כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גלנטי | GALANATI

גלנטי | GALANATI

מגנטים
טלפון:0503550455
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אוקי, אחד הספקים הטובים שהיו לנו בחתונה! נתחיל מזה שיוני המקסים היה הפייבוריט של האורחים ורק קיבלנו מחמאות איזה קסם הוא היה ואיך הוא הרים ברחבה! כל הזמינות, הרמה הגבוהה, סופר נעים והכי חשוב - יצאו תמונות ברמה של התמונות חתונה!!! סופר ממליצים, יוני YOU ARE THE BEST.
הצג עוד

nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ביום האירוע יוני דאג להגיע מוקדם כפי שסוכם כדי לתפוס את צילומי המשפחות וגם כדי להוסיף לנו עוד כמה תמונות זוגיות שמשלימות את התמונות שעשינו עם צלם הסטילס. יוני צילם תמונות ברמה גבוהה מאוד (מתחרה עם הצלם) וגם ההדפסה עצמה אכותית וטובה (במקרה הזה הזמן הוא זה שיקבע). חשבנו בהתחלה לוותר על צלם מגנטים אבל אחרי התגובות אנחנו שמחים שלא עשינו את זה, יוני היה שווה את זה!
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו ביוני משיח אחרי שראינו אותו באירוע אחר. היה חשוב לנו שצלם המגנטים יהיה איכותי ולא חובבן (יש לא מעט חובבנים בשוק הזה). יוני בעצמו צלם חתונות ולא רק מגנטים ולכן החלטנו לקחת אותו. יוני אחלה של בן אדם, ומהשיחה הראשונה נתן הרגשה נעימה ומקצועית. את העיצוב למסגרת עשיתי בעצמי ויוני נתן לי המלצות מקצועיות לתיקונים. יוני הציע לנו לשלם גם על מסגרת לדים (לא רינג, אלא ממש מסגרת) התלבטנו מאוד אם לקחת אותה או לא, בסוף הוא הציע להביא את המסגרת לאירוע ונחליט במהלך האירוע אם להוציא אותה או לא. בסוף השתמשנו בה וזה היה שווה. איכות המגנטים גבוהה מאוד (גם אחרי 10 חודשים נראים במצב מושלם), בנוסף יוני נתן לנו גם מסגרת זכוכית ומספר תמונות וגם מספר הגדלות. אחד החששות שהיו לנו כשלקחנו צלם מגנטים לא דרך צלם הסטילס היה מאבקי אגו ביניהם. אבל לשמחתנו שתי הבחירות היו נכונות והצלמים שיתפו פעולה באופן מלא. לסיכום, יוני צלם מוכשר מאוד, מקצועי עם וייב מגניב והתמונות שצילם יצאו מדהימות.
הצג עוד

אנת ואיתמר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היינו בטוחים שיהיה לנו קל למצוא צלם מגנטים ושנוכל פשוט לבחור את אחד המגנטים שעל המקרר ולהתקשר לסגור. אבל אחרי שלא הסתדר על כל אחד מהצלמים שהתקשרנו אליהם, התחלתי לחפש בקבוצה של כלות אורבניות והיו המון המלצות על יוני. מהרגע שנכנסתי לעמוד שלו וראיתי את התמונות ומהתגובות של כל הבנות הבנתי שמדובר במקצוען אמיתי. מיותר לציין שזה הוכיח את עצמו מעל ומעבר ויוני היה פשוט אחד הספקים הכי טובים שהיו לנו בחתונה!!! גם אישיות מדהימה, הוא פשוט מקסים, וגם המגנטים שלו היו יפים וברמה גבוהה מאוד!!! לא ראיתי עוד צלם מגנטים שמצלם בצורה כזו מטורפת. התמונות כל כך יפות ומקצועיות שהכנסנו מלא מהן לאלבום התמונות שעושים לנו הצלמים שלנו :) אחרי החתונה שלנו כבר 4 זוגות חברים סגרו איתו לחתונה שלהם! ואני ממשיכה להמליץ לכל אחד שמתחתן לקחת אותו, אין סיכוי להתחרט, אין עליו!!!! התמונות שצירפתי הן תמונות שהוא צילם וערך תוך כדי החתונה.. מוכשר בטירוף!!!
הצג עוד

Lotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יוני משיח היקר. לקח להרבה אנשים זמן להבין למה אני לא מתפשרת על צלם מגנטים. אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן! תודה על הסבלנות והאכפתיות! תודה על המקצועיות ללא פשרות! תודה על זה שנלחמת להיות בחופה למרות שהייתה קטנה כמו שאר הצלמים! תודה על תיעוד של כל רגע ורגע!
הצג עוד

ברית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשתי את יוני בחתונה של חברה וישר ידעתי שאני רוצה אותו גם כספק מגנטים בחתונה שלי- הוא היה נעים כלכך ומקצועי. גם באירוע שלנו הוא היה נעים לאורחים ושירותי מאוד, הוציא תמונות משגעות ונתן לנו מתנה קטנה בסוף האירוע. מומלץ בחום!
הצג עוד

irena   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד הדברים שלא היינו מוכנים להתפשר זה הצלם מגנטים. אחרי חיפושים רבים מצאנו את יוני. מהשיחה הראשונה הוא היה קשוב, מבין והסביר הכל מא' עד ת'. יוני הוא הרבה מעבר לצלם מגנטים! הוא פשוט צלם ברמה הכי גבוהה שיש! המגנטים איכותיים ומדהימים וכך גם השירות שלו, צילם את כל הרגעים הכי חשובים, בחופה, צילומי משפחות, ברחבת הריקודים הוא לא זז לשניה אין אחד שפיספס אותו! אנחנו לא מספיקים לקבל מחמאות על התמונות ואפילו עליו באופן אישי!!! תודה ענקית מכל הלב!
הצג עוד

Aya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
את יוני מצאתי דרך המלצות ואל התאכזבתי. הגיע בזמן, וצילם בלי סוף מגנטים. גם מסיבה, גם צילומים של הזוג לבד בשטח והכל באיכות מטורפת! הממשק איתו עד לחתונה היה מעולה ובחתונה גם. הסינגריה שלו עם הצלמים באירוע הייתה מעולה וזה הרגיש שהם צוות לכל דבר. קיבלנו בסוף האירוע את כל המגנטים, הגדלות ועוד כמה הפתעות וכמובן את כל התמונות המדהימות בדיסק און קי. אין ספק שיוני תפקד כעוד צלם באירוע והתמונות חבל על הזמן.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נתנו עבודה מטורפת לאורך אירוע, עשו תמונות מדהימות!!!!! הוציאו מגנטים באיכות גבוהה, מקצועיים, רגועים, והכי חשוב אנשים נעימים שמצליחים לתפוס את החוויה והרגע בתמונה אחת.

vered.gibo   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי התלבטויות רבות אם לקחת בכלל מגנטים או לא ושיחות עם המון צלמים, ראיתי המלצה על יוני בקבוצת כלות מפורסמת והחלטתי להתקשר. זה כבר היה קרוב למועד החתונה ולא היה יותר מידי זמן. אני אמרתי לו את התקציב שלי למגנטים ויוני אמר לי איך אפשר להתאים את העבודה למחיר (למשל להקטין את גודל המגנט). הלכנו על זה. הוא התגלה כבן אדם אדיר!!! סבלני, אכפתי ומקצוען! הוא הגיע לאירוע ממש מוקדם (לצילומי משפחות) ונשאר עד מאוד מאוחר (לא יודעת בדיוק שעה). הוא לא הפסיק לעבוד, לצלם ולהדפיס מגנטים באיכות מאוד גבוהה!!! את כל אלה לא אנחנו אומרים אלא אורחים שפשוט עפו עליו. בקיצור ולעיניין, אנחנו יותר ממרוצים שיוני לקח חלק באירוע שלנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up