כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ענבר פריימן - שמלות כלה

ענבר פריימן - שמלות כלה

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
ברגע שנכנסתי לסטודיו של ענבר הייתי המומה עד כמה כל שמלה אצלה היא יצירת אומנות. רציתי מאוד שמלה בסגנון בוהו שיק אבל עם טאג' יוקרתי וללא ספק קיבלתי. עשיתי תפירה אישית להשכרה והשמלה הייתה שווה כל שקל!!! היה יחס מדהים ומקצועי במהלך כל המדידות מענבר, בנות הסטודיו ומהתופרות. תפירת השמלה הייתה חוויה כיפית בפני עצמה שליוותה אותי לאורך תהליך ההכנות לחתונה. ממליצה מאוד !
הצג עוד

dariazeletish   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לענבר אחרי ששמרתי שמלה שראיתי(עוד לפני ההצעה 😉) באותו הרגש של החיפושים ידעתי שהיא הראשונה שאני הולכת אליה ענבר המדהימה פגשה אותי ונתנה לי למדוד מס שמלות שהיא חושבת שמתאימות לי כמובן שבסוף נרכשה השמלה שהתאהבתי בה מראש והיא היתה פשוט קסומה. קיבלתי על השמלה אין ספור מחמאות,הרגשתי כל-כך קלילה איתה שזה שווה הכל!
הצג עוד

Ziv   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
80 מתוך 100
אז הגעתי לענבר למחירת סמפלים ומדדתי את שמלת הכלה הראשונה שמדדתי אי פעם והיא הייתה פשוט וואוו! אחרי חיפושים נוספים פשוט חזרתי אליה
הצג עוד

shelly   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חוץ מזה שהשמלות של ענבר הכי יפות בארץ, החוויה בסטודיו מושלמת, ענבר והצוות מקסימות ברמות, ופשוט הרגשתי עטופה מהרגע שדרכתי שם בפעם הראשונה ועד שהחזרתי את השמלה אחרי החתונה. ממליצה בחום!!!

dana   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו הבחירה הכי טובה שלי בכל מה שקשור לחתונה!! כל הגעה שלי למדידה הייתה מושלמת! כל כך שמחתי על התהליך ותמיד נתנו לי הרגשה עוטפת , חמה וסופר מקצועית!בזכות השמלה הפכו אותי לנסיכה אמיתית. אין אחד שלא עף ברמות על השמלההבדים מדהימים!הצוות מושלם!
הצג עוד

Nirit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
55 מתוך 100
בהתחלה היה ממש טוב עד שהגעתי לאסוף את השמלה ושבוע לפני החתונה הבנות שם כולל התופרת אמרו לי שממש התנפחתי (פחות סביר) והשמלה הייתה ממש צמודה.יום למחרת (אחרי תיקון) הגעתי לאסוף את השמלה וראיתי שלא השתנה כלום.. בנוסף אמרו לי ששוב התנפחתי (תוך 12 שעות כן?!) פה הבנתי שמשהו כבר לא הגיוני.יום לפני החתונה הגעתי לאסוף את השמלה, שהייתה גדולה בכוונה ועשו עליי תיקון , אך כמובן שלא תיקנו את הגב כפי שהיו צריכים לתקן.בקיצור ממש לא מומלץ.. לא אומרים לכלה שבוע לפני חתונה שהיא ממש התנפחה, בטח לא תוך 12 שעות ופשוט לא מתנהגים ככה.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מהרגע שהתארסתי לא היה לי ספק שאתחתן עם שמלה של ענבר. עיצוב ייחודי שלא מצאתי באף מקום והשמלות פשוט מהממות ובאיכות הכי גבוהה. השירות מצויין והבנות מקצועיות. היה לי כיף להגיע למדידות ותמיד קיבלתי המלצות וטיפים גם בדברים אחרים שקשורים לחתונה.ממליצה לכל אחת!!
הצג עוד

ליבנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
תמיד היה לי ברור שכשאתחתן זה יהיה עם שמלה של ענבר ! חלום שאין דברים כאלה! ענבר והצוות פשוט מדהימותתת אחרי פעם וחצי כבר הרגשתי בבית, עטופה ומחובקת וככה לאורך כל התהליך השמלות חלומיות ייחודיות וכל כך מיוחדות ! את רוצה את כולן אבל ענבר והבנות יעזרו לך לבחור את השמלה הכי מדויקת ונכונה לך. השמלה שלי גרפה מליוןןן מחמאות
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאז ומתמיד ידעתי שאת שמלת הכלה שלי ענבר פריימן תעצב. הקו הייחודי שלה הכי קסום שיש!בסטודיו יש אווירה קסומה ומרגיעה, ענבר וצוות האלופות נגה, שני והתופרות גרמו לי להרגיש הכי טוב שיש והכילו את הלחץ לקראת החתונה. מעבר לשירות האישי והאדיב, שתי השמלות שהושכרו לי היו מדויקות למידותיי וכל כך נוחות ביום האירוע עצמו.בנוסף לכך, בכל מדידה הייתה התייחסות אישית לבני המשפחה והחברות שליוו אותי, קיבלנו טיפים טובים לאירוע שלנו ותמיד יצאנו עם חיוך.
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
95 מתוך 100
אין חוויה טובה יותר שתגרום לחתונה ולארגונים שלה להיות מושלמת וכיפית כמו להעביר את כל התקופה הזו עם השמלות המושלמות של ענבר, מעבר ליופי של השמלות שכבר שנים אני עוקבת אחריה, האיכות והנוחות של השמלות מדהימות! הכל נתפר בצורה הכי מדוקדקת על הגוף. נהנתי ללבוש את השמלה כל הערב ולא הרגשתי צורך להחליף לשמלה נוספת.השירות של הבנות מדהים וכיף ללכת, ממש כמו משפחה ויחס אישי ונעים ברמות אחרות ממקומות אחרים שביקרתי בהם.😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up