כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דאבל קליק

דאבל קליק

צילום וידאו וסטילס
כתובת:ישראל
טלפון:0549328475
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עודד היה נגיש ומקסים מהשנייה הראשונה, החיוך לא ירד לו לרגע, וזה הקרין ישר אלינו ולאורחים. צילומי הזוגיות יצאו מושלמים ובלוקיישנים ממש מיוחדים, הכל היה ברוגע ובנעימות.
הצג עוד

inbellon   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות צלמים מוכשר בטירוף, נעים וקשוב!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם עודד הרגשנו שמדובר בבן אדם מיוחד. עודד ליווה אותנו לאורך כל ארגוני החתונה (הזמנות, מיתוג ועוד), עזר לנו בכל מה שרק היינו צריכים, היה זמין בכל שעה ונתן את הלב והנשמה כדי שנהיה מרוצים❣️ עודד ומשה גרמו לנו להרגיש בנוח ביום החתונה, עבדו בצורה הכי מקצועית שניתן והשרו אווירה נעימה וכיפית. ממליצים אליהם בחום!
הצג עוד

Mercedes   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו מרוצין מאוד מהשירות שקיבלנו, היחד לאורך כל הדרך היה נעים, עודד שצילם אותנו התחשב מאוד ברצונות שלנו והוציא תמונות מטורפות. קיבלנו עליהם המון חוות דעת טובות ובכלל הסתכלנו על התמונות יחד הרבה יותר מפעם אחת מרוצין. ביום החתונה התחשב בצרכים שלנו ביקשנו צילומים לא ארוכים וקרובים ואכן כך היה, התמונות יצאו מהממות ואנחנו חושבים שעשינו את הבחירה הטובה ביותר כשבחרנו בדאבל קליק לצלם את היום המאושר והמרגש ביותר שלנו.
הצג עוד

MichalSegal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה על כוס .קפה נדלקנו על עודד, ראינו את העבודות שלו, את הרוגע והזרימה, וידענו שאם נבחר בו ובצוות שלו נהיה בידיים טובות! כמה שצדקנו, אוהו! בתור זוג שלא סובל להצטלם ונהנינו מכל שנייה עם החבר'ה של דאבל קליל! מספר חודשים לפני החתונה יצאנו ליום צילומים כדי להכין סרטון לסייב דה דייט, כמה מחמאות קיבלנו, זה לא ייאמן! וכנל לגבי הצילומים במהלך החתונה, מהרגע שהם הגיעו לסלון הכלות עד שהאולם סגר עלינו הם לא הפסיקו לזרום איתנו, לצחוק, להצחיק והכי חשוב - להיות מקצוענים לאורך הדרך. במהלך כל ההכנות והחתונה עצמה ידענו שאנחנו בידיים טובות והיינו הכי הכי רגועים! אז עודד, וכל דאבל קליל, תודה רבה רבה לכם, אתם אדירים! נתראה בצילומי הריון ;-)
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
פשוט אין מילים לתאר את הצוות המושלם הזה!! צלמים מעולים! סבלניים, זרמו עם השטויות והרצונות שלנו! הייתי לחוצה מהצילומים אבל הם פשוט כל כך הרגיעו אותי והצחיקו והפכו את היום לכיף לא נורמלי!! והתמונות פשוט מושלמותתתת!
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
דאבל קליק! הבחירה הכי טובה שעשיתי מקודה. בחרנו בעודד הכובש ובצוות הצילום שלו לצלם לנו את החתונה. עוד מהרגע הראשון שנפגשנו הבנו שהתמזל מזלנו ונפלנו על לצלם ברמה אחרת לגמריי !! האישיות הכובשת,החיוך, הנינוחות ותחושת הבטחון שהוא השרה בנו לצד מקצועיות חסרת פשרות הופכים את עודד טריגלו למותג סופרררר איכותי. עודד אחד כזה שאתה מת לפגוש ולשבת איתו שעות אחד שכיף להיות בחברתו זכינו בחבר ובצלם גדול!!
הצג עוד

Or Yam   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לדאבל קליק על הצילומים המדהימים,על הסבלנות לכלה הלחוצה, האכפתיות, היצירתיות והצחוקים😄😄 אין עליכם תודה על הכול🌸 אור ים ותומר סגל❤

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם עודד הרגשנו שיהיה לנו איתו את החיבור שחיפשנו. עודד היה מאוד פתוח וקשוב לשמוע אותנו וידע להציע לנו בדיוק את מה שרצינו. לאורך כל הדרך ובמהלך האירוע עצמו עודד היה מאוד משוחרר ועזר לנו לצאת מרגעי המבוכה הראשונים ולהרגיש נעים ובטוח מול המצלמות. בנוסף הוא לקח אותנו להצטלם במקומות מאוד מיוחדים ויפים שלא הכרנו קודם. עודד העניק לנו טיפים על מנת שהתמונות יצאו יפהפיות מצד אחד וטבעיות ולא מלאכותיות מצד שני. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל עודד הגענו בעקבות המלצה וכבר בפגישה הראשונה התרשמנו מכישרון גדול וקסם אישי. באותה הפגישה הבנו שמצאנו את הצלם שלנו. ביום החתונה עודד השרה אווירה כיפית, נעימה וזורמת. ביחד עם אבי צלם הוידאו וחנן הצלם הנוסף שחיכה לנו בגן קיבלנו צוות מושלם! התוצר שקיבלנו היה מעל ומעבר לציפיות. התמונות פשוט מ-ה-מ-מ-ו-ת! בחירה מושלמת :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up