כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידו צלמים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Natalie   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
וואווסגרנו את גוגי מעידו צלמיםאין צלם מוכשר ומקצועי כזה איזה אנרגיות טובות!!מהשיחה הראשונה ישר התחברנו! הרגשנו הכי בנוח. האווירה של יום החתונה הייתי מטורפת בזכות גוגי ועם אפס לחץ. קיבלנו רק כמה מהתמונות וכבר אין לנו מילים. כולם צריכים גוגי איתם ביום החתונה!! צלם החלומות שלנו!
הצג עוד

קובי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
עידודווווווו המלךךךךך👑👑קמנו מפורקים אבל מאושרים,והיינו חייבים לכתוב לך איש יקר ומוכשר שלנו.אתה פשוט א ל ו ף !!!!!אין דברים כמוך.אחרי דחייה של החתונה סוף סוף זה קרה. ובכל הזמן הזה נכנסת לנו ללב והפכת למשפחה.תודה רבה לך על המקצועיות, הקלילות, הרוגע והביטחון שהשרת לנו, הפאן, אתה פשוט צלם מספר אחת והבחירה הכי טובה ובטוחה שלנו!כל תמונה ששחררת היא ווואוו ונראית כאילו נלקחה ממגזין 😍 לא מזהים את עצמנו בכלל.תודה על המזכרות לכל החיים.תודה על כל הדרך,אוהבים אותך מאוד ❤️ לורה וקובי
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז מאיפה נתחיל??נתחיל בזה שעידו צלמים זה הבחירה המושלמת שלעולם לא תצטערו עליה. נשמע כמו עוד סתם ביקורת חיובית ופרגון, אבל לא. זה אמיתי. אין צלמים כאלה ! צלמים שיעשו הכל בשבילך ביום המאושר שלכם, ידעו בדיוק איך להדריך אתכם, לכוון אתכם שתצאו הכי מושלם שיש, אלו שידעו להכווין אתכם שתצא התמונה המושלמת ביותר אבל בצורה הכי טבעית, לא מתאמצת שיש. הם ירימו לכם ברחבה, ירקדו איתכם ותוך כדי יתפסו את התמונות והרגעים שלעולם לא תשכחו!ועוד המלצה למה לקחת את עידו צלמים? כי האורחים שלכם יהנו לרקוד איתם, יצחקו איתם ולא יאמינו שהם הצלמים שלכם.כמובן שהמקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, עמידה בזמנים (מאוד מאוד חשוב) ואנשים שפשוט כיף להיות איתם ולדבר איתם והם יעשו הכל כדי שתצאו מרוצים.הצלם שלנו בפועל היה גוגי ואין אנשים כמוהו!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הספק שעשה לנו את החתונה ! לקח לי הרבה זמן לבחור צלם כי ידעתי בדיוק את הסגנון שאני רוצה אבל גם רציתי מחיר שפוי ובן אדם עם אנרגיות כמו שלנו שיגרום לנו להיות הכי טבעיים מול המצלמה. סגרנו את גוגי מעידו צלמים וזו הייתה הבחירה הכי טובה בעולם! בתור זוג ששונא להצטלם הוא גרם לנו להרגיש הכי בנוח בעולם ופשוט נהנינו מכל דקה ודקה. הרגשנו שהוא עוד חבר פשוט שנהנה איתנו, והאורחים פשוט עפו על האנרגיות שלו ! גוגי גרם לי להרגיש הכי בנוח ופשוט להנות ולחוות את הרגע. כשקיבלנו את התמונות הבנו שאכן מדובר באומן גאון! מומלץ מאוד מאוד !
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שפגשנו את עידו בחתונה של חברים, לא היה לנו בכלל ספק שהוא יהיה הצלם שלנו!מהרגע שעידו הגיע הרגשנו את האווירה הקלילה והטובה שהוא הביא איתו. בתור אנשים שלא תכננו בכלל לעשות צילומים, עידו פשוט בחר מקום ספונטני, והפך את הצילומים האלו לחוויה הכי קלילה וכייפית שהייתה לנו! כל תמונה יצאה יותר מושלמת מהשניה שקשה לבחור מהגלריה אפילו מה להעלות לכאן.הבחירה בעידו נתנה לנו את הזכרונות הכי מושלמים ומושקעים שיש לנו מהיום שלנו. עם סטייל מושלם, אווירה מושלמת, זרימה וקלילות למהלך כל היום זו חד משמעית הבחירה הכי טובה שעשינו!
הצג עוד

