כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Check IT easy - אישורי הגעה ועוד

Check IT easy - אישורי הגעה ועוד

אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
טלפון:0545842253
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור שתי כלות, חיפשנו ספק אישורי הגעה שלא נאלץ למלא את הפרטים של אחת מאיתנו ב"פרטי החתן". כשהגענו לטל מצ'ק איט איזי, מייד קיבלנו את ההרגשה לה חיכינו. אפילו את טפסי המידע שהיא שלחה היא ניסחה לשתי כלות. היחס שלה היה מאוד מקצועי ונעים. לאורך כל התהליך היא דאגה להיות בקשר, להזכיר לנו דברים ואפילו לצ'פר אותנו בסוף. הכל תקתק, ורמת הדיוק היתה מדהימה! פשוט תענוג להתנהל מולה. מומלצת מכל הלב!
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החבילה הכי משתלמת שבדקנו, יחד עם זמינות ויחס מדהים!
הצג עוד

Nery   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
טל היא הדוגמא לזה שיש אנשים טובים בארץ, עם תודעת שירות גבוהה, אכפתיות, נגישות ומקצועיות לאורך כל הדרך. ממליצה בחום. חסרים מאד נותני שירות ברמה שלהם.
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד הספקים הכי טובים שיכולתי לבחור בחתונה! שירות נעים, מענה מהיר, מחירים נוחים, עדכונים שוטפים, הכל תקתק, וטל השקיעה מעל ומעבר! עזבו את זה שהיא צדקה בכמות האנשים שיגיעו ובזכותה לא הפסדנו עוד כסף ולא סתם התחייבנו יותר לאולם. ממליצה בחום!! אתם בידיים טובות:)
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל מ chack it easy פשוט מפרסום בפייסבוק. לאחר שיחה קצרה עם טל הבנו שמדובר באשת מקצוע רצינית, מנוסה, מאוד סבלנית וסופר שרותית. פייר - הספק הכי טוב ששירת אותנו בכל הקשור ליום המיוחד שלנו. טל מקסימה, סבלנית מאוד, שרותית מעבר למצופה. כל כך חשוב לדעת מי מגיע ומי לא ועוד בימים האחרונים של הלחץ הזה וטל והצוות שלה פשוט שם בשבילנו.. ממשק העבודה נוח, הזמינות מיידית וקיבלנו מענה מצוין לכל בקשה טענה ודרישה שלנו. וכל זה במחיר לגיטימי לחלוטין. אנחנו ממליצים על chack it easy ללא עשירית אחוז של ספק. קחו אותה כדי להרגיש בידיים בטוחות, מנוסות ואמינות.
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מומלץ ביותר! טל הייתה זמינה לכל בקשה או שאלה שהייתה לנו, מרוצים מאוד מאוד !! חשוב לא לוותר על חברת אישורי הגעה זה עוזר כדי לדעת לכמה אנשים להתחייב מול האולם וחוסך כסף ודאגות מיותרות. בנוסף מעבר לשירות אישורי ההגעה טל עזרה לנו בהחלטה לכמה להתחייב ונתנה לנו עצות מעולות מניסיונה שעזרו לנו המון. וגם המחיר הוגן ושווה כל שקל.
הצג עוד

Eyal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הלכנו על טל מ checkiteasy לפי ההמלצות כאן באתר ובפייסבוק, והיה מעולה! שירות יעיל ומקצועי שממש עזר לנו לעשות צפי מי מגיע לחתונה, ועזר לחסוך בכסף ולא להוציא על מנות מיותרות... טל מאוד מאוד קשובה והיתה זמינה לנו לאורך כל העבודה על החתונה. מומלץ בחום :-)
הצג עוד

Mai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו לטל דרך המלצה חמה של חברה. עם תחילת התהליך טל הייתה זמינה לכל שאלה ובעיה. קיבלנו המון עזרה גם מעבר לנושא אישורי ההגעה מה שעזר לנו מאוד. הייתה זמינות ומלאה ונוחה. ממליצים בחום.
הצג עוד

סיון וערן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו, שירות מדהים, מלא סבלנות ומקצועי. כל זאת מתאר רק חלק קטן מהחוויה שלנו עם check it easy. סגרנו על אישורי הגעה, והכל היה בדיוק כמו שסוכם ואפילו יותר. ברגע האחרון היינו צריכים להקדים את לוח הזמנים שנקבע מראש, אך לאחר שיחה קצרה עם טל הנושא טופל וסודר. קובץ אישורי ההגעה ממש נוח לשימוש, ובנוסף מתאים לעמודות של iplan. לאורך כל התקופה קיבלנו הסברים על הכל (במייל כך שאפילו לא היה צורך להתקשר) ורמת הדיוק של אישורי ההגעה גבוהה מאוד. מומלץ בחום
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ההתנהלות מול טל הייתה מעולה, היא ללא ספק מקצועית ובעלת ניסיון. הרגשנו בימים שלפני החתונה (שגם ככה היו עבורנו מרתון) שהיא לחלוטין שם, מבצעת את התפקיד על הצד הטוב ביותר ומנסה לעזור ככל הניתן עם זמינות בכל שעה. המחיר היה גם כן הוגן ועם תמורה גדולה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up