כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אסף לוי וענבל מרגלית איפור ושיער

אסף לוי וענבל מרגלית איפור ושיער

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הביקורת היא על ענבל מרגלית בלבד. ענבל מהממת, נעימה, עדינה ומקצועית! בהתחלה שאלתי אותה אין סוף שאלות והיא ענתה על כולן בסבלנות ועם חיוך. תמיד הייתה זמינה בוואטסאפ. היא גרמה לי להרגיש הכי יפה שיש ביום שלי האיפור לא זז עד סוף הערב!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חברה המליצה לי על ענבל, וכבר בפגישת ניסיון הרגשתי שמצאתי את מה שחיפשתי על אף שדחיתי חתונה בשנה לא ויתרתי עלי והכי שמחתי שהיא הייתה פנויה גם לתאריך בו הייתי צריכה אותה!! ענבלי, מעבר לאישיות הקסומה שלך, את מוכשרת ומקצועית! אין ספור מחמאות ופרגונים שקיבלתי!! תודה שגרמת לי להרגיש מיוחדת כלכך בערב החשוב של חיי!!! ותודה ששימחת באותה מידה את אחותי וחברתי הקרובה באיפור המדהים שעשית גם להן!! ממליצה בחום❤❤❤ אוהבת מיכל 3.5.21
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אני אוהבת את הקו הנקי מבחינת איפור ושיער, כמה שיותר קרוב למקור, שיהיה מחמיא וכלתי אבל עדין. כמובן שהתאהבתי בעבודות של ענבל ואסף. בהתראה של שבועיים, הרמנו חתונה, הם באהבה גדולה נרתמו למאורע. למרות שבבוקר חתונת שישי הכל לחוץ ואינטנסיבי, הם השרו אווירה כל כך טובה וכיפית שפשוט היה תענוג לבלות איתם את הבוקר הזה. הם אמנים, אהבתי מאוד את העבודה והמקצועיות שלהם ויותר מזה אהבתי את זה שהם חברים והרמוניה בינהם יצרה אוירה מרגיעה וטובה. אני ממליצה בחום על שניהם !!
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל הייתה המאפרת שלי ביום החתונה, הגעתי אליה אחרי הרבה המלצות, ומהרגע הראשון שדיברתי איתה הבנתי שאותה אני רוצה איתי ביום החתונה... היא פשוט קסומה ויש לה את הקול הכי מרגיע בעולם, הייתה כמו רגיעון בשבילי לגמרי ולאורך כל הדרך הייתה שם להמלצות והתייעצויות. היא מוכשרת ומקצועית ברמות, קראה אותי והבינה מה יתאים לי בדיוק, נראתי הכי טבעית ואני, מה שהיה לי מאוד חשוב כבחורה שבקושי מתאפרת והאיפור לא זז כל הערב. היה איתה כיף בכל רגע והיא איפרה עוד 4!! מלוות בלי שנרגיש שום לחץ והייתה פשוט מדויקת בכולן. היא אחת הבחירות הכי טובות שלי, ממליצה בחום!!!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
25 מתוך 100
הציון הנמוך לא מיועד לענבל מרגלית, שהיא מאפרת מקצועית, מוכשרת ונעימה, אלא למעצב השיער, אסף לוי, שעבודתו לא החזיקה מעמד כלל ונהרסה תוך שניות, ובעיקר כי שירותו לא הולם או מקצועי (עד עכשיו לא ענה להודעה המאוכזבת ששלחתי לו על החוויה שלי ככלה). עידכנתי מראש את אסף שאני יוצאת לצילומים רק ב-16:00 ושאין צורך להגיע מוקדם. בכל זאת התעקש להגיע אלי כבר ב-10:30. תוך שעה וקצת סיים לעבוד על השיער שלי- והלך. בלי להישאר לטאצ' או לחיזוקים אחרי האיפור או לפני היציאה לצילומים. כשחברה שלי התקשרה להגיד לו שאני קצת בהיסטריה כי השיער נהרס והתנפח כולו, הוא כבר היה בדרכו למקום אחר מחוץ לת"א, למרות שהמספרה שלו בת"א (כנראה שלקח כלה נוספת, למרות שבמפורש נאמר לי שהוא לוקח כלה אחת בלבד ביום). כפי שציינתי, כשכתבתי לו על החוויה שלי, לא טרח לענות.
הצג עוד

