזמנה בחזרה, הטעות שלי היא שאת התשלום נתתי מראש).
ברצוני להוסיף שהמוכר היה אדיש למצב והתעורר רק לאחר שאמרתי שאכתוב עליהם ביקורת ואמר שאין צורך ואנחנו נפתור את זה, הוא שכח להגיד שהוא יפתור את זה לשביעות רצונו ולא לשביעות רצוני והוא לא שכח לציין שהם לא יישארו אדישים לביקורת, בתגובה עניתי שיש לי את הזכות להביע את דעתי כמו שלו יש את הזכות להגיב ולהציג את הצד שלהם.
בנוסף לכך אציין שישנו חוק שאומר כי על תשלום במזומן ניתן לקבל החזר במזומן תוך 14 יום, כמובן שציינתי זאת בפני המוכר אך הוא טען שהוא מכיר את החוק אבל זה לא כך בעסק שלהם.
*לטענתו המחיר שלהם שגבוה ב30 ש"ח מכל מקום אחר הוא על שירות שלא אקבל בשום מקום אחר, ואכן לא קיבלתי שירות כזה מאכזב בשום מקום אחר.*
אני כבר לא אחזור לשם :)