כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גולדשטיין מגנטים לאירועים

גולדשטיין מגנטים לאירועים

מגנטים
טלפון:0528578258
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
החוויה עם ליאור הייתה מדהימה! קיבלנו עליו המלצה מהצלם שסגרנו ולא הייתה המלצה טובה יותר! ליאור היה שירותי לכל אורך הדרך, דאג שנהיה מרוצים, בנה לנו ממש מסגרת וכיתוב משלנו עד שלגמרי אהבנו (וזה לקח קצת זמן), התגמש איתנו על שעות העבודה כדי להספיק להגיע לצילומי משפחות ולעשות לנו מגנטים מעלפים! בנוסף לזה איכות התמונות הייתה מדהימה ומעבר לתמונות של אנשים מצטלמים הוא תפס רגעים מיוחדים בצורה מדהימה! בקיצור אנחנו ממליצים עליו מאוד!
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
תכננתי חתונה תחת מלחמה, בתווקה שהכל בכלל ייצא לפועל,קיבלתי המלצה על ליאור והתקשרתי אליו..הוא פשוט היה מקצועי! ישיר, אדיב ברמות אחרות, במיוחד בתקופה כזו, לתת מענה לכל שאלה וניג׳וס שלי.. אין דברים כאלו! התמונות יצאו מושלמות, עוד לפני קבלת תמונות של הצלם. ואני לא מפסיקה להלך את התמונות של המגנטים והן מושלמות בקטע אחר! לא הייתי בוחרת צלם אחר למגנטים שלנו! נקודה ❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו ממליצים בחום על ליאור! תכננו את החתונה בשלט רחוק מארצות הברית וליאור היה מקצועי לכל אורך הדרך ומישהו שפשוט כיף לעבוד איתו. ליאור תפס בעדשת המצלמה רגעים מרגשים בחתונה וצילומי משפחה, והאורחים מאוד אהבו את המגנטים! מומלץ בחום! We highly recommend Lior! We planned the wedding from New York and Lior was professional throughout the way. He captured the night of our wedding perfectly, we loved the magnet photos he took which were a real highlight. We highly recommend working with Lior!
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה התקשורת עם ליאור הייתה נעימה וזורמת.הוא עמד בזמנים כמו שעון, היה כיפי ונחמד לאורחים שלנו.הצילום והמגנטים ברמה מאוד מאוד גבוה!פינק אותנו במתנות כיפיות ושוות.שלח לנו את כל התמונות ימים ספורים אחרי החתונה.אנחנו סופר מרוצים ממנו ומהשירות שלו- מומלץ!
הצג עוד

צביה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הסביר טוב בדיוק מה מקבלים ומה אפשר לקבל עם פירוט של יתרונות וחסרונות של כל אופציה. היה זמין לכל שאלה ותהיה. באירוע היה מאוד שירותי ועשה תמונות מעולות.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו, אין לנו מילים! בראש ובראשונה ליאור אחד האנשים הכייפים, המצחיקים והנעימים. עם חיוך ענק בכל רגע נתון הוא הסתובב בקבלת פנים וברחבה ועשה שמח לכולם. ואז מגיעות התמונות ואנחנו מבינים שליאור גם צלם בחסד ולא עוד צלם מגנטים!!! תמונות יפות, מקצועיות, מיוחדות, עם רגעים שרק הוא יכל לתפוס. בסוף האירוע גם השאיר לנו כמתנה המון תמונות שלנו מודפסות בגדלים שונים, הכל היה ארוז כל כך יפה בקופסאת עץ מושלמת שהיא היית גם מתנה בפני עצמה. אז אם לא זה ברור עד עכשיו - ליאור הוא הצלם מגנטים שאותו אתם רוצים איתכם ביום החתונה!!!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מדהים! מקצוען. חייכן, מתחבר לכולם. והאמת שהיה מעבר למצופה, באמת שהיה שם לכל דבר כולל טרמפ לשתי מלוות שלי. נשאר עד שכולם הלכו, באמת אין מילים.
הצג עוד

baker23   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מהצלם סטילס שלנו על ליאור הרשום. משיחת הטלפון הראשונה ידענו שזה זה. ליאור הוא מקצוען ברמות. הוא בא לעבוד ולא בא לעבודה. בא לחתונה עם אנרגיות ומספק מספיק מגנטים לכל המצולמים. הוא יודע לתפוס פריימים לא שגרתיים. וכולם היו מבסוטים עליו. חילק לנו בלוקים עם תמונות שלנו ומגנטים גדולים.
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את ליאור בחתונה של חברים וכבר אז הוא היה מקסים באישיות. במהלך החתונה שלנו הסתובב בין האורחים, הקדיש תשומת לב מיוחדת גם לצילומי מגנטים שלנו החתן והכלה.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה מהצלם סטילס שלנו על ליאור הרשום כ'ליאור מספר 1 מגנטים', היינו די נטרליים לגבי מגנטים לחתונה כי עשינו חתונה קטנה וחשבנו שצלם אחד מספיק אבלללל הופתענו ובגדול ליאור מקצועי בטירוף✨🐱‍🏍 הוא בא באנרגיות מטרופות, תפס רגעים נדירים, עבד וקשה כל הערב כדי לתפוס כל רגע חשוב באירוע והתחבר עם האורחים בצורה יוצאת דופן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up