Aya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל היא אמנית! אין דברים כמוה 💄💄 החל מה איפור ניסיון שהיה מלא עם 2 אופציות שונות בעיניים מבחינת סגנון בשביל לתת לי לבחור ולראות מה אני מעדיפה. התקשורת עד לחתונה הייתה מהממת וענבל נתנה טיפים שווים לחיים (להקשיב להכל) וביום החתונה, היא הגיעה עם אנרגיות מטורפות ואיפרה אותי, את אחיות שלי ואמא שלי בסבלנות אין קץ, מקצועיות ואהבה! האיפור לא זז למרות שלא הפסקתי לבכות והיה בסוף האירוע כמו שרק סיימנו להתאפר. אם היא תהיה פנויה אצלכן- זכיתן 😍
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה ענקית לצוות הביוטי שלייי!!! אסף וענבל- אתם מדהימים!! בהחלט הוצאתם אותי יפה, הרגשתי נסיכה (: ענבל את בעלת ידי זהב ויחס מדהים תודה תודה תודה!!!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
היי, הגעתי לענבל ואסף כי חיפשתי סגנון עדין, שיהיה יפה כמו של נסיכה. וזה בדיוק מה שקיבלתי, הם שניהם מוכשרים. אהבתי מאוד את האיפור ואת השיער. עשיתי פגישת ניסיון אצל ענבל ואסף. ענבל עושה איפור דוגמא, אסף מנסה להבין את הראש של הכלה מה היא תרצה באותו יום, זה לא ניסיון זה מין שיחה כזאת. הם אמרו לי שהם נשארים עד הסוף והם נשארים עם הכלה אבל בפועל הרגשתי שהם לחוצים ללכת. אסף הגיע ראשון ועשה לי את השיער. ענבל הגיעה עם עוד מישהי שמאפרת אחריי 3 שעות... לא אמרה לי את זה לשהיא תגיע אחריי אסף. לכן הרגשתי שהיה קצת לחץ לאפר אותי ואת המלוות שלי (היו לי 2 מלוות). גם את הנזר אסף הוסיף לי בלחץ תוך כדי האיפור ובפועל לא תפס לי אותו מספיק טוב, מזל שלקחתי את אופיר לאבר שתלווה אותי לאולם והיא תיקנה את זה. לגבי הערכת טאצ' אפ שענבל נותנת.. זה היה מצחיק לא היה שם כמות אודם שתספיק למה שהייתי צריכה כי הוא ירד מהר... אם אתם לוקחים את ענבל תדאגו שמישהי תבוא לעשות לכן תיקונים לאיפור ולשיער בערב לאחר כל היום צילומים. בקיצור... הם שניהם מקסימים. התוצאה הייתה יפה, יחד עם זאת הם לחוצים לברוח מהמקום ולא ממש משקפים את המציאות לגבי מתי כל אחד מהם מגיע. והמחיר יקר מאוד לשוק
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב1.11.18 ואיזה כייף לי שבחרתי בענבל לאפר אותי. אני לא אדם שרגיל להתאפר והיו לי לא מעט חששות לגבי זה בעיקר מנסיונות לא טובים בעבר עם מאפרות אחרות. ענבל לכל אורך הדרך נתנה לי את מלוא ההתייחסות, ובסבלנות אין קץ, מפגישת ההיכרות דרך איפור הנסיון ועד לבוקר החתונה, ישבה איתי, הקשיבה לי הדגימה לי דברים וידעה להכיל, להרגיע ולתת תחושת ביטחון. היא הבינה את הראש שלי לחלוטין איפרה אותי מהמם ברמות וגרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם. ענבל סופר מקצועית, קשובה, מוכשרת ברמות מטורפות, רק תציצו לה באינסטגרם ותבינו בעצמכם, והכי חשוב מתוקה וחמודה ומצחיקה ועשתה לי את כל התהליך כייפי ומרגש. בא לי שוב :)
הצג עוד

emoosh0000   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
80 מתוך 100
עשיתי איפור שיער בחתונה אצל ענבל ואסף. קודם כל הם מהממים ובאמת משרים אווירה מאוד טובה! אמרו לי שמקבלים כלה 1 ביום אך היו לחוצים לברוח ולא היו מוכנים להשאר לצלם שיגיע ובגלל זה אין לי תמונות בכלל מהחתונה שלי עם שיער ואיפור. הריסים שלי נפלו במהלך החופה והאודם שלי לא הפסיק להתקלף. בנוסף לאחר שנאמר לי שאם אני מתארגנת בתל אביב אני לא משלמת נסיעות אסף הפתיע אותי וביקש כסף על נסיעות. בפגישת ניסיון בכלל לא נעשה לי ניסיון שיער. סהכ אנשים מקסימים אבל לא היתי כל כך מרוצה מהתוצאה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up