כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אודליה רווה- איפור כלות וערב

אודליה רווה- איפור כלות וערב

איפור כלות
טלפון:0503858734
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מאוד היה חשוב לי איפור שיהיה אני, כלומר מצד אחד שיראו שזה ערב מיוחד, אבל מצד שני שארגיש טבעית ואמיתית עם האיפור. אודליה קלעה בול - בדיוק לכל מה שרציתי. החל מהאיפור נסיון ועד לאיפור ביום החתונה - אודליה היתה קשובה , נעימה , כיפית , ובעיקר בעיקר - מקצועית. לא יכולתי לבקש חוויה יותר טובה מזו שקיבלתי עם אודליה , ותוצאה יותר טובה מזו שיצאה. באירוע עצמו עצרו אותי מספר נשים ששאלו מי המאפרת שלי- מרוב שנדהמו מרמת הדיוק והעבודה , ואפילו בעלי היקר ששונא איפור -עף על התוצאה . איזו ברת מזל אני שבחרתי בדיוק במאפרת הנכונה - ליום החשוב הזה.
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אזזזז דבר ראשון ראיתי את העבודות שלה וידעתי שיש על מי לסמוך עם זה אין ספק 🤩התוצר הסופי היה מדהים עם זה אין להתווכח הוציאה אותי בסוף האיפור בצורה הכי טבעית שיש אבל תוך כדי גלאם ושלמות ! כמובן לא לשכוח שעיקר העניין היא ה-חוויה שיצאנו ממנה שהייתה לא פחות ממדהימה וכמה התרגשות יש כמובן שידעה בדיוק מה צריך והייתה הכי הכי סבלנית שיש בעיקר לכלה אבל גם לסובבים תוך כדי לב ענק ורחב 💕! בתור אחות צעירה של הכלה עוד לא הבנתי כמה עניין ההתארגנות הוא קריטי ביום עצמו הוא חד משמעית אירוע לחוד אז חייב לקחת את זה בחשבון ולקחת אנשי מקצוע שיודעים את העבודה מרימים וסבלניים שיוציאו אותך הכי יפה שיש!! 🥳
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אודליה המדהימה, הבחירה הכי טובה שיכולה להיות!! אודליה מאפרת יפייפה, היא ממש הקשיבה לרצונות שלי ואיפרה אותי בדיוק כמו שרציתי. בנוסף אודליה אישה מהממת, נעימה והיה פשוט כיף ומרגיע להיות איתה ביום הלחוץ הזה! וכמובן שהאיפור לא זז כל הערב, למרות שהיה רותח. בקיצור- רק אודליה ❤️❤️❤️
הצג עוד

ofri94   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, אודליה המושלמת איפרה את אחותי בחתונתה וכבר אז היה לי ברור שהיא חייבת לאפר גם אותי! ואכן היום הגיע ואודליה לא נרתעה מההתראה הקצרה (שבוע בלבד), היא איפרה אותי, את אמא שלי ואת שתי אחיותיי והתוצאה הייתה לא פחות ממושלמת! עם יחס אישי חם, מקצועיות, סבלנות, דקדקנות היא מצליחה לכבוש את הלב ולהרגיע גם את הכלה הלחוצה ביותר. ממליצה בחום בחום בחום, אין סיכוי שתתחרטו!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אודליה איפרה ביום החינה והחתונה. איפור מושלם שקלע לבדיוק מה שרציתי. אודליה סופר מקצועית וקשובה ללקוחה! מהפרט הכי קטן . עם אנרגיית שיא וחיוך בלתי פוסק. כל זה באמת מייחד אותה. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד בשיחת הטלפון לקביעת איפור ניסיון הבנתי כמה רגועה אני הולכת להיות . אודליה מקסימה מקסימה , יודעת להמליץ מה הכי טוב למבנה הפנים ומקשיבה גם להערות . ביום החתונה נהניתי כל כך וקיבלתי תגובות מהממות שגרמו לי להרגיש נפלא. ממליצה בחום לכל אירוע ובמיוחד לכלות שרוצות להרגיש הכי מיוחדות שיש!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אודליה מאפרת מתוך הנשמה במסירות ואהבה וחיבור מלא לאדם שעומד מולה.
הצג עוד

sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אז ככה לקחתי את אודליה לאיפור לחתונה בגלל המלצה של חברה וזו המאפרת הכי מקסימה שפגשתי!! עשיתי איפור ניסיון והיא הייתה מקסימה זרמה עם כל מה שביקשתי ביום החתונה עצמה היא באה לבית בשעה שביקשתי בדיוק איפרה אותי מעולה עם אוירה הכי כיפית שהייתה לי וכמובן שהאיפור היה מהמם החמיא לי בטירוף והחזיק מעולה כל הלילה עד הבוקר ממש גם איפור למלווה במחיר מצחיק היא עשתה וגם זה היה מהמםםם!! מומלצת בחום והמחיר כמובן שווה ובמיוחד ביחס ליופי של העבודה
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אודליה איפרה את ארבעת המלוות שלי בחתונה. היא מאפרת ממש עדין, טבעי ומהמם. האיפור היה עמיד ונראה זוהר גם בסוף הערב. כולן היו ממש מרוצות, מעבר לזה שהיא פשוט מקסימה ועם אנרגיות כל כך טובות... הכי מומלצת שיש!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה מעט חששתי מעניין האיפור כיוון שרציתי משהו מאוד טבעי שעדיין יצטלם טוב ולא יגרום לי להרגיש כמו מישהי אחרת.. כבר מהאיפור נסיון אודליה הייתה הכי קשובה, נתנה לי את התחושה הכי טובה שמה שאני רוצה זה מה שחשוב ולא משנה מה אבקש היא תעשה זאת בצורה הטובה ביותר. ביום החתונה עצמו נהניתי מאוד גם מהאיפור עצמו שיצא מושלם וגם מחברתה של אודליה שהייתה הכי מרגיעה נעימה ומשמחת. גם אמא שלי ואחותי עשו אצלה איפור ויצאו הכי מרוצות בעולם (למרות שאיפור זה לא הצד החזק במשפחה שלנו). ממליצה בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up