כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ MEITAL BARZILAY

DJ MEITAL BARZILAY

תקליטנים
כתובת:Nordia, Israel
טלפון:0505784272
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jordenkl   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיטל דרך אולם האירועים אלכסנדר, ראינו קצת מהעבודות שלה, התרשמנו, וזרמנו עם האינטואיציה והרמנו טלפון!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ה DJ הכי טובה בארץ!!! הרימה אותנו הכי גבוה שאפשר, אישה מדהימה ולב ענק...
הצג עוד

Maytal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בחתונה אחרת בכלל! שם פשוט התאהבתי במיטל ובאווירה שהיא עשתה.. לאחר הפגישה הראשונה איתה ידעתי שצדקתי.. מיטל הייתה הדבר הראשון שסגרנו לחתונה וזה כבר אומר המון.. לא היו התלבטויות בכלל זה היה ברור! תודה ענקית ענקית על ערב קסום ומדהים על ערב ששילב לגמרי ביני לבין גלעד והסכנונות הכל כך שונים שלנו! קלעת בול! אין עלייך! בואי שוב! אקרא לך לברית/בריתה אוהבים המוןןןןן
הצג עוד

ענבל ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיטל היקרה לגמרי במקרה דרך מכר משותף. הפגישה איתה הייתה אחת הראשונות בתהליך בחירת הספקים שלנו לחתונה ולרגע לא ציפינו שיהיה לנו כזה חיבור מטורף איתה! מיטל הבינה בשניות מי אנחנו וזה ללא ספק הורגש בחתונה - היא עשתה לנו אווירה כיפית ושמחה, הכל היה בדיוק כמו שרצינו שיהיה והאורחים לא הפסיקו לגשת אלינו (ואליה) ולהחמיא! למיטל אכפת מאוד מהזוגות שמגיעים אליה, היא נתנה לנו המון טיפים, הציע לעזור עם ספקים ואפילו הביאה בעצמה את הקשקושים לרחבה והורידה לנו את זה מהראש... ולא פחות חשוב הייתה מאוד הוגנת במחיר. אין אין אין תותחית כמו מיטל!!! אחת הבחירות הטובות שעשינו. אוהבים אותך :)
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיטל את מדהימה! תודה על ערב מושלם! נהנינו מאוד! הבנת בדיוק מי אנחנו ואת הטעם שלנו. קיבלנו המון מחמאות על המוזיקה האחרת 🙂❤
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיטל, האישה שעושה כיף ומרקידה את כולם! תודה על כל הסבלנות, ההקשבה והאכפתיות שהכל יהיה פיקס. יאמר לזכותך שהרבה מהשירים שביקשתי שמת ומה שלא ידעת בדיוק מה צריך להיות כדי להרים לנו תודה על הכיף שעשית לנו ובא לנו שוב מסיבה ואותך כדיגיי' :)
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אנחנו , אורי גרוצקי וירדן קלברינו התחתנו ב26.10 בשישי בצהריים במתחם האירועים 5.91 בנתניה. 450+ אורחים. את מיטל הכרנו לראשונה כמעט שנה לפני האירוע. עברנו איתה דרך ארוכה עד לחתונה:) בחרנו אותה מתוך רשימה ארוכה של ספקים שקיבלנו ואחרי הפגישה איתה כבר ידענו שאותה אנחנו רוצים בלי להתלבט. מיטל הייתה כל כך סבלנית. הקשיבה לרצונות ולצרכים שלנו, הבינה את האופי שלנו ושל האירוע ועשתה לנו שילוב מדהים מכל השירים והסגנונות שביקשנו. ידענו שהיא הבחירה הנכונה בשבילינו. חשוב לנו לציין שיום לפני האירוע דאגנו מאוד ממזג האוויר. מיטל בלי להסס התקשרה והרגיעה אותנו. היה לה חשוב שנגיע לאירוע בראש שקט ושלא נדאג מכלום. באירוע אנשים עפו! גם צעירים וגם מבוגרים. הייתה שימחה גדולה והרחבה הייתה מלאה. אם לא היינו צריכים להפסיק בגלל השבת היינו ממשיכים לרקוד עוד כמה שעות טובות:) עד היום אנחנו מקבלים מחמאות על המוזיקה והאווירה. היה מושלם! תודה רבה מיטל שהיית חלק מהאירוע שלנו! אוהבים אותך מאוד! מחכים להגיע לאירוע שתהיי DJ ולעוף! :) ירדן ואורי.
הצג עוד

maayan_danino   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התאהבנו כבר בפגישה הראשונה... הקליק היה מהיר ובצדק ☺️ מיטל הייתה זמינה לנו, עזרה לנו, תרמה לנו מהידע שלה וכל מה שרק ביקשנו, היא ישר חיפשה איך לסדר, איך לעזור... השיגה לנו צעצועים לרחבה, מאפרת פנים וזרמה עם כל הגחמות שלי (גם כשהיה מדובר פתאום בכנר... 😬 חחחחח...) הגענו לחתונה ובקשר למוזיקה, היינו רגועים. היא הייתה אלופה ולא הפסקנו לקבל מחמאות עליה, על העמדה המגניבה שלה ועל המוזיקה שהשמיעה!! אז מיטל, שוב המון המון תודה! בשם האורחים שלנו ובשמנו 😊 היה מווושששללםםם!! אוהבים, כפיר ומעיין.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיטל פשוט מדהימה!!!! בין כל החיפושים אחר DJ לחתונה שלנו פגשנו את מיטל. אישה מגניבה, שקיבלה אותנו בחיבוק ענק וחם! נוצר בינינו קליק מטורף שבעלי הטרי ואני פשוט לא יכולנו לוותר עליו וסגרנו איתה באותו הרגע!!! הייתה קשובה לרצונות שלנו, קלעה בול לטעם המוזיקלי שכיוונו אליו והרימה ברחבה את האנשים האחרונים שחשבנו שיקומו לרקוד.. בקיצור? הצלחה מסחררת.. לכל המתלבטים?? תפסיקו.. היא פשוט הבחירה המושלמת!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיטל מדהימה!! עשתה לנו את החתונה מושלמת!! בדיוק לפי החלומות שלנו!! ידעה לקרוא את האורחים ידעה בדיוק איזה שיר לשים ומתי. גם בפגישות לפני נתנה המלצות מצויינות. בקיצור אנחנו ממליצים בחום. תמר ואלירן בן דוד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up