כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ברק דיג'ייס

ברק דיג'ייס

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חגגנו חתונת שישי צהריים ! אסף קרא את הקהל מעולה , הרחבה הייתה כל הזמן מלאה . אסף השמיע מוזיקה בדיוק לפי הסגנונות שביקשנו ועשה לנו חתונה שמחה עם אנרגיות מעולות.
הצג עוד

shani90t   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לנו סופר חשוב שיהיה חיבור טוב עם הדיג'יי ובאמת מהרגע שפגשנו את אסף הרגשנו בנוח! הוא זרם איתנו על השירים שבחרנו - גם אלו הלא כ"כ קונבנציונליים ואפילו ערך לנו את הסלואו לפי 2 גרסאות שרצינו. יצא לנו להיות באירוע שלו לפני החתונה והבנו שברגע שהוא הבין את הראש שלנו אפשר לסמוך עליו לחלוטין! הוא קרא את הקהל לגמרי והיה בקשר עין איתנו תמיד לכל בקשה או פרצוף תוך כדי. האורחים לא הפסיקו לרקוד לרגע והיה פשוט כיף.
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אסף תיקלט בחתונה שלנו והיה מושלם! החל מפגישות ההכנה, דרך הבנת הטעם המוזיקלי שלנו ועד לערב המדהים והמטורף !! אנשים פשוט לא הפסיקו לרקוד ולקפוץ ברחבה ! לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה המעולה שהיתה - אחת הבחירות המעולות שלנו לערב שלנו ! ממליצים בחום !
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אסף הוא דיג'יי מאד מוכשר, שקלע בול לטעמנו המוזיקלי. ואצליח לשלב המון סגננות מוזיקאלים ביחד ככה שכולם היו מרוצים. הכל היה מתוזמן בדיוק ובטוב טעם. תודה רבה עשית לנו שמח ולאנשים שהגיעו לשמוח איתנו!

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אסף נפגש איתנו במשרד שלו, כתב את כל מה שביקשנו, הקשיב, יעץ והבין. באירוע עצמו הוא קלע לכל מה שרצינו וביקשנו, היה קשוב אלינו גם במהלך האירוע והבין לדרישות של האורחים! אף אחד לא רצה לרדת מהרחבה ואחרי האירוע קיבלנו מליון מחמאות על המוזיקה והדיג׳יי!!
הצג עוד

mayaku19   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תכננתי חתונה מחו״ל ורק שמעתי על אסף והתכתבנו קצת. הייתה לי הרגשה טובה לגביו. בהמשך כשהגענו לארץ נפגשנו איתו והוא קלט אותנו ישר. נתן לנו מלא אופציות לשירים לחופה וכו׳ דיברנו על סגנונות (עשינו מיקס מטורף) ואסף לא הלחיץ אותנו ואמר לנו שאפילו ביום של החתונה נוכל לומר לו איזה שיר כניסה אנחנו בוחרים. במהלך האירוע הוא ידע בדיוק מה לשים ומתי וכולם רקדו בטירוף! אנחנו גם ממש מרוצים מהמחיר. אסף, תודה רבה על הכל!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אם היה דרוג גבוה יותר ממצויין אז הייתי נותנת הרבה יותר!!! אם אתם לא רוצים להתפשר על דיג'יי אז אסף הוא ה-בחירה הנכונה! הוא עשה לנו אירוע שעד היום מדברים עליו, לא היה אפילו בנאדם אחד שישב!!! ידע לשלב את כל הסגנונות, קרא את הקהל בצורה מושלמת!!! אסף שוב תודהה ענקית על ערב בלתי נשכח!!!!! אוהבים אותך!!!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד בפעם הראשונה ששמענו אסף לפני ההצעה ולפני הכל היה לנו ברור שרק הוא יתקלט בחתונה שלנו!! וכך היה התחתונה ב14.6 ולפני שחתמתי חוזה עם האולם בדקתי שהוא פנוי! אסף יודע לקרוא את הקהל להתאים את המוזיקה ולשלב בין סגנונות דבר שהיב חשוב לי מאוד! אסף מקצוען אמיתי ובפגישה הראשונה התאהבתי בו סבלני קשוב ובאמת אכפת לו!! אנשים לא יצאו מהרחבה עד השעות הקטנות של הלילה ממליצה עליו בחום מבטיחה לכם שלא תתאכזבו אלוף העולם מספר 1 בתחום!!!!
הצג עוד

ליעד   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין על אסף בעולם!! מרגע הפגישה היה קשוב, סבלני, נתן לנו את כל הזמן ותשומת הלב כדיי להבין את הסגנון המוזיקלי והקהל שלנו! באירוע הפציץ, קלט את הקהל, השמיע עיבודים מיוחדים.. והכי חשוב - לא הפסיקו לשאול מי הדיג'יי, כנראה שזה אומר הכל. נשמח להתראות בשמחות!! אוהבים רזי וליעד
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לפני כחודש וחצי התחתנו בביסטרו דה כרמל שבזכרון יעקב, התקליטן שלנו היה אסף, שהקפיץ לנו את האירוע עם אחלה מוסיקה, מרגישים שאסף מקצועי ויודע מה הוא עושה. הוא נפגש איתנו כשבועיים לפני האירוע על מנת לקבל את כל הפרטים על האירוע, על האורחים ומה אנחנו אוהבים לשמוע. היתה אוירה מיוחדת והוא היה קשוב לנו לאורך כל היום. ממליצה בחום. מורן ואלעד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up