כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלכסנדרה הכנרת | Alexandra Violinist

אלכסנדרה הכנרת | Alexandra Violinist

נגנים לאירועים
כתובת:ישראל
טלפון:0526013013
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה יאחנס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
במילה אחת ווואווו! אז התחתנו ביום חמישי באחרון ב23.3.23 את אלכסנדרה בעלי פגש באירוע של חבר שלו ומאז ידע שלא משנה מה אצלנו באירוע היא תהיה בכל מצב! מהרגע הראשון שסגרנו את התאריך הבנו מול איזה אנשים אנחנו נמצאים בקשר- אנשים מדהימים! במיוחד כשכל הקשר הוא דרך בעלה אבי- אדם מדהים בפני עצמו! לא מתחרטים לרגע שלקחנו אותה! אלכסנדרה הייתה איתנו מרגע תחילת החופה ועד סוף האירוע כמעט… פשוט הרימה את האירוע ועשתה אותו לרמה אחת מעל הכל! האורחים פשוט התהפטו ממנה איך חברה שלי כתבה לי ״שמתי אוכל על המפית מרוב ששקעתי בלהסתכל על הכנרית״ - חחחח.לנו נשאר להגיד המון המון תודה לאלכסנדרה ולבעלה אבי! אתם אנשים מדהימים ותמשיכו לעשות ולשמח זוגות כמו שאתם רק יודעים!אוהבים המון אלינה ואביאל ❤️23.3.23
הצג עוד

Lera   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
במילה אחת. וואו!אין אחד שלא החמיאה והתלהב ממנה!!הוסיפה ברמה מטורפת.!!ידענו עוד לפני ההצעה שהיא תהיה בחתונהואפשר להגיד במילה אחת שלא התחרטנו לדקה!!מקפיצה, מרגשת, משגעת .
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלכסנדרה מהממת! מקצועית, לא משתלטת על המוזיקה עם אנרגיות טובות הכי מומלצת שיש
הצג עוד

Jenia412   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חשבנו הרבה מה יכול להוסיף טאצ' קטן לחתונה.. ואז שמענו על אלכסנדרה הכנרת. אז נתחיל שכל התהליך הלפני היה מדהים קשוב ובדיוק מה שרצינו. היא מתלווה לדיג'י ומעצימה בנקודות המטורפות של המסיבה. מה שלא ידענו כי היינו בחדר התארגנות בזמו האוכל, הוא שהיא נגנה לאורך כל האוכל והפכה את החתונה שלנו לדבר בלתי נשכח, אבל מה שהיא עשתה במהלך המסיבה והריקודים לקח את זה למקום שאי אפשר לתאר. זה היה מדהים כיף. השילוב המושלם לדיג'י. לא שופוני מדי ולא מצועצע. פשוט בלתי נשכח. אלכסנדרה,את מוכשרת בטירוף! תודה רבה על הכל.
הצג עוד

דן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לתאר את אלכסנדרה זה כמו לתאר את בריאת העולם… מדהים ולא נתפס. כמות הכישרון שיש לבחורה הזו זה משהו שלא נתקלתי בו. אמנית בסדר גודל בינלאומי ברמה הכי גבוהה שיש. אין אדם אחד באירוע שלי שלא שאל, החמיא, פירגן והתמוגג מהשואו המטורף שהיא עשתה לי שם. את אלכסנדרה ראיתי לראשונה בחתונה של חבר… עוד לפני שהייתי בזוגיות, וכבר אז ידעתי ואמרתי ״התופעת טבע הזו תיהיה בחתונה שלי, יהיה מתי שזה יהיה״ וכך היה. את אלכסנדרה סגרתי עוד לפני שסגרתי תאריך לחתונה… לפי הלוז שלה, בתאריכים שאמרה לי שפנויה סגרתי מול האולם תאריך. וזו הייתה הבחירה הכי מבורכת שעשיתי. אין מילים לתאר כמה היא שידרגה והעיפה את האירוע שלי לרמות הכי גבוהות שיש. רמת המקצוענות שלה זה משהו שלא ראיתי עוד. ומעבר לכך, היא אדם מדהים, כל כך חייכנית ונחמדה, אי אפשר שלא להתאהב בה!! חשוב לא פחות להגיד שמי שמנהל אותה ומולו מתנהלים זה בעלה המדהים אבי, כל מילה שאגיד לא תתאר את האיש הזה… לא פגשתי הרבה אנשים כמותו בחיי…. אחד האנשים המדהימים והמיוחדים שהכרתי, כל כך שירותי, סבלני, מקצועי עזר לי בכל דבר שהייתי צריך לחתונה מקטן וכד גדול ומכל הלב ועם כל הרצון שיש כדי שהחתונה שלי תיהיה לא פחות ממושלמת. אלכסנדרה ואבי הפכו ברגע מספקים לחברים שנכנסו לנו הכי עמוק ללב. אין אנשים כמותם. וכל תוצאה שתדמיינו, טובה ככל שתיהיה, תיהיו בטוחים שזה יהיה הרבה הרבה מעבר לכך. תעשו לעצמכם טובה, אל תחשבו, אל תתלבטו, כל עוד היא פנוייה תחטפו!!! שווה כל שקל והרבה מעבר לכך. ואו ואו ואו, אין מילים.
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלכסנדרה המהממת!! רצינו להגיד המון תודה על זה שהוספת לאירוע שלנו קסם, שידעת תמיד את הטיימינג המתאים לכל דבר והיית מדויקת בכל רגע רגע. כולם אמרו שהיית מדהימה והתלהבו מהכישרון! תודה מכל הלב ❤️🥰💕