Tzah   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לעידו הגעתי אחרי חיפושים רבים, דרך האינסטגרם. איך שראיתי את העמוד שלו ידעתי שהוא הצלם שאני רוצה באירוע שלי ובלי ספק זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי! עידו הגיע באווירה כל כך טובה, מקצועית ונעימה, הרגשנו כאילו הוא חבר שלנו ושבאמת אכפת לו שהיום שלנו יהיה כיף ומוצלח! מעבר לזה, עידו היה סופר מקצועי- שם לב לכל פרט הכי קטן כדי שהתמונות יצאו לא פחות ממושלמות, ווידא שהצטלמנו עם כל האנשים שהיה לנו חשוב, לא פספס אף אחד!והתמונות שהגיעו אחרי פחות מחודש מהאירוע, הגיעו מושלמות! כל האירוע צולם, לא החסירו אף רגע ורואים שהגיעו לעבוד ולתת מעצמם!תודה רבה, מעריכים ואוהבים מאוד!!❤❤
הצג עוד

אנסטסיה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי את עידו מהלצה של חברה שלי , ואני לא יכולה לתאר לעצמי את האירוע בלי עידו!היחס העוטף, העבודה המטריפה!!החיבור המיידי!!ללא ספק הבחירה הכי נכונה שלי לחתונה!!!כל תמונה יותר יפה מהשנייה!!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
חבר קרוב (וצלם בעצמו) המליץ לנו על עידו והצוות המטורף שלו, וללא ספק זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שלקחנו ביום שלנו💙 מהרגע הראשון- עם אווירה מהממת, אנרגיות שיא לצד הרגעה בלתי פוסקת עם כל הלחץ שחווינו, צחוקים וכמובן בחירת לוקיישנים מושלמים לצילום, עזרו לנו להעביר את היום על הצד הטוב ביותר! והתוצרים מה איתם???? שלמות וכישרון!!תמונות מעלפות, עריכת וידיאו משוגעת ומענה על כל מה שביקשנו!! (אבל ברמה מוגזמת- גם שחזרתי עם בקשות שנה אחרי!😅) בקיצור אין על עידו והצוות שלו, עושה הכל מהלב והנשמה ורואים את זה שפוגשים אותו, בדיוק כמו שרואים כשמקבלים את הקליפים והתמונות😍😍😍 אוהבים וממליצים בלי לחשוב פעמיים!!🙏💗🥰
הצג עוד

Emily   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את עידו פגשנו שנייה לפני שסגרנו עם צלם אחר, קיבלתי המלצה והחלטנו לעשות בדיקה אחרונה לפני חתימת החוזה. ישר קיבלתי אנרגיות מדהימות וקליק מטורף בשיחת הטלפון הראשונה, וקבענו פגישה. מהרגע הראשון עידו נכנס לנו לתוך הראש והצליח לתאר במילים את הויז'ן שחלמנו עליו כשדמיינו את החתונה. עידו הביא איתו רעיונות חדשים וכלכך הרבה תשוקה למקצוע שלו, פשוט ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש! כל רגע בתהליך היה במקצועיות אינסופית, מסודר, מאורגן, נותן תחושה בטוחה ושלמה לקראת היום הגדול. ביום החתונה עידו הגיע עם דביר צלם הוידאו שצמוד אליו, שניהם ביחד פצצת אנרגיה שהגיעו לעשות אווירה ולהוציא את התוצרים הכי מדהימים שראיתי מימיי. מראש הכנו לוקיישנים ותוכנית, וביום החתונה עידו אמר לי: "סמכי עליי, יש לי רעיון למקום מושלם לצילומי החוץ". כמובן שסמכנו עליו בעיניים עצומות והיה מדהים. עידו והצוות שלו פשוט מוכשרים וכל מילה נוספת מיותרת, עובדים ביעילות, זריזות, במהלך החתונה לא הרגשנו אותם לרגע ועכשיו יש לנו את הזכרונות והתמונות הכי מרגשים ומדהימים שיכולתי לבקש. ממליצה מכל הלב על עידו והצוות שלו!
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הטלפון הראשון בתכנוני החתונה היה כמובן, לעידו! אחרי שטעמנו מהאנרגיות וראינו את הכישרון, היה לנו ברור שאנחנו רוצים את עידו ואת הצוות התותח שלו גם ביום שלנו!!! עידו, קובי והצוות הגיעו באנרגיות שיא, צחוקים וטונות של כישרון וסבלנות גם באוגוסט המיוזע שעברנו! לא היה לנו ספק, וכמובן שצדקנו כשקיבלנו (במהירות שיר) את התמונות והסרטונים מהיום שלנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up