כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
די ג׳יי טל דואק

די ג׳יי טל דואק

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יאיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
אמלה אמלה ואמלהה, טל היה הדיג'י הכי מושלם שיוכלנו לבקש! את טל אנחנו ראינו לראשונה בקהל של 60 אלף איש ביום הסטודנט שהוא הקפיץ את כולם עד 3 בלילה ומשם (כמעט שנתיים לפני החתונה!!) ידענו שהוא יהיה הדיג'י שלנו!! מהרגע הראשון גילינו בן אדם זהב, מוכשר ברמות והכי חשוב- אוהב מה שהוא עושה! טל היה קשוב לכל מה שביקשנו וזרם עם הקהל תוך כדי, גם שהפלנו עליו בלתמים לשירים שלא זכרנו לציין לפני הוא ישר כמו מקצוען עשה הכל כדי להכניס כל מה שביקשנו! בקיצורר- דיג'יי מספר 1 !!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קודם כל ברגע שבעלי היקר בחר לשלוף טבעת הדבר שהיה בטוח זה שלוקחים את טל להיות לנו לדיג׳י!טל ליווה אותנו מהשנייה הראשונה לתוך פגישת היכרות ופגישה נוספת שנייה לפני החתונה עם סגירת דברים אחרונים וקצת ריקודים ותיקלוט של כניסה לעניינים!חוץ מזה שטל היה כל כך בסדר איתנו אל מול כל הדחיות במלחמה, הוא ליווה אותנו בצורה הכי מדהימה שיכולה להיות, היה זמין ב-100 אחוז ונתן לנו הרבה שקט🙏🏼בחתונה עצמה היה לנו כל כך כיף, הוא ידע לקרוא את הקהל, לקרוא אותנו.את שיר הסיום בחר לעשות לנו הפתעה ואכן קלע בול.טלטול אנחנו רוצים להודות לך על כל הכיף והאהבה שהכנסת איתך לתוך האירוע, תודה על הליווי, על ההכלה ועל התמיכה.אוהבים ברמות, בר ורז❤️
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל מתחיל מפגישה בבית של טל....ולוקח בדיוק 2 דקות להתאהב בו! אדם מקסים מצחיק מרגש ודיג׳יי מטורף! הבחירה הכי טובה שלנו לחתונה! הרים את האירוע בטירוף עד השעות הקטנות של הלילה! ענה על כל הדרישות שלנו, קרא את הרחבה וידע בדיוק איזה שיר לשים מתי. המלצה חמה חמה! רק תתקשרו אליו ותבינו לבד!
הצג עוד

hadas   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל דרך המצלה של חברה וישר היה קליק, טל ליווה אותנו מההתחלה עד הסוף עם יחס אישי וחם.הרים את הרחבה וידע לשים את השירים המדוייקים שמתאימים לנו ולאורחים שלנו.לא הפסיקו להחמיא לנו על המוזיקה המצויינת שהייתה בחתונה.בקיצור אל תתלבטו ותקחו אותו!
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק טל הקפיץ לנו את האירוע בכמה רמות.היינו חתונה קטנה של כ-150 אנשים שרובם מבוגרים ולמרות זאת הרחבה הייתה מלאה.הצעירים ואפילו המבוגרים התקרחנו.
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
טל דואק המדהים!!!עשה לנו את החתונה! הוא מקצוען, מרים בטירוף ועף איתנו באירוע.הוא קולט את הקהל ודואג שכל שיר ושיר יהיה פסגת הערב וככה יוצא שכולם ברחבה באוויר וכל רגע זה רגע שיא!בפגישת מוזיקה שעשינו הוא הסביר לנו במפורט על כל החלקים המוזיקליים של האירוע והכניס את המוזיקה שאנחנו אוהבים בנגיעות גאוניות טל הוא הדי-ג׳יי הראשון והיחיד!! שראינו כי כבר בפגישת היכרות היה לנו ברור שמדובר במקצוען והוא הבחירה המושלמת!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל דרך המלצה מחברים, מהמפגש הראשון ועד הסוף הוא היה קשוב ונחמד ועזר לנו להבין מה הכיוון שאנחנו רוצים מבחינת המוזיקה ושירי הכניסה שערך במיוחד בשבילנו כדי שיתאימו למה שרצינו.באירוע עצמו היה מטורף, כולם התלהבו וקבלנו המון מחמאות על המוזיקה והדיגיי!
הצג עוד

סשה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז נתחיל מההתחלה!לטל הגעתי דרך המלצה של חברה טובה וידעתי מראש שההמלצה שלה שווה זהב!מהשיחה הראשונה בווטסאפ עם טל, היה ברור שהוא ה-דיג'י ואחרי הפגישה שלנו פשוט לא נותר לנו שום ספק שאנחנו בוחרים רק בו!התרשמנו עד כמה טל קורא את הזוגות באופן מידי וישר טופס את הטיפוסים שאתם וביחד עם זה- את סגנון המוזיקה וזה פשוט אדיר! אין ספק שהוא חי את עבודת חייו ומשקיע בה את כל הנשמה והרבה מעבר!הוא תמיד היה שם איתנו כל כולו בתהליך בחירת המוזיקה לחתונה, תמיד זמין, קשוב, מלא מרץ ואכפתיות כדי לדייק כמה שיותר את המוזיקה והאווירה כדי שתתאים לנו בדיוק! בחרנו יחד סגנונות ואת השירים הספציפיים שרצינו (וכמובן גם הדברים שלא רצינו).לקראת החתונה קיבלנו מטל פלייליסטים לזמנים שונים באירוע (כמו קבלת פנים, ריקודים וכו') ונעזרנו בהם רבות להרכבת פלייליסט משותף עבור החתונה! הפלייליסטים שקיבלנו היו מעולים ועזרו לנו המון בבחירת השירים לאירוע, התהליך הזה היה נוח ונהננו מכל רגע! בפגישה שלפני החתונה טל ניגן לנו דוגמאות למוזיקה לחתונה והיה כל כך כיף שפשוט לא רצינו ללכת 😊, אין דברים כאלה!!!!!!!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף: טל היה הדיג'יי הראשון והאחרון שנפגשנו איתו. כבר מהפגישה הראשונה היה ברור לנו שהוא יהיה מי שינגן לנו בחתונה. נפגשנו עם טל אצלו בדירה והאווירה הייתה מעולה מהרגע הראשון! מעבר למקצועיות של טל שהייתה מורגשת מהרגע הראשון, הרגשנו שאספנו עוד חבר לדרך
הצג עוד

inbarpe94   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה עם טל בה הסברנו לו בדיוק את הציפיות שלנו, הטעם שלנו במוזיקה ומה שאנחנו רוצים שיהיה בחתונה, טל היה קשוב וסבלני ורשם את כל ההערות שלנו. בחתונה עצמה היה בדיוק מה שרצינו כל השירים שבחרנו וגם כל מה שלא רצינו שיהיה באמת לא היה! טל היה קשוב גם לקהל ושם לב לכל הפרטים הקטנים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up