כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

PACANA
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה עם לירון ראינו כמה הוא בן אדם סובלני ומקצועי. לירון דאג לעשות איתנו תיאום ציפיות ושם דגש למה חשוב לנו באותו היום. אני ובן זוגי לא אוהבים להצטלם ולאורך כל היום לירון היה סובלני ולא נתן תחושה של לחץ. התמונות יצאו מדהימות וטבעיות , אנחנו מאוד מרוצים מהשירות.
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל, לירון מדהים!עכשיו לפרטים… בגלל המלחמה, הגענו למצב שהיה שבוע לחתונה והחלטנו שנעשה חופה מצומצמת והיינו צריכים למצוא צלם. דרך המלצות הגענו ללירון ואני יכולה להגיד שהמזל היה בצד שלנו 😊היה כל כך כיף לעבוד איתו, עם האופי הנעים שלו, עם היצירתיות שלו בזמן הצילומים. הוא זרם עם השטויות שלנו והוסיף לנו לכיף. בנוסף הוא גם עזר להכווין אותנו, מהתמונות לא הייתם מנחשים שאנחנו זוג שמצטלמים באותם 3 פוזות תמיד.מלבד היכולת שלו בצילומי זוגיות, לירון גם צילם רגעים ספונטניים ויפים בקבלת הפנים.
הצג עוד

Racheli   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
לירון מקסים, מקצועי ואמין . עשה עבודה מדהימה , זרם איתנו ועזר לנו להרגיש בנוח מול המצלמה, ממליצה בחום
הצג עוד

Arie   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מקצועי, אדיב, שירות פשוט מדהים ומקצועי
הצג עוד

אלומה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לירון היה הצלם בחתונה של חברה ודרכה הגענו אליו. אנחנו לא זוג שמרגיש בנוח מול המצלמה ומעט חששנו מהנושא הזה, אבל בצילומי חוץ לירון ממש הקליל את האווירה והיה לנו ממש סבבה. הוא משרה אווירה נעימה ויודע להשתלב באופן טבעי בסיטואציה. בחתונה עצמה לירון ושלומי היו מהממים ומקסימים, ההורים של שנינו עפו עליהם, על היחס שנתנו להורים ועל השיתוף פעולה. עכשיו קיבלנו את התמונות ו- וואו !!! לירון תופס רגעים בצורה נהדרת, ואין ספק שהוא יודע מה הוא עושה
הצג עוד

Mai   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לירון מוכשר בטירוף! לא אני ולא בעלי אוהבים/יודעים לעמוד מול מצלמה והוא פשוט גרם לנו לזרום ולהרגיש סופר נוח. הוא קסם אמיתי ובעל כשרון לתפוס את הרגעים הכי טובים ומרגשים. בנוסף לקחנו דרכו צילומי פולארויד - מה שהיה הצלחה מסחררת והפתעה שווה לאורחים. ממליצה בחום!
הצג עוד

Arnon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לירון היה הצלם בחתונה של חבר טוב, ולא יכולנו לבחור בצלם טוב יותר. לא משנה כמה היינו שוקיסטים, הוא דאג להרגיע אותנו ולהסביר איך כל האירוע הולך להתנהל (ואפילו רשם לעצמו את השמות של כל בני המשפחה לתמונות). למרות הקשיים הטכנים של אירגון חתונה מחו"ל, עם בני משפחה שלא מדברים עברית, לירון הצליח לספק לנו את השירות הטוב ביותר. ואפילו יצאנו די יפים בתמונות!
הצג עוד

nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף שעשינו בחירה מצויינת שכזאת!!מהרגע שלירון הגיע אלינו למלון ידעתי שזה מה שאנחנו צריכים ביום שלנו!האווירה שהגיע איתה היתה תואמת אלינו מאוד , והכל היה מקצועי ומסודר !היה קשוב וזרם עם השטויות שלנו 🪩 לירון השקיע בנו ,שם את הרגש שלו ושלנו בתמונות ואכן רואים ומרגישים את זה בכל התמונות שלנו שיצאו ייחודיות ברמות ואותנטיות לנובאולם הצטרף אלינו אבירן , שהיה לא פחות ממושלם ודאג להכיר את כולם והיה שם תמיד!עוד מהשיחת זום הראשונה שלנו לירון קלט אותנו ודאג להעביר אותנו בצורה הטובה ביותרתודה שתיעדת את היום שלנו ולקחת חלק בו !
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הייי לכולם, התחתנו לפני שבועיים וחצי ב"וילה נונה" והכי חשוב לי בעולם לפרגן לצלם התותח שלנו - לירון בוזגלו.הוא בא עם אנרגיות כל כך טובות, האווירה היה טובה ממש וגם הוא מוכשר בטירוף. נהנינו איתו לאורך כל היום, הוא תמיד היה עם חיוך, קשוב ומקסים :) קיבלנו טיזר קטן לתמונות שיצאו, ופשוט נשארנו ללא מילים!! איזה זוויות, איזה פריימים, פשוט מושלם!! ממליצה בחום!Pacana - Wedding photography
הצג עוד

Lotem   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז את לירון, פגשנו בשיחת זום אחרי המלצה מחברה טובה! אין מקצועיות ואכפתיות כמו של לירון, זה התחיל מהשיחה הראשונה שהוא רק רצה להבין מה נוח וטוב לנו והמשיך ביום החתונה שהוא גרם לנו להרגיש הכי יפים ונכונים שיש!!! מהרגע שהוא הגיע להתארגנות הכל זרם והיה קליל וכיפי אחרי החתונה כולם שאלו מי זה הצלם שהיה פשוט מושלם ונסיך לכולם ואחרי שקיבלנו את התמונות הבנו כמה הבחירה שלנו הייתה טובה ומוצלחת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up