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הבן זוג שלי החליט שאלכסנדרה תהיה בחתונה שלנו עוד בכלל לפני שהוא הציע לי נישואים 😅 ובאמת זאת הייתה החלטה מושלמת!! אלכסנדרה כזו מקצועית, צנועה, ונעימה. ליוותה את שיר החופה שלנו, את זמן הארוחה והריקודים. ריגשה אותנו והעיפה את הרחבה באוויר🥳 תודה על הכל אלכסנדרה- את מדהימה!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תאריך האירוע 23/5/22. עם אלכסנדרה סגרנו זמן קצר לאחר סגירת התאריך עם האולם, ממש מהספקים הראשונים. ידענו שנינו שלא משנה מה, עליה לא נוותר ומראש ידענו שאנחנו סוגרים עם נותני השירות הכי טובים בתחום. ואכן היה מושלם! הנגינה וההופעה שלה בחתונה שלנו עלו על כל מה שדמיינו! אלכסנדרה שידרגה לנו את האירוע והפכה אותו להיות יוקרתי כמו שחלמנו. החל מקבלת הפנים המרשימה והאלגנטית ועד לריקודים באולם - העיניים היו מהופנטות אליה. חשוב לציין שלא רק הנגינה שלה מושלמת, היא בעצמה כל כך יפה וקסומה והנוכחות שלה עם הנגינה עוצרת נשימה. האירוע שלנו ללא ספק לא היה אותו הדבר בלעדיה והיא ממש הגשימה לנו את מה שרצינו להעביר באירוע. בנוסף לכל הטוב הזה, חייבת להגיד שהשירות המדהים הזה התחיל עוד מלפני האירוע. בפועל התקשורת שלנו לא הייתה מולה, אלא מול אבי, בעלה, שתמיד תמיד היה זמין בכל רגע והיו לנו כמה שיחות עד החתונה. עוד משיחת הטלפון הראשונה איתו הבנתי שבאמת מדובר בסגנון אחר של נותני שירות ואי אפשר לפספס את זה. תקשורת, זמינות ושירות אדיב זה לא פחות חשוב ממקצועיות וכשיש את שניהם זה באמת מושלם. באמת שכל כך נהנינו שסגרנו איתכם מבחינת הכל! אנחנו מודים לשניכם מכל הלב על שלקחתם חלק מאוד מאוד מאוד חשוב ביום הכי מיוחד שלנו וגרמתם לו בקסם שלכם להיות מושלם! אני כל כך ממליצה לכל מי שרוצה אווירה קסומה, חגיגית ויוקרתית באירוע שלו.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עקבתי המון זמן באינסטגרם אחרי אלכסנדרה ואמרתי שאין מצב שאני לא סוגרת אותה לחתונה שלנו. דיברתי עם אבי האלוף והייתה כימיה מדהימה, היה חשוב לנו לסגור עם ספקים איכותיים, מקצועיים ואנושיים. אין ספק שאלכסנדרה הכנרת הייתה הבחירה הכי טובה שלנו! כל האורחים שלנו לא הפסיקו לפרגן ולהרים לאלכסנדרה על מה שהיא עשתה לנו, פירקה לנו את הרחבה! אם אתם מחפשים חתונה ברמה זה רק אלכסנדרה!!!
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אלופה ברמות!!! שידרגה את החתונה שלנו מאוד! כל האורחים לא הפסיקו לדבר עליה ולהחמיא לה! ידעה להשתלב עם הדיגיי בצורה מדויקת והיה נעים לשמוע אותה בכל עת. לא תצטערו עליה! שווה כל שקל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up