כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב אהוד בנדל

הרב אהוד בנדל

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0507811109
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ella   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
Rabbi Bandel was great throughout the entire process. We came from the states to have our marriage ceremony in Israel. He was very accommodating to us and worked with us to answer our questions and explain exactly how the ceremony would go. Rabbi Bandel is experienced & knowledgeable and it shows.
הצג עוד

shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל לפני חצי שנה כשראינו את הרב אהוד בנדל בחתונה של חברים שלנו וישר הבנו שאנחנו רוצים שהוא יחתן אותנו :)
הצג עוד

Adam   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
Rabbi Bandel helped make our dream day come true. We had a mix of Americans and Israelis at the wedding, and he navigated the balance perfectly!We've gotten messages in the weeks following the wedding - every one of them saying how special they felt the ceremony was. Maybe my wife & I had a part in that - but we know it's really because of Rabbi Bandel's great touch.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
מצאנו את הרב אהוד בזכות כל התגובות הטובות שכתובות עליו ברשת .התחברנו מאוד לדרך בו הוא עושה את הטקס.בצורה מסורתית אבל שיוויונית.אדם מקסים שעשה לנו שמח מכל הלב.הטקס היה מרגש ומדהים אין אדם בטקס ( חילונים ודתיים כאחד ) שלא התרגשו ממנו.ממליצים בחום ❤️🙏
הצג עוד

אלכסיס בסקלוביץ' מאור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם אהוד הייתה מדהימה, וכבר מהרגע הראשון הרגשנו שמצאנו בדיוק את האדם שחיפשנו. אהוד היקר, תודה רבה על החופה הכי מרגשת ומשמעותית שיכולנו לבקש, ויותר מזה, על כל תהליך ההכנה שלפני. חיפשנו את הדרך שתתאים לשנינו, שנרגיש בה *אנחנו* ולא עוד "שבלונה" וכך בדיוק אנחנו מרגישים. הצלחנו להביא לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב לנו בחופה. כל ההכנה והחשיבה המשותפת לפני חיברו אותנו מאוד למהות והיו לנו מאוד משמעותיות. גם מבחינת המשפחות והאורחים כולם התרגשו מאוד ולא מפסיקים להגיד שהייתה חופה מאוד מרגשת, אותנטית ומיוחדת. המון תודה על הכל! ❤️
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב אהוד בנדל היקר! בהתראה של שבועיים הוא עשה לנו טקס מדהים. רגיש, קשוב ורומנטי. היהדות נגעה ברגישות ובעדינות בכל מי שהיה בחתונה. בשיוויון. אהוד הבין את הצרכים שלנו במהירות וידע להביא מעצמו וגם להביא אותנו. היה כיף.תודה רבה!!
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני ויותם בחרנו לא להתחתן דרך הרבנות, אך כן רצינו לקיים טקס עם אופי יהודי, אך גם שוויוני ותואם לערכים שלנו. לכן הלכנו על התנועה הקונסרבטיבית, ומשם הגענו לאהוד. אהוד איש חם, חכם, ונעים. בנינו יחד איתו טקס שמשלב מסורת ואת הסיפור שלנו.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו דרך להתחתן בחופה יהודית דתית אך ללא מעורבות הרבנות. התנועה המסורתית מייצגת את הזרם הקונסרבטיבי בארץ ומאפשרת לקיים חופה כדת משה וישראל בטקס שהוא גם שוויוני. כלומר, יכולנו לכתוב בעצמנו את הכתובה ולהיות שותפים שווים בטקס הכתובה ובחופה עצמה. הרב בנדל אירח אותנו בביתו לשני מפגשים- הראשון להיכרות והשני ללימוד מהות החתונה ביהדות (בעקבות רצון שלנו). המפגשים היו נעימים, מחכימים ואף מרגשים. את המפגש השלישי שהיה בסמוך לאירוע קיימנו בזום (לבקשתינו) והוא דאג להסביר לנו לפרטי פרטים מה הולך להיות באירוע עצמו. בחופה עצמה הרגשנו שנמצא אדם שמכיר אותנו ושאנחנו לא מהווים עבורו "עוד זוג". הרב בנדל ניהל את הטקס בצורה מרגשת ומכבדת, נתן לה את האופי שקיווינו לו ואנחנו ממליצים עליו בשמחה רבה!! ** אם אתם מסורתיים או חילונים ומרגישים לא בנוח עם רבנים אורתודוקסים, ממליצים לקרוא על התנועה הקונסרבטיבית. לנו זו היתה ממש התאמה טובה!
הצג עוד

batelina12   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
החוויה עם הרב אהוד היתה מדהימה, מהשיחה הראשונה ידענו שזה חיבור מושלם, בעזרתו הבנו איזה טקס אנחנו רוצים לחוות. אהוד היה נעים סופר מקצועי וקליל לאורך כל התהליך. חיפשנו רב שישלב שוויון ומסורת וקיבלנו בדיוק את מה שלו קיווינו, התהליך היה שיתופי ומשמעותי מאוד עבורנו, והטקס חופה היה מיוחד ומרגש בטירוף! קיבלנו המון תגובות חיוביות מכל האורחים על היחודיות של הטקס ועל אהוד ונהננו בחופה ובמעמד תחימת הכתובה, זה הפך את הערב מבחינתנו לבלתי נשכח. תודה רבה אהוד, ממליצים בחום!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אהוד מקסים, חיפשנו רב שיהיה בראש שלנו - היה חשוב לנו טקס דתי יהודי כהילכתו, עם רב שהוא רגיש, מכיל ומבין. הגענו לחופה שלו במיוחד גם לשמוע אותו וגם להיפגש לפני החתונה. אהוד מקסים! לא יכולנו לבחור טוב יותר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up