כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קדם מתחם אירועים

קדם מתחם אירועים

אולמות וגני אירועים
טלפון:036207030
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
omri   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו לקדם - הבנו ששם אנחנו רוצים להתחתן. ניב ואלעד שקיבלו אותנו, הטיפול באדיבות, המסירות לאירוע וקור הרוח בניהול היו מרשימים ביותר
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
קדם היה האולם השלישי שראינו בחיפוש אחר האולם שיתאים לנו ( כי בכל זאת קצת קשה למצוא אולם ל200 מוזמנים ), מהרגע שהגענו לשם נשבנו בקסם של המקום. ישר אחרי הפגישה עם יאנה ידענו שהמקומות האחרים שראינו כבר לא רלוונטים ושם אנחנו רוצים להתחתן !!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
איך שנכנסנו לאולם לא הייתה שאלה בכלל שזה המקום, היחס המדהים והשירותיות שקיבלנו קנה אותנו מיד ,לא הרגשנו כמו עוד זוג שבא להתחתן (כמו בהרבה מקומות אחרים שהיינו בהם לפני), שלא נדבר על העיצוב המושלם והסגירת חורף המהממת של המקום שהוכיחה את עצמו בגשם שוטף וגם ברמה העיצובית (התחתנו במרץ). האוכל היה מדהים קיבלנו תגובות מהממות מהאורחים. בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ.
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
אחד האולמות הכי טובים שתפגשו!קודם כל הנראות- האולם מהמם ביופיו!האוכל- טעים בצורה לא נורמלית!השירות- שירות מדהים מדהים! מהמלצר ועד אלעד מנהל האירועים המקסים ועד לבעלי האולם!מומלץ בחום ובאהבה❤️

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חשוב להגיד לפני הפירוט של הביקורת שזה המקום פשוט מושלם והוא הפך את יום החתונה שלנו פשוט לחלום ולזיכרון מתוק אז תודה לכם מכל הלב!הגעונו לקדם אחרי שראינו מספר גני אירוע ושום מקום לא השתווה אליהם בשום מדד.אישתי ראתה פרסום שלהם והלכנו לראות ובאותה שנייה שעשינו שם סיבוב ידענו שזה המקום שבו אנחנו נתחתן!תוך כדי המלחמה עלו הרבה חששות אם אנשים יבואו ,או אם החתונה בכלל תתקיים,הצוות המדהים של קדם בינהם : חיים יאנה ואלעד תמיד היה זמין לנו לכל שאלה, בקשה, טענה או עזרה וחשוב להגיד שהיינו קצת זוג קשה והם ידעו להכיל ובכל דבר לנסות להבין!ברוך השם הגענו ליום האירוע והכל תקתק כמו שעון!הצוות פשוט נתן לנו הרגשה שיש על מי לסמוך ואנחנו יכולים פשוט לשחרר ולהינות מהאירוע שלנו.הם דאגו שנאכל ונשתה ונרים לחיים לפני שכל הטירוף מתחילותוך כדי כשההסעהשל האורחים הגיעה חצי שעה לפני הקבלת פנים באולם התחילו לזרז את הוצאת האוכל בבופה ככה שאנשים לא ירגישו לא נעים ויוכלו לשבת בנחת.אנחנו שלשוה שבועות אחרי האירוע ואנשים עדיין לא מפסיקים לפרגן על האוכל המטורף שהיה באולם וכמה אלעד היה קשוב ודאג לסדר כל בעיה קטנה שצצה במהלך האירוע!אין ספק שאנחנו ממליצים על המקום ,ומקווים לחזור לעוד אירועים שם!!!!
הצג עוד

אוחנה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אפשר לתאר במילה אחת - מושלם!!! עשינו בת מצווה לילדה בתאריך 2.6.2024 והיה פשוט חלום!! המקום פשוט הצגה (מרווח, יפה ואלגנטי) הקיר שכולו מסך אחד ענק מרהיב והאוכל היה פגז - אני חודש אחרי הארוע וחברים לא מפסיקים להגיד לי על האולם והאוכל. וכל השירות מסביב היה פשוט חוויה מושלמת. רוצה לציין במיוחד את מנהל הארוע אלעד - שתוך כדי הארוע לא נתן לי להתעסק בכלום - אמר לי לך תהנה אני אטפל בהכל. פשוט הרגשתי שכל החוויה הזו היתה מושלמת. מחכה כבר לארוע הבא לעשות שם. תודה ענקית לכולכם.
הצג עוד

