כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סוף כהן

סוף כהן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0504555795
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
סוף היה נסיך, גרם לנו להרגיש נינוחים, הרגיע אותנו, הצחיק אותנו ובאמת היה הצלם הכי מדהים שיכלנו לבקש. סוף תותח, מקצועי ברמות, צלם בחסד אבל גם בן אדם מדהים שיודע לגרום לשני אנשים שלא רגילים בכלל להצטלם להשתחרר. רצינו את סוף המון זמן, וכשהחתונה נדחתה עקב המלחמה היינו חייבים לדחות לתאריך שבו הוא היה פנוי, ושמחים שכך. הוא היה מקסים גם אלינו, גם למשפחות ולאורחים, וגם לשאר הספקים שלנו ועבד בתיאום מושלם עם תומר, צלם הוידיאו שלנו. כולם עפו עליו, הוא היה מושלם, מצחיק, צילם תמונות נהדרות ואפילו סידר את הפרחים בשיער שיראו טוב בתמונות... אנחנו ממליצים עליו ממש ממש מכל הלב.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסוף דרך המלצה של חברה, וברגע שראיתי את העבודות שלו התאהבתי בסגנון! בדקנו עוד אופציות של חבילות במקומות אחרים אבל תמיד השוותי לכמה שאהבתי את התמונות של סוף. ברגע שדיברנו איתו גילינו שהוא גם בן אדם מקסים ומצחיק, וזה משהו שהיה לנו כלכך חשוב ביום החתונה. לצלם יש הרבה זמן עם הזוג ביום עצמו, וממש חשוב לבחור מישהו שמתחברים אליו, וסוף היה מושלם! ידע להקליל את האווירה, להוציא המון תמונות יפות ממש מהר, לכוון אותנו בפוזות כשצריך, ולשים לב לבקשות שהיו לנו לפני. היה לנו חשוב תמונות עם הכלבה שלנו וסוף הצליח לתפוס רגעים מעולים איתה, ואמרנו לו מראש שנרצה לעשות תמונות עם קבוצות חברים מסוימות והוא הזכיר לנו את זה בקבלת פנים, אם הוא לא היה זוכר לא היינו מצליחים לעשות את התמונות האלו.קיבלנו את התמונות תוך כשבועיים והיינו סופר מרוצים מכל התוצאות.
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו… סוף פשוט ענה לנו על כל הדרישות ומעבר. התמונות יצאו מושלמות ומקצועיות והוא הצליח לתפוס את כל הרגעים היפים, אפילו כאלה שראינו רק כשהגיעו התמונות. לא פחות חשוב- היחס, האכפתיות, הזמינות, הזריזות והאווירה שהוא ייצר סביבנו וסביב החברים והמשפחה- אין לזה מחיר. בקיצור, ממליצה מכל הלב. אל תתלבטו❤️
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
סוף הוא הבחירה הכי טובה שלנו בפער בחתונה! אין מספיק מילים לתאר כמה אנחנו מאושרים שבחרנו בו!זכינו בתמונות של היום המאושר בחיינו, כל כך יפות שאי אפשר היה לדמיין אפילו.מעבר לכישרון המיוחד שלו (ובאמת, לא ראיתם תמונות מדהימות כאלה), סוף פשוט בן אדם מדהים!!!! משיחת הטלפון הראשונה, הבנתי שיש פה משהו אחר. לאורך כל הדרך סוף היה זמין לחששות ולשגעונות שלי, תמיד ידע להגיד את המילה הנכונה ולהרגיע, וביום עצמו פשוט הכל התפוגג - היה פשוט כיף אמיתי וטהור! סוף הצחיק אותנו בטירוף והכל זרם, והתוצאות מדברות בעד עצמן! לסיכום, באמת, אין לי דרך לומר זאת אחרת - פשוט תבחרו בסוף לצלם החתונה שלכם, בלי לחשוב פעמיים!(סוף אוהבים אותךך❤️ אפשר שוב?🥹)
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
המלצה רותחת!מעבר לתמונות המהממות ותפיסת הרגעים החשובים בצורה מדהימה, סוף היה אח וחבר. הרים את האווירה, דאג להצחיקס להקליל ושנרגיש הכי בנוח בעולם! כל האורחים עפו עליו ונתנו מלא מחמאות!! ההתנהלות מולו הכי כייפית וקלילה. בנוסף עשינו איתו צילומי זוגיות לפני החתונה והתוצרים פשוט ואו!אחת הבחירות הכי טובות שלנו לחתונה.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לסוף בעקבות המלצה בפייסבוק לצלם שיתאים לאנשים שלא מרגישים בנוח מול מצלמה. צלם סטילס היה אחד הספקים החשובים ביותר מבחינתנו בחתונה ולכן השקענו מאוד לחפש צלם מעולה. לפני שהגענו לסוף השקענו שעות על גבי שעות לראות עבודות של צלמים. אחרי צפייה בעשרות ואולי במאות תמונות הרגשנו שהכל חוזר על עצמו והתמונות נראות אותו דבר. למרות שעברו המון חודשים אנחנו עדיין זוכרים את תחושת ההתרגשות וה"וואו" כשנתקלנו לראשונה בתמונות של סוף. הרגשנו שהתמונות שלו ברמה אחת מעל כל מה שראינו. מהסתכלות באתר ובפייסבוק שלו אפשר לראות עד כמה התמונות יפהפיות, איכותיות וחדות מאוד. כולם מצטלמים אצל סוף ממש נהדר (וזה היה חשוב לנו כי אנחנו לא תמיד מרוצים מאיך שאנחנו מצטלמים).לאורך כל הדרך סוף היה ממש מקסים, מקצועי, יסודי ובעל חוש הומור. הוא ענה לנו על כל השאלות בסבלנות. ביום האירוע כאשר סוף (וצלם הווידאו) הגיעו למקום ההתארגנות הם השרו אווירה טובה, מרגיעה וכיפית וממש הרגיעו אותנו. אני ובן זוגי לא מרגישים בנוח מול המצלמה והם גרמו לנו להרגיש נינוחות וכיף להצטלם (לא מובן מאליו בכלל למי שלא מרגיש בנוח מול מצלמה). סוף מאוד עזר לי להשתחרר כשביקש שנעשה תנועת סיבוב למצלמה וגם טיפל ברוגע בעיכובים שצצו בשטח. סוף היה נהדר גם בצילומי המשפחות – קיבלנו עליו מחמאות מבני המשפחה שלנו והוא מאוד הצחיק את האחיינים שלי והשתעשע איתם במהלך האירוע. הוא עשה מעל ומעבר לתפקידו כאשר בצילומי החוץ הוא סחב לי את התיק! הרבה אורחים גם החמיאו לנו על כך שהצלמים לא הסתירו את החופה.התמונות שסוף צילם גרמו לנו להתרגשות רבה מאוד. קיבלנו תמונות איכותיות, חדות ויפהפיות. היינו מאוד מרוצים מאיך שיצאנו בהן. היה לנו קשה לבחור מתוכן תמונות לאלבום... סוף תפס את כל הרגעים הקטנים והיפים והשאיר לנו מזכרת נפלאה. סוף הוא שילוב נדיר של אדם מקסים וגם מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. כל מי שיקח אותו כצלם לחתונה יהיה בר מזל!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קשה לסכם במילים חוויה כל כך מושלמת עם צלם כל כך מקצועי ומדהים.מהרגע הראשון שסוף הגיע לארגונים ועד הרגע בו הסתיימה החתונה סוף לא זז מאיתנו, נתן לנו תחושות מעולות מול המצלמה (ושנינו זוג ביישן ביותר במצבים כאלו) ומעל הכל היה פשוט מקצועי ברמות.נהננו מכל רגע ביום הזה ליד סוף שהיה פשוט מקצוען ואדיב בטירוף.על איכות התמונות שיצאו אין בכלל על מה לדבר, מדובר על תוצר סופי ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו מרוצים ברמות.תודה תודה תודה ושוב תודה סוף שהפכת את היום המיוחד שלנו למוצלח עוד יותר.
הצג עוד

