כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קנטה אירועים -  KANTA EVENTS

קנטה אירועים - KANTA EVENTS

מקומות לאירועים קטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ביטלנו את חתונת החורף שלנו וחיפשנו מקום לאירוע פתוח בתקופת הקורונה שיכיל סביב ה100 אנשים (לפי ההנחיות) הקנטה זה המקום המושלם לאירועים קטנים במקום פתוח, יחס וזמינות מעולים מזמיר מנהל האירוע, האוכל היה מעולה - אנשים עפו על האוכל והיה פשוט מעולה !! מומלץ בחום
הצג עוד

שי ושני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לקנטה אחרי חיפושים רבים. נמאסנו מאולמות אירועים סטנדרטיים ורצינו מקום מגניב, קליל ותל אביבי להתחתן בו באירוע קטן (יחסית) ואינטימי. עם זאת היה חשוב לנו לקבל יחס אישי ומקצועי, אוכל מעולה, אלכוהול איכותי וקישור לספקים מקצועיים וכל זה במחיר שפוי. קיבלנו מעל ומעבר למה שציפינו. תמיד באו לקראתנו, קישרו אותנו לספקים מעולים, עזרו לנו בכל החלטה או בעיה לאורך הדרך. ביפ האירוע עצמו לא דאגנו לכלום כי ידענו שאנחנו בידיים טובות וזה באמת נכון! קיבלנו פידבקים חיוביים מכל האורחים על כל ההתנהלות של הקנטה וכמובן ששיבכו את האוכל הטעים שהוגש.
הצג עוד

טלטול ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
המלצה חמה חמה על חתונה בקנטה! מקום מושלם למי שמחפש חתונה תל-אביבית במיקום הכי מרכזי! התחתנו שם לפני שבועיים והיה לנו אירוע מהאגדות♥ צוות מלצרים וברמנים אדיבים ומקצועיים, אוכל מ ע ו ל ה, ומעל הכל עומדים המנהלים ובראשם טל, מנהלת האירועים של המקום. החיבור איתה היה מיידי. בחורה סופר מקצועית, תמיד זמינה, תחפש פתרון לכל בעיה עוד לפני שהיא עלתה. לאורך כל הדרך היתה לי תחושת ביטחון שעשינו את ההחלטה הטובה ביותר.
הצג עוד

מורן ויואב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הקנטה הוא המקום למי שמחפש חתונה קצת אחרת אבל לא מתפשר על איכות. מקום שמשלב את האורבניות של מרכז העיר עם אווירה כפרית, וויבים קלילים עם חגיגיות של אירוע, רחבה אדירה למסיבה מרימה, אוכל ואלכוהול ברמה גבוה, שירות שאין כמותו והכי הכי חשוב האנשים שמאחורי כל זה! על הכל ניצחו בגאון שניים שצריך להוריד בפניהם את הכובע. לאורך כל הדרך הייתה תחושה שיש על מי לסמוך ואין שום סיבה לדאגה. ואכן כך קרה- הם דאגו לנו לאורך כל האירוע עם חיוך סבלנות והקשבה כאילו שהיו אחד מהחברים הטובים, נענו לכל בקשה של האורחים גם אם לא הייתה טריוואלית ופשוט דאגו שניהיה אורחים בחתונה של עצמנו. אז טל וזמיר- תודה, עשיתם בשבילנו, זה הרגיש מהלב וזה עושה את כל ההבדל. לכל שאר אנשי הקנטה, תודה על אירוע מהסרטים. לא יכולנו לבחור יותר טוב, באמת.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
האירוע היה מנוהל בצורה מקצועית וטובה, טל וזמיר היו מדהימים, דאגו להכל וכל הזמן פירפרו. המקום היה מעוצב מדהים, האוכל היה מאד טעים והאלכוהול איכותי. קיבלנו אווירה קלילה ונינוחה - בדיוק כמו שרצינו. בהתחלה דאגנו שבגלל שזה בר/מסעדה, יהיה קשה לעמוד בכמות האוכל והמנות, טל וזמיר הרגיעו אותנו והיה אוכל בדיוק במידה. האורחים היו מרוצים וגם אנחנו, מומלץ בחום :)
הצג עוד