Liza   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
35 מתוך 100
דיס המלצה על ההתנהלות האולם קדם!!!!עוד פחות מ-24 שעות היינו אמורים לסגור חוזה עם האולם קדם לתאריך מסויים, שלחו לנו את החוזה של האולם, קבענו תאריך חתימה והתרגשנו לנו. היום, בשעה 23:00 בערך הם שלחו לנו הודעה שהתאריך שלנו נתפס על ידי זוג אחר. פשוט ככה, פחות מיממה לפני שאנחנו היינו אמורים לחתום... הטענה של בעל האולם זה שאי אפשר לשריין תאריכים, אבל איך זה שריון שכבר קיבלנו את החוזה, אמרו שאנחנו מסכימים איתו ורק חיכינו לחתום?אני מבינה שכסף זה כסף, אבל איפה הטיפת אנושיות בדבר הזה? למה לפחות לא לשאול אותנו אם אנחנו עדיין בעניין או משהו כזה?! אני רוצה להדגיש שעד הרגע הזה קיבלנו רושם מאוד טוב על המקום , במיוחד מהבחורה שליוותה אותנו עד הרגע הזה ואני מבינה שזו לא ההחלטה שלה לעשות, אלא של בעל האולם. אם אתם רוצים לחסוך לכם את כאב ראש עדיף לא להתקרב למקומות עם בעלי אולמות כאלה, אפילו אם כל השאר מושלם.
הצג עוד

michaldorman   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לקדם אחרי המון המלצות על האוכל. זה האולם היחיד שראינו לפני החתונה, ביום שהגענו לראות סגרנו!! גן מהמם!! האולם עצמו בפנים מעוצב ממש יפה באותה אווירה כמו הגן! היה לנו אירוע מהסרטים! כולם לא הפסיקו להחמיא על האוכל! מתאים ממש לחתונות קטנות!
הצג עוד

liron   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
התארסנו שבוע לפני שהתחלנו לברר על אולמות, בפועל היו לי המון רעיונות, אבל רציתי חתונה מאוד ספציפית, במקום קטן יחסית, אוכל טעים, ועיצוב כפרי ואינטימי. רצינו מקום עם חניה בשפע ובמרכז הארץ. הלכנו לקדם וקבענו פגישה עם עוד 4 אולמות באותו היום, התאהבנו בקדם מהרגע הראשון ושום אולם לא השתווה לו מהרגע שראינו אותו. גם קרוב לבית (כמעט מכל כיוון במרכז במרחק 20 דק ואין פקקים), גם המוןן חניהובנוסף הצוות היה לצידנו בכל שאלה, בקשה, טענה, תמיד היה מענה. אני מבטיחה לכם שאני בעצמי לא מצליחה להבין איך כל הצוות נשאר נחמד עם בריידזילות כמו שאני הייתי. בכל מקרה, הגיע יום האירוע, והכל דפק כמו שעון !!! הסרנו אחריות לחלוטין, הצלמים הכירו לוקיישנים מושלמים מסביב לאולם (האולם בין קיבוצים) והצילומים מדהימים. מבחינת האולם, דאגו לנו והביאו לנו משקאות ואוכל לחדר חתן כלה, הספקים שלנו גולם מצאו את עצמם, השף הפציץ באוכל והוציאו מנות מדהימות!! אין בן אדם אחד שלא בא אלינו ואמר שהוא נהנה מהאוכל כמו שלא נהנה הרבה זמן ! פלוס נוסף וחשוב מאד, קדם אפשרו לנו לגמרי לעצב את החופה והשולחנות כאוות נפשנו, היינו מרוצים מההתנהלות מול קדם ומול הצוות, לגמרי ממליצים !
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו עוד מתאוששים מהאירוע השבוע, אבל הוא עמד על כל הציפיות ואף מעבר.רצינו להגיד ממש תודה לאלעד מנהל הארוע וניב על שרות יוצא מן הכלל, היו זמינים לכל שאלה שלנו תמיד.האורחים ממש פרגנו על המקום ואל האוכל. שמחים שבחרנו בקדם לחתונה שלנו❤️☺️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up