טל ואלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את סוף הכרנו בחתונה של חברים קרובים וכבר אז הוא השאיר עלינו רושם מטורף. סוף היה קשוב וזמין לנו לאורך כל הדרך עד החתונה, היה מקסים וסובלני ובא לאירוע עם אנרגיות מטורפות. כבר משלב הארגונים הוא בא עם חיוך והרגיע אותנו ודאג לנו לאורך כל היום וכל הערב ממש כמו בן משפחה. לא הפסקנו לקבל עליו מחמאות אחרי האירוע מהאורחים והוא לגמרי השרה אוירה כיפית ומרגיעה לאורך כל האירוע גם כלפינו וגם כלפי כל המוזמנים. התמונות שלנו יצאו מדהימות, סוף תפס רגעים מיוחדים ומרגשים בצורה שלא ראינו אצל אף צלם אחר. המלצה הכי חמה שיש!
הצג עוד

shani   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני מכירה את סוף מחתונה של חברה טובה, כבר אז הוא השאיר רושם מעולה, עשה אווירה שמחה ונוחה ודאג שהחתן והכלה יהיו מרוצים.בשיחה הראשונה עם סוף הרגשתי חיבור מיידי וקיבלתי תשובות לכל השאלות שהיו לי.הוא צלם מדהים וכל תמונה יוצאת כמו חלום!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה סוף נשמע מאוד נחמד, הבין את הראש שלנו וזרם איתנו. סוף הראה הרבה נכונות לתת לנו חוויה כמו שהיינו רוצים תוך כדי מתן קשב ואכפתיות.במהלך האירוע סוף היה אקטיבי ונחמד מאוד, צילם אותנו ואת כל האורחים וקיבלנו הרבה מחמאות גם על התמונות וגם על סוף. ממליצים מאוד על סוף ❤️, טל ואיה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up