קובי ותהל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
המוקם המושלם לחתונה ולאירועים בכלל. הצוות המנהל היה אדיב מהרגע הראשון. המקום אותנטי והאוכל טעים מאד. האורחים נהנו מחוויה אינטימית ואורבנית מאין כמותה. הייתה לנו חתונה מושלמת בזכות הצוות המדהים שנתן את כל כולו לאירוע שלנו, ולדרור וזמיר שנענו לכל בקשה שלנו. הבר היה מדהים וזמין ומגוון, והאוכל היה מגוון וזמין לאורך כל האירוע. לא יכולנו לדמיין מקום מושלם יותר. קובי ותהל
הצג עוד

טוהר ועודדי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
****אין דברים כמו הקנטה**** לא ידענו ממש מה אנחנו מחפשים. אבל ידענו שאנחנו צריכים להרגיש שהחתונה שלנו תהיה "אנחנו". היה ברור שצריך שיהיה אוכל מעולה, אלכהול טוב ואווירה מיוחדת. זכינו לכלכך הרבה יותר מזה כשגילינו גם את האנשים *המדהימים* שמרימים את המקום הזה... היה לנו יום מושלם. לא דאגנו לכלום. כולם כלכך איכפתיים, מרימים, פרפקציוניסטים שפשוט אין מה לדאוג...ואנחנו עדיין מקבלים מחמאות על כמה שהכל היה נהדר. מהמאווררים, (כן כן..!) דרך העיצוב והאוכל המטורף, הבר, האווירה והשירות המדהים שכוווולם נתנו שם! המנהלים מדהימים ממש ומי שדאגה שהכל יתקתק וליוותה אותנו בצורה מושלמת - טל היקרה. אין דברים כאלה. אי אפשר לבקש יותר. פשוט אלופים. ממליצים בחום. אין פה התלבטות.
הצג עוד

Hagari   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ואווווו!!!! "חתונה קסומה, מיוחדת, מגניבה וכייפית" זה רק חלק קטן מהתגובות שאנחנו מקבלים מהאורחים על החתונה. הבחירה שלנו בקטנה נבעה מתוך הרצון שלנו ליצור אירוע קטן אינטימי ומיוחד, אבל לא האמנו כמה מיוחד הוא יהיה. זה היה מדוייק לנו ככ כאילו הצוות של הקנטה הכיר אותנו מלפניי. היה מושלם, קסום וחלומי, בדיוק כמו שרצינו ואפילו קצת יותר, אוכל מדהים, שירות אדיב ומקצועי ומנהל אירוע תותח ואחראי!!!! כל מה שצריך כדי שהחתונה שלכם תהיה חתונת השנה (;
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום שונה, לא רישמי ובמיקום שיהיה נוח לנו ולאורחים שלנו - וככה והגענו אל הקנטה! הבחירה במקום הייתה מושלמת! המקום התאים בול לחלום חתונת הצהריים האורבנית הקלילה שדמיינו, והאורחים שלנו נהנו להגיע למקום מיוחד ולא סטנדרטי. משלב התכנון ועד האירוע העצמו, הצוות היה מדהים, קשוב ומקצועי. האוכל המדהים של השף ירון מלכה מוזכר עד היום (שנה אחרי!) בכל שיחה על החתונה שלנו. בקיצור - הכי מ-ו-מ-ל-ץ!!!
הצג עוד

דינור ונעה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כשהתחלנו לתכנן את החתונה כל המקומות נראו לנו אותנו דבר, עד שהגענו לקאנטה, מהרגע הראשון הבנו שזה המקום שאנחנו הולכים לקיים בו את האירוע שלנו, הקוליות, המיקום, המקום המהמם והמואר הזה, הצוות שאין מילים לתאר אותו. ולמזלנו האינסטינקטים הנכונים שלנו המשיכו לאורך כל תהליך ארגון החתונה, זכינו ליחס אישי, לאוזן קשבת, להמלצות מקצועיות, לזמינות ולדיאלוג פתוח עד הדקה האחרונה. האירוע היה כל מה שחלמנו עליו, האוכל היה פשוט מעולה ולא מפסיק לגרוף מחמאות, הקוקטלים והאלכוהול ברמה הכי גבוהה שיש, הצוות של המלצרים והברמנים ששימחו והרימו ונתנו שירות מדהים, ועל הכול ניצח המנהל אירוע האחד והיחיד ואלוף העולם- דרור לרר שלא יכלנו לדמיין מישהו יותר טוב ממנו שיארגן לנו את החתונה. לסיכום, אם אתם מחפשים מקום לחתונה שתיראה קצת אחרת,שתהיה זורמת וקולית במיקום הכי טוב שיש, לאיכות בלי פשרות, במחיר אטקרטיבי עם הצוות הכי מקצועי בעולם זה ה-מקום בשבילכם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up