כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עדי אישורי הגעה

עדי אישורי הגעה

אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
טלפון:0546783433
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מלא אנשים שיעזרו לנו עם אישורי ההגעה ועדי הייתה פשוט מדהימה! הייתה מאוד הוגנת ומסודרת. עזרה לנו עם ים סבלנות, אכפתיות והכלה. זה היה אחד הנושאים שהיו קשים לנו לארגון ועדי הייתה פשוט אלופה ועשתה לנו סדר מטורף! מעבר למקצועיות, עדי הייתה אנושית וחמימה ונתנה לנו כל מיני טיפים ופרופורציות. בקיצור, אמינה ומדהימה!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בזכות עדי המהממת היה לנו פשוט ראש שקט בכל מה שקשור לאישורי הגעה. הבחורה מסודרת ומאורגנת בטירוף וראינו את כל העדכונים ב-online. המחיר סופר אטרקטיבי וממש מתאים לחתונות בינוניות - קטנות שלא רוצות לשלם הון תועפות על מעט אורחים. בקיצור אין מה להתלבט! עדי תודה רבה באמת שאין עלייך!!!!!!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
עדי היא חברה יקרה. כשבן זוגי ואני החלטנו לארגן חתונה, היה לנו ברור שעדי תעשה לנו את אישורי ההגעה. עדי מקסימה ונעימה, מקצועית, מסודרת ואחראית ברמות! היא סיימה את אישורי ההגעה בזריזות- תוך יומיים היתה לנו תמונה ברורה של כמות המאשרים. בנוסף, היא התמידה, חזרה והתקשרה גם למי שלא ענה או התמהמה עם מתן התשובה ואף הגדילה לעשות ושלחה הודעות טקסט. לאורך כל התהליך עדי היתה זמינה, סבלנית, השרתה רוגע ותמיד נתנה תחושה טובה. ממליצה בחום!!
הצג עוד

adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-26/6, ולקחנו את שירותי אישורי ההגעה של עדי דומניץ - הכי משתלמים שתמצאו! עדי מקסימה וענתה על כל שאלה בסבלנות ובצורה נעימה, עשתה טלפונים לכלל האורחים מספר פעמים וסימסה למי שלא ענה. התשלום הוא לפי רשומה - הוגן מאוד, גם אם מתבצעות מספר שיחות טלפון לאותו האורח. והכי חשוב- הגיעו למעלה מ90 אחוז מהאורחים שאישרו הגעה. ממליצים בחום! :)
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
היי, התחתנו לב24.5.18 ועדי עשתה לנו את האישורי הגעה לחתונה. הגעתי אליה דרך המלצה באחת מקבוצות הכלות בפייסבוק. אחת הבחירות הטובות שעשינו! עדי מקסימה והייתה סבלנית וחמודה כשדיברה איתי, אבל הכי חשוב- קיבלנו מלא מחמאות עליה מהאורחים שאיתם דיברה.. היא התקשרה אישית לכל אחד ואם לא ענו רק אז שאלה הודעה. כולם אמרו שהיא מאוד נחמדה:) בסופו של דבר התחייבנו על כמות והיו כמה בודדים שהגיעו מעבר להתחייבות (חלק ברגע אחרון וחלק מוזמנים של הרגע האחרון) בקיצור ממליצים על עדי בחום!!!
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
השירות היה טוב , יעיל ומהיר עדי נחמדה מאוד והמחיר נוח לכל כיס
הצג עוד

tali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אל עדי הגעתי דרך ההמלצות באתר. כל מה שנרשם כאן על השירות שעדי נותנת נכון מילה במילה! החלק של אישורי ההגעה היה חלק שהלחיץ אותי מאוד אבל עדי היתה כ"כ רגועה ומקצועית והסירה את כל החששות. עדי תיקתקה את הרשימה והתקשרה לאורחים עד שקיבלה תשובה עידכנה הכל בזמן אמת כך שהיה מאוד נח לעקוב. בנוסף להכל המחיר נח ומשתלם. ממליצה על עדי ביום רב!!
הצג עוד

Tsuf   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תחסכו לעצמכם את כל העניינים שמסביב ופשוט דברו עם עדי שתעשה לכם אישורי הגעה!!! - היה כיף ומרגיע להתנהל איתה, זמינה, זריזה, מחיר הכי פייר שיש ומדויקת פלוס פלוס. (אפילו מה שהיה באינטואיציה- היה נכון בסוף!!!) תודה ענקית - סגרת לנו פינה חשובה ביותר לאירוע שלנו!
הצג עוד

שרית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עדי המקסימה עשתה עבודה מצויינת!! אדיבה, סבלנית ויסודית. התקשרה למוזמנים מספר פעמים עד שקיבלה תשובה ותרמה רבות מהניסיון שלה. תענוג לעבוד איתך, תודה רבה.
הצג עוד

Jenny   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת! תותחית!!! פניתי לעדי קצת נואשת אחרי שחברות שלי הודיעו ברגע אחרון שהן לא יכולות לעשות אישורי הגעה (חתונה ב14.1.18). היא הצילה אותי ותיקתקה הכל תוך יומיים למרות שהייתה לה מספיק עבודה חוץ ממני. תמיד עדכנה בזמן אמת ובאמת היה לה אכפת. שוב! תותחית!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up