כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג׳יי קובי דור (בן חיים)

דיג׳יי קובי דור (בן חיים)

תקליטנים
טלפון:0545949108
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי התחתנו בתאריך 13.12.23ואם יש לכם איזו שהיא התלבטות, אל תחשבו פעמיים- קובי בן חיים חד משמעית. בתור זוג שלא היה מוכן להתפשר על דיג׳יי, ואם גם אתם כאלה, לכו על זה בעיניים עצומות.נתחיל מזה שאין אחד שלא דיבר על הדיג׳יי המטורף שהיה לנו, האנרגיות שלו זאת פשוט הצגה שלמה. הוא נותן שואו מטורף ואווירה של מסיבה משהו שלא ראינו לפני כן בחתונות אחרות. ביקשנו סגנון מסוים של מוזיקה והוא קלע בול, ידע לקרוא את הקהל בצורה מושלמת! כל החברים שלנו מתכננים לסגור איתו בעתיד בחתונה שלהם, הוא פשוט לא מהעולם הזה, ממליצים על קובי שלנו במיליון אחוזים!!!
הצג עוד

barlevi90   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הדיג׳י הכי מושלם בעולם, מהפגישה עד האירוע עצמו ידעתי שאנחנו בידיים טובות, קולט את הרחבה בצורה משוגעת, אנשים לא זזו מהרחבה, סבלני, מקצועי, מוודא את הדברים גם כמה ימים לפני וגם באירוע עצמו. קשוב לכל הבקשות, מבטיחה לכם רואים בעיניים שלו כמה שהוא אוהב מוזיקה. זה חלק ממנו הוא חי את זה. וזאת הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות! התחתנו ב27.11.23, אחרי שנדחה לנו בגלל המלחמה. ושהחלטנו שאנחנו לא דוחים גם בפעם השנייה הוא היה שם בשביל לחזק אותנו ולעודד, התייעצתי איתו לא פעם ולא פעמיים אם בכלל כדאי לנו.. והוא תמיד בחיוך ואופטימיות הרים אותנו והיה שם בשבילנו קובי, חד משמעית אוהבים אותך, חד משמעית זאת לא הפעם האחרונה שניפגש, תודה רבה על הכל! בר ואיתי ♥️
הצג עוד

רוני בן שבת   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לקובי הגענו דרך המלצה של חבר שהיה באירוע שבו קובי היה הדיג׳יי - במשפט אחד הוא סיכם לנו את ההמלצה - ״הייתי אתמול באירוע חתונה הדיגיי שבר לנו את הרגליים״.יום אחרי קבענו פגישה עם קובי ומשם הכל היה מובטח לנו כבחירה הכי נכונה שיש!
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קובי היה הדיג'יי הראשון שנפגשנו איתו. הוא אירח אותנו באולפן שלו והלב שלי רעד כשהוא השמיע לנו את המוזיקה שלו.. לאחר מכן נפגשנו עם עוד שני דיג'ייס כיאה לזוג צעיר וחושש מכל עניין סגירת הספקים, אבל זה היה לשנינו פשוט ברור שזה חייב להיות קובי!גם בהמשך בתיאום ציפיות קובי היה הכי קשוב לבקשות שלנו, ואפילו ערך לבקשתי את שיר הסלואו שלנו כדי שיתאים לאורך הריקוד שעשינו.היה פשוט ערב בלתי נשכח! האורחים מאוד נהנו ומכוללללם אנחנו ממשיכים לקבל תשבוחות על קובי, על המוזיקה שהייתה, על האנרגיות שהוא מביא איתו שאין דברים כאלה.קובי תודה רבה על הכל! מחכה שניפגש באירועים הבאים!!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קובי האלוף הזה פשוט מקצועי ומדויק!מהפגישה הראשונה הרגישו את האנרגיות באוויר וידענו שבחרנו הכי טוב שיש.היה קשוב לנו וידע להרים את הקבל ולקרוא מה ירים כל הזמן.אין אחד שלא עף עליו באירוע !! מעבר לזה שהוא דיג׳יי תותח הוא בן אדם מהמם וכיפי והיה נעים לכל אורך הדרך.
הצג עוד

יפית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לקובי דרך המלצה מחבר וברגע שנכנסנו ידענו שזו הבחירה, בן אדם שחי ונושם מוזיקה ורואים מכל תנועה שלו כמה הוא נהנה מהעשייה !! אחרי האירוע אנשים לא הפסיקו לשאול מי זה היה, פשוט כוכב הערב !!! אליפות ומקצועיות שלא רואים כל יום 🌟🌟🌟אין ספק שזו הבחירה הכי נכונה שעשינו באירוע הזה !!!!! ואם לא הבנתם - מומלץ !!!!!!!!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
קובי הוא חד משמעית בחור תותח שיודע את העבודה!!!היה כיף לעבוד איתו במהלך כל הדרך הקשיב לנו ועזר בכך דברהרים את הרחבה ואותנו באויר!!!!

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
היי, קוראים לנו ליטל ורועי פלד ואנחנו התחתנו בתאריך 08.06.23את קובי המלך הכרנו בפעם הראשונה בחתונה של גיסתי ב2021 וידעתי שלא משנה מה קורה, הוא הולך להיות גם אצלנו. מיד אחרי האירוסים, הטלפון הראשון היה לקובי לוודא שהוא זמין בתאריך שלנו. עם קובי נפגשנו שניה לפני החתונה לתיאום מוזיקלי והמקצועיות שלו שברה שיאים. הוא ידע לקלוע בול לטעם ולחלומות שלנו. קובי הוא פשוט ואוווו אחד גדול!!!!!!!!! הוא לא הפסיק לחייך ולהמות מהעבודה שלו ו האירוע עצמו, קובי סבלני, איש נעים הליכות, נתן תחושה בטוחה שהכל הולך להיות מושלם (ובאמת ככה היה!) ופשוט כיף ונוח היה לפנות אליו בכל שאלה (גם בשעות הממש קטנות של הלילה) אחרי החתונה, אין אחד שלא החמיא שלא יכלתי לבחור טוב יותר ממנו. תודה לאל עלייך קובי בן חיים!!!!! הלוואי ונמשיך להיפגש רק בשמחות❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את קובי אי מכירה משנת 2017 שהוא היה דיג׳י בחתונה של אחותי הגדולה! ומאז אמרתי לו במילים כלכך בטוחות- ״אתה תיהיה הדיג׳י בחתונה שלי!!״ והיום שנת 2023 לאחר 7 שנים ולאחר שהיית בחתונות של כל האחים שלי ועוד בני דודים, אתה אצלי ואווווו איזה מטורף היה!! לא היה לי רגע של ספק שלא יהיה משוגע! לגמרי הפכת למשפחה!!! אוהבים אותך❤️
הצג עוד

מיתר   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
וואוו אין מילים מהרגע הראשון שנכנסנו אליו לאולפן ראינו שזה בן אדם שאפשר לסמוך עליו שירים לנו את האירוע הכי גבוהה שאפשר , בן אדם מקצועי שעושה אווירה טובה ושאוהב את העבודה שלו !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up