כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מטבחי זיו

מטבחי זיו

נגרים
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mosxor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
לא מומלץ בכלל!!!ממש אכזבה!!!הבדל בגובה בין מגירה לארון!!הבדל גוון!!!שירות לקוחות לא משביע רצון שלי!!!לא אחזור אליהם שוב!!!נשלח מכתב מעו"ד לפני תביעה!!

danysilvy01   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
40 מתוך 100
אנו זוג הלקויים בשמיעה מכרמיאל ושרכשנו אצל מטבח זיו מטבח הכולל שיש, תנור בילד וקולט אדים ביוני 2021. ברצוננו להדגיש שאנו מאד מאוכזבים ממדיח כלים אינטגרלי שניתן לנו במתנה במבצע ממטבחי זיו !! המדיח כלים שקיבלנו הוא באיכות לא משהו כלל וכלל לא ברמה כמו מדיח כלים מתוצרת גרמני, או קוריאני או מאירופה. מדיח כלים זה מתוצרת LY VENT עם מגירות פנימי וסל לסכו"ם כל כך פשוטים ולא בנויים היטב ואיכות לא טובה כלל ומדיח זה כלל לא מוכר וכלל לא נמכר באף מקום וגם לא באתר אינטרנט. מאד הצטערנו על הסכמתנו על תוספת סכום כספי תמורת מתנה עלובה כזו של מדיח כלים והמחיר שלו כלל לא משתווה להוספת סכום אלא הרבה הרבה פחות מסכום הזה.. ככה לא רוכשים לקוחות מרוצים עם איכות ירודה כזו של מתנה זו !!!! אז הצעתינו לא לקבל שום מתנה ממטבחי זיו ועדיף לרכוש מוצרי חשמל באופן פרטי ולא דרך מטבחי זיו.
הצג עוד

פיליפ   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
היי.לא ממליץ מטבחים זיו.התקנה לא מקצועי. שרות לקוחות לא עונה על טלפונים. לא מרוצה

ronen.brill   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
40 מתוך 100
שלום רב, אין לי מילים לתאר את גודל האכזבה שלי משירות הלקוחות של מטבחי זיו - עיצוב מטבחים. השירות שאנחנו מקבלים משירות הלקוחות של מטבחי זיו מאז שהותקן המטבח שלנו ביום שישי 10.2.2017 הוא לא פחות ממחפיר. ראשית, המטבח יוצר לא בהתאם לתוכנית וכתוצאה מכך נדרש היה לקצר את המגירה מתחת לכיור. עד כה לא הותקנה חזית חדשה למגירה. מעבר לכך הבעיה הכואבת ביותר היא היחס שאותו מפגין שירות הלקוחות. לאחר הביקור השני של המתקין, בו הוא עבד על המטבח שינה אותו בהתאם לתוכנית, הבחנו בשבר קטן בפינה של חזית אחת המגירות וכן בפגם במדף של היחידה הפתוחה שהיה ארוז ועדיין ממתין להתקנה. פנינו לשירות הלקוחות כדי לבקש חזית מתוקנת ונתקלנו בסירוב מוחלט בטענה שחתמנו על המטבח בעת קבלתו. לטענת שירות הלקוחות המתקין עבר איתנו על כל המטבח לאחר סיום ההתקנה הראשונה ויש בידה תמונות של המטבח בשלמותו. הסברנו מספר פעמים לנציגה שלא עברנו על המטבח מכיוון שהעבודה ביום ההתקנה לא הסתיימה והמתקין הסביר שהוא עוד ישוב בשלב מאוחר יותר כדי לבצע תיקון ולכן מוקדם לעבור על הפרטים. יש לציין שההתקנה התבצעה ביום שישי ונמשכה עד לשעה מאוחרת ולכן לא ראינו לנכון לעכב אותו במקום. בנוסף, נציגת שירות הלקוחות לא הסכימה לחלוק איתנו את התמונות שלטענתה מצביעות על שלמות החזיתות באמתלה שזהו מידע פנימי. חשוב לציין שוב שהמתקין ביקר ותיקן את המטבח במועד מאוחר יותר ואין לנו אפשרות לדעת אם השבר נוצר בעת ההתקנה המקורית או בעת התיקון. למרות פניות חוזרות ונשנות אל נציגת שירות הלקוחות, היא סירבה לתת לנו לשוחח עם המנהלת שלה או עם גורם אחר. לגבי הפגם במדף, אותו גילינו במועד מאוחר יותר משום שהוא נותר ארוז ולא נפתח בעת ההתקנה או התיקון, הוא אמור להיות מותקן באותו מועד כמו הדלפק. כשהצגנו לנציגת השירות את המידע הזה היא שוב הסבירה לנו שעל המטבח חתמנו בעת ההתקנה. פנינו למנהל הסניף בחיפה שהקשיב לנו, צידד בעמדתנו והבטיח לעזור. אך יומיים לאחר מכן הובהר לנו שוב על ידי אותה נציגה שאין למנהל הסניף סמכות לעזור לנו ושהחלטה היא של שירות הלקוחות בלבד. בעצם היא טירפדה את ההסכמה שהגענו אליה עם מנהל הסניף בחיפה ואת האפשרות להגיע לסיום הסאגה בצורה מכובדת ונאותה לשביעות רצוננו. הבחירה של שירות הלקוחות של מטבחי זיו ללכת איתנו ראש בראש במקום לפתור את הבעיות בעלות כספית נמוכה ביותר ועם רמת שירות גבוהה וכבוד ללקוח מתסכלת אותנו. אנחנו לכודים ברשתה של נציגת "שירות הלקוחות" ומרגישים שאין אף אחד בחברה שיכול לעזור לנו, לגשר, שלא לדבר על לקדם ולפתור את הנושאים שהעלנו בפניה. אם זהו היחס שהם נותנים ללקוחות בתהליך ההתקנה מה יהיה אם ניתקל בבעיות בעתיד? בעבר כשקראתי פוסטים בפייסבוק נגד חברות כמו מטבחי זיו אמרתי לעצמי וואללה, בטח סתם נודניקים שחושבים שמגיע להם הכל ומתלוננים על כלום. היום איני יכול שלא לזדהות איתם. לקוח מאוכזב
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up