כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בלונעים מאוד
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גלית   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
היינו בחתונה של חברים טובים שלנו וככה היכרנו את טל, לא היה לנו ספק שנבחר בטל גם בחתונה שלנו.הבחירה שלנו באטרקציה הייתה הפסלונים, וזה היה מושלם!!!האורחים התלהבו ועפו על זה.טל פינק אותנו ב2 מגנטים גדולים.

irena   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז טל היה פשוט מדהים!!!! הקפיץ את המסיבה שלנו בכמה רמות ואין ספק שנרשמה התלהבות מטורפת 🎉 כבר כמה אנשים ביקשו את המספר שלו אחרי החתונה 😉
הצג עוד

Orian   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
האמת שחיפשתי להפתיע את החתן שלי בזמן הריקודים.. והגעתי ממש במקרה לטל המדהים! בערך שבועיים בלבד לפני החתונה! זרקתי לו את הרעיון שאני רוצה להכניס דמות של פנדה מבלונים והוא זרם ותכנן הכל מאפס והתוצאה??? פשוט ווואוווו אין אחד שלא שאל מאיפההה הגיע הדבר המושלם הזה ומי האומן שיצר את הפנדה!! כמובן שהפוסט של הפנשה הרוקדת כמעט ויראלי מרוב שזה חזק!! תודה רבה על אטרקציה ייחודית שאף אחד לא יישכח! אוהבים המון!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ברק ואני התחתנו ב23/8/19 ובחרנו בטל להיות אחראי בלונים שלנו :) בשיחה עם טל הרגשתי פשוט שזה הוא ואיזה מזל שבחרתי בו!! לפני הכל, טל בן אדם מדהים, לאורך כל הדרך היה פשוט כיף לדבר איתו,לקבוע,לתכנן..ביום האירוע הוא הגיע(מוקדם יותר ממה שקבענו) ופשוט עשה שמח עד שהוציא את הבלונים וגם אז- כולם חשבו שהוא חלק מהח'ברה, רקד והרים את הרחבה!! הבלונים היו מהממים וכולם סוםר התלהבו..אנשים מחמיאים לנו על הבלונים בלי סוף אבל מה שהכי מדהים זה שהם מחמיאים לנו על טל!!! אם אתם רוצים איכות + שירות ברמות הכי גבוהות- קחו את טל!!הוא פשוט אלוף ומדהים!!!!
הצג עוד

morpni   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היו לנו התלבטויות קשות מה להביא לחתונה ואם בכלל. הגענו לטל אחרי שראינו אותו בחתונה של חברים. טל בן אדם מקסים וסבלני! אחד הספקים שלנו שהיה כל כך כייף להתנהל מולו לפני האירוע ובמהלכו. טל הפך לנו את הסלואו לקסום עם עשן ובועות סבון והמשיך להוסיף צבע ברחבה עם קרנבל בלונים. ואף נשאר להכין עוד בלונים למי שביקש. כל האורחים החמיאו על הבלונים המהממים ועל האדיבות והסבלנות שלו. כמובן שלא נהסס ונסגור איתו באירועים בעתיד
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הבנאדם שהפך את הרחבה משמחה מאוד לשמחה בטירוף!!! וואו היינו מופתעים ברמות מכמות הבלונים שהוא הכניס לרחבה, הצבעוניות והאווירה שהוא הכניס לרחבה! הם פשוט התמזגו לתוך הקהל ותוך שניות כולם היו מקושטים בבלונים מטורפים!! זה היה מקורי ומשהו שעוד לא יצא לנו לראות בחתונות- זה הרים את הרחבה בטירוף!! ממליצים בחום!!
הצג עוד

Ayala   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ברביעי האחרון בגבעה בברנר. לקראת החתונה סגרנו עם טל שיגיע עם כמות יפה של בלונים ויזרוק אותם לרחבה מיד לאחר המנה העיקרית ויישאר אח"כ לשעה שלמה של אומנות בלונים. טל הגיע, זרק מלא בלונים ונשאר להכין בלונים עד שנגמר האירוע! הרבה מעבר לשעה שהבטיח! אין ספק שהוא אחת הבחירות הטובות שלנו בחתונה, ויש לנו מיליון תמונות להוכיח את זה. מומלץ בחום!
הצג עוד

Aneta   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב מה אפשר להגיד על הספק הכי מושלם בעולם , טל פשוט עשה לנו את החתונה ❣ אנשים לא מפסיקים לדבר על האיש שהגיע והעיף על כולם מלא שמחה , וצבע ! ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו ❤❣❤
הצג עוד

osnat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בעלמה באבן יהודה לפני כשלושה שבועות, המחמאות ממשיכות לרוץ לגבי רוב הספקים שלקחנו אבל... אין ספק שהדובדבן שבקצפת היה מלך הבלונים!! טל הביא עימו המון אנרגיות טובות, שמחה וכמובן ב-ל-ו-נ-י-ם בשלל דמויות וצבעים. איזה כיף שבאת!
הצג עוד

Eliya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו. מה אני אגיד על טל ומתן? שהם הבחירה הכי טובה והכי נכונה שיכולנו לעשות. אני יודעת שזה נורא קלישאתי להגיד את זה, אבל אתם פשוט תהיו חייבים להאמין לי שאנחנו פשוט מתכוונים לכל מילה. תראו, אם מעניין אתכם רק המקצועיות, פשוט תכנסו לעמוד שלהם ״בלונעים מאוד - Balloons Boutique" בפייסבוק ואז באמת תראו כבר בעצמכם שאין להם אף מתחרה בשוק שיכול להצליח להגיע לרמה הזו. טירוף טירוף טירוף של עבודות!!! לא להאמין איזה כשרון! אבל מעבר לזה, ולדעתנו לא פחות חשוב, האנושיות והאכפתיות של טל ומתן עלו על כל דמיון. כל בקשה, הכי קטנה, הכי מופרעת.. אין שום דבר שהם לא שם להגשים ולשמח! האנרגיות המטורפות! טל ומתן לא באים רק לעבוד, הם באמת באים לשמח אתכם ואת האורחים שלכם יותר מכל אטרקציה אפשרית לאירוע וברמת איכות גבוהה מאד שלא היה לנו אורח אחד שלא ביקש ממני את הטלפון שלהם מיד אחרי האירוע. באמת שזו המלצה חמה חמה חמה בלב הכי שלם וגדול שיש!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up