כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טיולי הנשיא - חברת הסעות לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
היינו צריכים מיניבוס להסעת 15 בני נוער לים. שוחחתי עם כמה חברות הסעות. אף אחד לא ממש ידע לומר מה תכולת המיניבוס תחת מגבלות הקורונה וכולם נתנו מחיר מוגזם. התקשרתי לטיולי הנשיא. ידעו לומר לי בדיוק מה ההנחיות ונצנו מחיר הוגן בהחלט!!
הצג עוד

ravit776   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
כשמזמינים שירות הסעה והיא לא מגיעה ונגרם נזק רב - החברה נמדדת גם בשירות והטיפול בבעיה. מטיולי הנשיא נכוונו וממליצה לחשוב פעמים לפני שסוגרים מולם הסעה למרות המחיר שהם נותנים -אם היו מגיעים היה נחשב מחיר טוב, בפועל הנזק שנגרם עלה לנו הרבה יותר.
הצג עוד

מאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו אוטובוס של עד 20 מקומות עבור אירוע. קיבלנו המלצה על מטיילי הנשיא ולשמחתנו סגרנו איתם. תודה על השירות, הדייקנות והמחירים הנוחים.
הצג עוד

אוניו   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגיע אלינו,אסרף לבית הכנסת ברמת גן ואסף אותנו לכותל בשעה שבע בערב.הנסיעה הייתה מהנה,בטוחה,רכב חדיש ביותר.הגענו ליעד.הוריד אותנו בבטחה,וחיכה לנו.לאחר שסימנו,התקשרתי אליו,מייד ענה והגיע לאסוף אותנו חזרה.בקיצור אין מילים.כל שקל ששולם,שווה את המחיר.מגיע לו שאפו גדול. גם בעתיד,נשתמש אך ורק בשירותים של הסעות הנשיא בני ברק. תודה לורד,שאירגנה את הנסיעה מהיום למחר.לא מובן מאליו.תודה רבה
הצג עוד

udironen1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הזמנו אוטובוס לחתונה שנערכה בראשל"צ, אוטובוס 1 מירושלים ואוטובוס שני מחיפה. השירות החל מרגע ההזמנה היה ללא דופי ביום ההסעה קיבלנו בוואטסאפ טלפונים של הנהגים, האחראים אמרו שהאוטובוסים היו נקיים והנהגים נעימים. הלחץ שלי היה מחתונות שבעבר הייתי ונהגים אילצו את הנוסעים לצאת מוקדם מהצפוי, טיולי הנשיא מומלצים בחום
הצג עוד

עינת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
סלומון הנהג היה מקסים, דאג להתקשר יום קודם, היה שירותי, נחמד, הגיע בזמן . הציע לעשות הקפצה לעובד שפיספס את המיקום מבלי שהתבקש - הכל היה מצויין .
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגעה דרך מתחתנים למען מתחתנים. קבלת הצעת מחיר זולה שהתבררה כזולה במיוחד לאחר בדיקה מול שניים שלושה ספקים נוספים. ביצענו הרבה שינויים בהזמנה וגם ההזמנה יחסית מורכבת עם שילובי מקומות והכל עבר חלק.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
קראתי ביקורות באינטרנט ובעקבותיהן פניתי אליכם ואכן זו היתה החלטה נבונה!!!! מרגע ההזמנה עם תיקי ועד הגעת המיניבוס וסיום היה מצויין!! נהג חביב ומקצועי, עמידה בזמן ובלוז וכמובן רכב חדיש, נקי וממוזג
הצג עוד

Marcel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
75 מתוך 100
בסך הכל שירות מעולה, ברוב המקרים. שי בחור מקסים ותמיד נרתם לעזרה. ההזמנה האחרונה שלנו (היום) הייתה בהתראה סופר קצרה, והופתענו לקבל מחיר מופקע בגלל ההתראה הקצרה. רצינו לשוחח על המחיר ולהסביר שבסך הכל מדובר על נסיעה מת"א לחולון, אך ורד טענה שלא מצליחה להשיג את שי והמחיר נשאר כמו שהוא. חשוב לציין שאנחנו לקוחות קבועים שלכם ושמחים לעבוד אתכם.
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
95 מתוך 100
ראשית תודה רבה. הנהג שירן הגיע בזמן, אפילו הקדים, היה מקצועי מאד וסייע בכל דבר. יישר כח. סיום האירוע התעכב בחצי שעה ושירן ביקש עלות מלאה של עיכוב של שעה בסך 150 ש״ח. ברור לנו כי כך היה רשום בחוזה אך יש כאן טעם לפגם. רצינו לתת לו טיפ אך לאחר מתן 150 ₪ הנוספים, ויתרנו על הטיפ. אין לי ספק שבפעם הבאה שנזדקק להסעה, נפנה אליכם 😃. תודה רבה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up