כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יהונתן בית לצילום

יהונתן בית לצילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542339773
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Achinoam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי שאחותי התחתנה ורני היקר היה הצלם שלה- היה ברור לנו שאנחנו בחורים בו לצלם את האירוע שלנו. רני היה אדיב ומקסים מהשיחה הראשונה, הסביר הכל בסבלנות והיה הוגן בהצעות שלו לאורך כל הדרך (הייתה לנו התלבטות אם לקחת וידאו לכל הערב, והוא מאוד פרגן על כל החלטה שלנו וכיבד). מעבר לזה שהתמונות שלו מלאות באור ותחושה של קסם, רני הוא איש נהדר שפשוט צריך אותו ביום שלכם! כל כך רגיש לכל דבר, מצחיק וגורם להרגיש הכי נוח בעולם. נוכח נפקד בצורה שגורמת להרגיש בנעימים עם העובדה שכל היום סובב סביבכם. גם הצוות שלו שהצטרף אחכ באולם היה מקסים, ובאמת שהכי היה לנו חשוב לא להרגיש אותם אבל לדעת שהם עושים עבודה טובה. ולא ויכולנו לבקש צוות יותר טוב למשימה! ממליצים בחום!
הצג עוד

Nurit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היתה עם רני אוירה נעימה וכיפית, אלוף ממש !

Shirli   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את רני הכרתי כשליוויתי את חברה שלי ביום חתונתה :) רני היה קליל, נעים וכיפי במשך כל היום! כך גם היה בחתונתנו, והתוצאה - תמונות מהממות!!! התמונות הגיעו במהירות, והאלבום ריגש ברמות!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות יהונתן בית לצילום, מהרגע שנפגשנו בפגישת ההכרות, נעמת לנו מאד והסברת לנו את כל מה שהיינו צריכים לדעת. ראינו תמונות שצילמת בפייסבוק ותמיד חלמנו שיצאו לנו גם תמונות מושלמות כאלו! כשהגיע היום שלנו, תמיד ידעתם להצחיק אותנו, להגיד לנו לעמוד זקוף, להגיד לנו מה לעשות כדי שהכל יהיה מושלם ולתת לנו להיות הכי טבעיים שאפשר ביום המרגש הזה. התמונות יצאו מהממות וקצת קשה לעכל שזה אנחנו שמה החתן והכלה. השימוש שלכם עם האורות, זוויות השמש ובחירת הלוקיישנים היו מרהיבים ומעוררי התפעלות. תודה שהייתם איתנו ואנחנו הכי שמחים שבחרנו בכם!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלופים!!! מהשניה שנכנסו לצילומי התארגנות הביאו איתם מלא אנרגיות ושמחה ועשו לנו שמח לאורך כל היום! פשוט כיף להקיף את עצמנו בכאלה אנשים ביום החתונה. תיעדו את הרגעים המרגשים והשמחים בצורה הכי טבעית ופשוטה והכי הכי יפה. התמונות יצאו מדהימות ומקצועיות בטירוף!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
איןןן על רני והצוות שלו איזה אוירה טובה הם השרו כל היום מהרגע שהגיעו היו רק תגובות טובות על הצלמים עשו לנו תמונות מדהימותתת ודאגו שנצטלם עם המשפחה! אנחנו ממליצים בחוםםם מעבר לכך שהם באמת יצירתיים ומקצועיים גם התמונות יוצאות באיכות טובה! אז אנחנו רוצים גם להגיד תודה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up